.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرسپولیس با شکست استقلال اهواز هفتم شد
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست استقلال اهواز ۴ پله در جدول لیگ برتر صعود کرد و به رده هفتم رسید. (ادامه)
متن نامه عذرخواهی حجاریان از احمد توکلی
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس نامه عذرخواهی سعید حجاریان از وی به دلیل طرح یک ادعا را منتشر کرد. (ادامه)
عیادت دسته جمعی مدیران دولتی از وزیر ورزش
همه معاونین وزارت ورزش و جوانان در کنار وزیر بهداشت از دکتر گودرزی عیادت کردند. (ادامه)
درگیری لفظی آزاده نامداری با همسر سابق شوهرش+سند
واکنش آزاده نامداری به نظرات منتشرشده در صفحه اینستاگرام همسرسابق شوهرش جالب بود. (ادامه)
سند راهبردی توسعه ساری تا 2 ماه آینده تدوین می‌شود
سرپرست فرمانداری ساری گفت: سند راهبردی توسعه شهرستان ساری در چشم‌انداز بیست ساله و برنامه عملیاتی 5 ساله تا دو ماه آینده تدوین می‌شود. (ادامه)
آئین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی استان با حضور استاندار مازندران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی، نویسندگان، کتابخوانان و کتابداران استان برگزار شد. خادمان کتاب مازندران تجلیل شدند
آئین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی استان با حضور استاندار مازندران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی، نویسندگان، کتابخوانان و کتابداران استان برگزار شد.(ادامه)
مشارکت زنان داعش در عمليات تروريستي، موضوع استفاده اين گروه از زنان را بيش از پيش بر سر زبانها انداخته است. دليل پيوستن زنان به داعش چيست؟
مشارکت زنان داعش در عمليات تروريستي، موضوع استفاده اين گروه از زنان را بيش از پيش بر سر زبانها انداخته است.(ادامه)
شلیک موشک‌های کروز از دریای خزر به‌سمت مواضع داعش +عکس
وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه 18 موشک از دریای خزر به مواضع تروریست‌ها در سوریه شلیک کرده است، تأکید کرد: موشک‌های هدایت شونده این کشور 600 تروریست را در استان دیر الزور سوریه کشته است.(ادامه)
علی شادمان فرماندار جدید نوشهر معرفی شد
علی شادمان به‌عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر منصوب شد. (ادامه)
مراحل ساخت پراید / تصاویر
تصاویری ذیل از مراحل ساخت پراید در کارخانه تبریز است.(ادامه)
وزیر کشور امشب به "نگاه یک" می‌رود
(ادامه)
مهلت استفاده از بنزین ۷۰۰ تومانی تا ساعت ۲۴ امشب
مهلت قانونی استفاده از بنزین ۷۰۰ تومانی ساعت ۲۴ امشب در حالی به اتمام می‌رسد که نزدیک به ۴۰۰ میلیون لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی باقی‌مانده در کارت سوخت مردم خواهد سوخت.(ادامه)
سلفی مجری حین پخش برنامه زنده + عکس
مجری شبکه ورزش در برنامه زنده از خود سلفی گرفت.(ادامه)
صدور گذرنامه و ویزا در مرزها نداریم
از مبدأ گذرنامه و ویزای زائران اربعین حسینی کنترل شده و زائرانی که این مدارک را به همراه نداشته باشند برای تهیه این مدارک هدایت می‌شوند.(ادامه)
معرفی 13 بانوی شهید استان گلستان
(ادامه)
واکنش ظریف به دو قطعنامه‌ سازمان ملل علیه ایران
وزیر خارجه کشورمان گفت: دو قطعنامه صادر شده طی روزهای گذشته در سازمان ملل از طنزهای تلخ روزگار ماست. (ادامه)
آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز+جدول
