.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه علی مطهری به معلم دخترش +عکس
علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود با تقدیر از روش تدریس معلم دخترش یکی از کتاب های استاد مطهری را به وی هدیه داد.(ادامه)
سن ازدواج به 30 سال رسید
(ادامه)
دستور وزیر برای درمان مصدومیت سلیمی
(ادامه)
اهدای خون 4 هزارو 639 نفر در دهه اول محرم در مازندران
مدیر کل انتقال خون استان مازندران از اهدای خون 4 هزار و 639 نفر در دهه اول ماه محرم امسال خبر داد.(ادامه)
ترکی داور دربی شد
(ادامه)
تصاویر/احمدی‌نژاد در تشییع شهدای حرم
مراسم تشییع پیکر شهیدان عبدالله باقری نیاکی و امین کریمی، شهیدان مدافعان حرم صبح امروز از مقابل سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : زندی با اعلام مخالفت در صورت اجرایی شدن طرح دریافت 20‌ هزار تومان حق تردد در جاده چالوس، متذکر شد: امیدوارم این طرح به‌عنوان یک پیشنهاد باشد، زیرا در صورت عملی شدن حتماً با مسئولان ملی مکاتبه می‌شود..... اینبار ؛ درخواست غیرقانونی فرماندار کرج برای حق تردد از جاده چالوس !
شمال نیوز : زندی با اعلام مخالفت در صورت اجرایی شدن طرح دریافت 20‌ هزار تومان حق تردد در جاده چالوس، متذکر شد: امیدوارم این طرح به‌عنوان یک پیشنهاد باشد، زیرا در صورت عملی شدن حتماً با مسئولان ملی مکاتبه می‌شود.....(ادامه)
تصادف زنجیره ایی در میدان امام (ره) قائمشهر+تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز : افزود: نیروی جدید برای سرپرستی این اداره از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سابقه خدمت در شهرستان میاندورود را در کارنامه خدمت خود دارد که امیدواریم منشاء خیر و تحولات در این شهرستان شود..... مدیران ارشاد شهرهای مازندران از جنس فرهنگ و هنر انتخاب می‌شوند
شمال نیوز : افزود: نیروی جدید برای سرپرستی این اداره از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سابقه خدمت در شهرستان میاندورود را در کارنامه خدمت خود دارد که امیدواریم منشاء خیر و تحولات در این شهرستان شود.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون عمران درباره پروژه امتداد ریل گرگان به بجنورد و خراسان همچنین پیگیری آن مباحثی صورت گرفت..... بررسی پروژه ریل گرگان تا خراسان با قول وزیر راه
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون عمران درباره پروژه امتداد ریل گرگان به بجنورد و خراسان همچنین پیگیری آن مباحثی صورت گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مردمی که در سفر دولت به مازندران از دولت استقبال خوبی به عمل نیاوردند همان کسانی هستند که در سال 92 بیش از همه استان ها به استقبال رییس جمهور رفتند. اما چه شد که در عرض دو سال این اتفاق افتاد؟ این مساله ای است که پیامی دارد و باید به پیام آن توجه کرد..... استقبال سرد مردم مازندران از رئیس جمهور دارای پیام است
شمال نیوز : وی گفت : مردمی که در سفر دولت به مازندران از دولت استقبال خوبی به عمل نیاوردند همان کسانی هستند که در سال 92 بیش از همه استان ها به استقبال رییس جمهور رفتند. اما چه شد که در عرض دو سال این اتفاق افتاد؟ این مساله ای است که پیامی دارد و باید به پیام آن توجه کرد.....(ادامه)
هوای مازندران بارانی و سرد می‌شود
(ادامه)
ساماندهی اعضای خانه مطبوعات مازندران
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: طرح پالایش و ساماندهی اعضای خانه مطبوعات مازندران از فردا تا 14 آبان انجام می‌شود. (ادامه)
جایگزینی راه مواصلاتی نوشهر به سمت رویان و چالوس
فرماندار نوشهر گفت: جایگزینی راه مواصلاتی به سمت رویان و چالوس در حوزه زیرساخت‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
کاریکاتور/ رکورد جدید رضازارده!
