.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اینترنت هنوز قطع و وصل می‌شود
(ادامه)
هدیه بنگر به استقلالی ها از طرف هادی نوروزی
(ادامه)
نامه سرگشاده خوانندگان پاپ به رئیس جمهور
خبر ممنوع الکاری چندین هنرمند موسیقی هفته گذشته به طور غیر رسمی اعلام شد که این خبر با واکنش های ضد و نقیض مسئولین وزارت ارشاد همراه بود، از تایید تلویحی رئیس دفتر موسیقی ارشاد و سخنگوی ارشاد گرفته تا تکذیب سفت و سخت معاون هنری ارشاد و وزیر ارشاد، حال در این میان برخی هنرمندان هم نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. (ادامه)
کلاهبرداری پیامکی با وام ۲۵ میلیونی خودرو
طرح جدید پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو محملی برای کسب درآمد عده‌ای شده که با ارسال پیامک و وعده ارائه جزئیات نحوه پرداخت این وام، از مردم پول طلب می کنند.(ادامه)
دادوستد 2 میلیارد در بورس منطقه‌ای مازندران
(ادامه)
پیگیری جدی سرنوشت رکن آبادی
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه گفت:سرنوشت ركن ابادی كه مشاهدات زنده بودن وی را تا زمان انتقال به امبولانس تاييد می‌كنند مورد پيگيری جدی است.(ادامه)
دانشگاه شمال در بین برترین‌های کشور جای گرفت
(ادامه)
شمال نیوز : اسد از بیستم دی ماه سال گذشته ، حدود11 ماه نتاکنون به عنوان سرپرست فرمانداری بابلسر مشغول به فعالیت بوده است.
..... انتصاب اولین فرماندار بابلسر در دولت تدیر و امید
شمال نیوز : اسد از بیستم دی ماه سال گذشته ، حدود11 ماه نتاکنون به عنوان سرپرست فرمانداری بابلسر مشغول به فعالیت بوده است. .....(ادامه)
چگونه نشاط را به زندگی‌مان راه دهیم؟
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در روزهای پایانی هفته جاری تا اوایل هفته آینده آب‌گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
احتمال وقوع سیل و طوفان در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در روزهای پایانی هفته جاری تا اوایل هفته آینده آب‌گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود. (ادامه)
تساوي تيم فوتبال سپيدرود برابر صنعت ساري
تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر صنعت جوان ساری به تساوی رسید. (ادامه)
عکس: آرایشگاه زنانه در متروی تهران!
وقتی مسافران مترو خلاقیت به خرج می دهند و واگن های مترو را با آرایشگاه اشتباه می گیرند. (ادامه)
دستور وزیر برای درمان مصدومیت سلیمی
مصدومیت بخشی از زندگی یک قهرمان است و مردم نگران نباشند چرا که با تلاش فدراسیون وزنه برداری بهداد سلیمی دوباره آماده تمرین خواهد شد .(ادامه)
هشدار هاشمی به عربستان درمورد شیخ نمر
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد که اگر حاکمان عربستان دست از رفتارهای عجولانه و کینه‌توزانه بردارند و عاقلانه رفتار کنند، ایران حاضر است در جهت تقویت امنیت منطقه و برگشتن ثبات سیاسی و امنیتی به جهان اسلام همکاری و کمک کند. (ادامه)
عواقب کشف حجاب دو بازیگر زن سینما
حسین نوش آبادی سخنگوی ارشاد درباره عواقب کشف حجاب دو بازیگر زن سینما توضیح داد. (ادامه)
خواص بی نظیر انار را بشناسید!