قیمت سکه تمام طرح جدید که نسبت به اواخر هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است، حدود 906 هزار تومان فروخته می‌شود و نرخ هر دلار آمریکا که در روز‌های اخیر با ثبات همراه بوده 3575 تومان است. (ادامه)
زمین‌خواری ۷ هزار واحدی در روستای «زیارت»
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از زمین‌خواری ۷ هزار واحدی در روستای »زیارت» استان گلستان خبر داد و اعلام کرد که این پرونده در جلسات آتی ستاد مبارزه با مفاسد بررسی خواهد شد. (ادامه)
مرگ مشکوک مرد ۳۷ساله و پسرش در تهران
ساعت 2 بامداد 29 آبان ماه سال جاری کارگر یک رستوران وقتی برای تخلیه زباله‌ها به کنار خیابان رفت با صحنه دلخراشی روبه‌رو شد. (ادامه)
شمال نیوز : تصریح کرد: وقتی دل کارگری شاد شود برکت در تولید و رزق و روزی ورود پیدا می کند و تصویب قانون کار یکی از اتفاقات خوب بعد از پیروزی انقلاب بوده است.... از اینکه برخی از کارگران 4 ماه حقوق نگرفته اند احساس شرم دارم
شمال نیوز : تصریح کرد: وقتی دل کارگری شاد شود برکت در تولید و رزق و روزی ورود پیدا می کند و تصویب قانون کار یکی از اتفاقات خوب بعد از پیروزی انقلاب بوده است....(ادامه)
دکتر زمانی کیاسری، گفت:جاذبه‌های بالای گردشگری در مازندران در کنار امکانات درمانی سنتی و مدرن می‌تواند این استان را به یکی از قطب‌های گردشگری سلامت برای کشورهای منطقه تبدیل کند..... گردشگری سلامت،بخش مغفول مانده در اقتصاد مازندران است
دکتر زمانی کیاسری، گفت:جاذبه‌های بالای گردشگری در مازندران در کنار امکانات درمانی سنتی و مدرن می‌تواند این استان را به یکی از قطب‌های گردشگری سلامت برای کشورهای منطقه تبدیل کند.....(ادامه)
شمال نیوز : وی که از اول آبانماه  93 با ماموریت از شهرداری ساری ، مدیریت شهرداری قائم شهر را پذیرفت ، اکنون با جکم شهرداری مبدا که توسط مهدی عبوری امضا شده است به افتخار بازنشستگی رسیده است ..... « شهردار قائم شهر » بازنشسته شد
شمال نیوز : وی که از اول آبانماه 93 با ماموریت از شهرداری ساری ، مدیریت شهرداری قائم شهر را پذیرفت ، اکنون با جکم شهرداری مبدا که توسط مهدی عبوری امضا شده است به افتخار بازنشستگی رسیده است .....(ادامه)
راه‌اندازی 6 مرکز غربا‌ل‌گری سرطان در مازندران
(ادامه)
نامه صادق زیباکلام به آیت‌الله مکارم
(ادامه)
واژگونی خودروی ملی پوشان کبدی گلستانی
(ادامه)
ادعای جعلی ورود سکه‌های ۱۰ هزار تومانی به بازار+عکس
(ادامه)
راه‌ اندازی شبکه اجتماعی «شاد»
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان تا پایان سال 94 خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دانش‌آموزان را با ابعاد مثبت فضای مجازی آشنا و به وبلاگ نویسی، ایجاد نشریات الکترونیکی و حضور فعال در فضای مجازی تشویق کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی کارگردان سلسله سریال های پایتخت از توقف ساخت پایتخت 5 خبر داده است که چند روز پیش برنامه پر مخاطب فیتیله نیز به دلیل تمسخر لهجه آذری به طور غیر منتظره متوقف شده است ..... توقف مجموعه سریال « پایتخت » پس از « فیتیله » !
شمال نیوز : در حالی کارگردان سلسله سریال های پایتخت از توقف ساخت پایتخت 5 خبر داده است که چند روز پیش برنامه پر مخاطب فیتیله نیز به دلیل تمسخر لهجه آذری به طور غیر منتظره متوقف شده است .....(ادامه)
درد وزیر ورزش را به بیمارستان کشاند
(ادامه)
عکس/ سرطان بگیر! زن نگیر!
پشت نویسی یک وانت پیکان(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.