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: پیشنهاد 10 میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود!(ادامه)
نرخ تورم مهرماه اعلام شد
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مهرماه 1394 نسبت به دوازده ماه منتهی به مهرماه 1393 معادل 14.8 درصد است.(ادامه)
امکان تجمیع وام ۸۰ و ۶۰ میلیونی مسکن
امکان تجمیع امتیاز صندوق پس‌انداز مسکن یکم با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (اوراق تسهیلات مسکن) فراهم شد.(ادامه)
نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان تغییر کرد
مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان براساس حروف الفبا مورد گله و شکایت بود و به پراکندگی زمان پرداخت حقوق در طول یک ماه اعتراضاتی وجود داشت، گفت: در همین راستا نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی طراحی و از آبان ماه اجرایی شد.(ادامه)
آلوده ترین سواحل خزر کجاست؟
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ماهانه ۴۰ ایستگاه دریایی در کشور پایش می شوند، گفت: آخرین آمارها نشان می دهد وضعیت سواحل استان های شمالی کشور به ویژه نوشهر و چالوس از نظر آلودگی میکروبی حادتر از بقیه ایستگاه ها هستند.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : شهردار خرم آباد مازندران هم در واکنش به این خبر می گوید: با بازداشت شهرداران مشکل حل نمی شود..... حکم بازداشت شهرداران شهرهای غربی مازندران صادر شد
شمال نیوز : شهردار خرم آباد مازندران هم در واکنش به این خبر می گوید: با بازداشت شهرداران مشکل حل نمی شود.....(ادامه)
واکنش مقتدی صدر به حکم اعدام شیخ نمر
رهبر جریان صدر عراق از عربستان خواست حکم اعدام شیخ النمر را لغو کند. (ادامه)
نمایندگان در مجلس چه می‌کنند؟/عکس
(ادامه)
واکنش بهداد سلیمی به بلایی که نازل شد
(ادامه)
عکس: عزادارانی با پوشش متفاوت در خیابان طیب
عزادارانی با پوشش متفاوت در خیابان طیب (ادامه)
نصب آگهی تبلیغاتی انتخاباتی در تمام اماکن دولتی ممنوع اعلام شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن مشخص کردن نحوه الصاق پوستر، آگهی و بنرهای انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی، نصب آگهی تبلیغاتی انتخاباتی در تمام اماکن دولتی را ممنوع اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: آنطور که از شواهد پیداست در اسفند 94، «شیخ نور» و « خمینی جوان» نقش انکار ناپذیری در حلق حماسه تازه‌ای برای کشور دارند.
نقش بازیگری « خمینی جوان» و کارگردانی «شیخ نور» در انتخابات اسفند 94
شمال نیوز: آنطور که از شواهد پیداست در اسفند 94، «شیخ نور» و « خمینی جوان» نقش انکار ناپذیری در حلق حماسه تازه‌ای برای کشور دارند. (ادامه)
هشدار نسبت به حضور مفسدان اقتصادي در انتخابات
يک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: نگراني اين است که جريان‌هايي که در دوران هشت ساله احمدي‌نژاد به پول‌هاي کثيف دست پيدا کردند و ارقام چند هزار ميلياردي به جيب زدند، وارد عرصه انتخابات شوند. (ادامه)
توضیح طارمی درباره انتشار عکس جنجالی + عکس
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس توضیحی درباره عکس جنجالی که از وی منتشر شده داد. (ادامه)
یک بازیگر زن دیگر هم کشف حجاب کرد+عکس
هنوز چند روز از کشف حجاب “صدف طاهریان” نگذشته بود که چکامه چمن ماه دیگر بازیگر ایرانی که با انتشار عکسی در اینستاگرام خود کشف حجاب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.739 seconds.