خواص بی نظیر انارانار و دانه‌های یاقوتی آن هزاران سال است، که بعنوان دارو مصرف می‌شود. از خواص و فواید انار می‌توان به اثرات درمانی و بهبود دهنده آن در بیماریهای قلبی، فشارخون بالا و بعضی از انواع سرطان همچون سرطان پروستات اشاره کرد.(ادامه)
ابر جنگنده‌های برتر دنیا
این گزارش تصویری ابر جنگنده قدرتمند و ویرانگر دنیا را معرفی می‌کند که دارای توانمندی نظامی بیشتری نسبت به رقبای خود هستند.(ادامه)
گریم متفاوت «بهنوش بختیاری» (+عکس)
این عکس، بهنوش بختیاری را در پوشش یک زن محجبه نشان می دهد که مربوط به نقش وی در فیلم سینمایی "من" است. (ادامه)
خودروی شخصی حاکم دبی (عکس)
حاکم دبی با استفاده از خودروی شخصی اش رئیس جمهور مصر را به گردش برد. (ادامه)
سخنگوی جدید وزارت خارجه منصوب شد
سخنگوی جدید وزارت خارجه منصوب شد«حسین جابری انصاری» مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه به عنوان سخنگوی جدید و جانشین مرضیه افخم منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : محمد حسین مقیمی گفت : استاندار نتوانسته با مدیرکل سیاسی خود کار کند، هر مدیری حق دارد همکار خود را انتخاب کند، این انتخاب گاهی صددرصد در اختیار خود اوست و گاهی با سلسله‌مراتب بالاتر انجام می‌شود..... حمایت تمام قد قائم‌ مقام وزیر کشور از استاندار مازندران
شمال نیوز : محمد حسین مقیمی گفت : استاندار نتوانسته با مدیرکل سیاسی خود کار کند، هر مدیری حق دارد همکار خود را انتخاب کند، این انتخاب گاهی صددرصد در اختیار خود اوست و گاهی با سلسله‌مراتب بالاتر انجام می‌شود.....(ادامه)
آیا این زن سوری رئیس جمهور آمریکا می شود؟+عکس
این زن سوری قصد دارد تا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند و حتی برنامه های خود را نیز برای اداره این کشور اعلام کرده است.(ادامه)
استفتاء درباره استفاده از ماهواره
آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید درباره استفاده از ماهواره گفت: استفاده مشروع با رعایت جهات شرعیّه، در صورتی که موجب ارتکاب خلاف شرع برای دیگران نشود، جایز است. (ادامه)
خستگی زن مهاجر سوری همراه با فرزندش/عکس
در تصویری زیر زن مهاجر سوری پس از رسیدن به جزیره «لسبوس» یونان را می بینید.(ادامه)
مدیران ایرانی چقدر حقوق می گیرند؟
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری، دریافتی امسال مدیران دولتی نباید از 5 میلیون تومان در ماه بیشتر باشد. یعنی با یک حساب سرانگشتی نباید یک کرسی مدیریتی آن هم با مزایای لازم بیشتر از 10 میلیون تومان ارزش داشته باشد (ادامه)
تلگرام چهارشنبه فیلتر می‌شود؟
برخی اخبار منتشر شده در روزهای گذشته گویای آن است که کارگروه فیلترینگ روز چهارشنبه در قالب جلسه‌ای به بررسی بحث فیلترینگ تلگرام خواهد پرداخت. (ادامه)
دست به آب خزر نزنید
تابستان تمام شد، فصل شنا در خزر به پایان رسید و حالا صحبت از آلودگی شناگاه‌های شمالی کشور است. آلودگی حادی که معاون محیط‌زیست دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست، وضع آن را به‌حدی وخیم می‌داند که نباید برای شنا و بهره‌برداری مورد استفاده قرار بگیرند؛ «پایش‌ها در مورد آلودگی نفتی، میکروبی و فاضلاب انجام شده که نشان می‌دهد سواحل شمالی کشور بیشترین آلودگی را در بخش میکروبی دارند که بر این اساس نباید برای شنا و بهره‌برداری مورد استفاده قرار بگیرند.» (ادامه)
عکس/ علی لاریجانی در حال توزیع آش نذری
علی لاریجانی،در حال پذیرایی از عزاداران در ایستگاه صلواتی هیأت خادم‌الرضا قم.(ادامه)
ممنوع‌الخروج شدن با 10 میلیون تومان بدهی
میزان بدهی بانکی و مالیاتی برای آنکه یک شخص نتواند از کشور خارج شود، تفاوتی 30 برابری دارد. به این ترتیب که 10 میلیون تومان بدهی به نظام مالیاتی کافی است تا فرد ممنوع‌الخروج شود، در حالیکه این مجازات برای فرد بدهکاری که کمتر از 300 میلیون تومان به بانک بدهکار است اعمال نمی‌شود.(ادامه)
شناسایی هویت 11 قربانی فاجعه منا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.