.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه بازیگر مشهور زن به بازیگران کشف حجاب کرده!
(ادامه)
جزئیات جدید از حمله موشکی دیشب به اردوگاه منافقین+ تصاوير
(ادامه)
محسن کاکویی"لاریمی نرسیدن به اجماع تهدید جدی در ایجاد منطقه آزاد تجاری ، صنعتی مازندران(يادداشت)
محسن کاکویی"لاریمی(ادامه)
شمال نیوز : ریس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی مازندران، بخشی از مشکلات صنعت استان را ناشی از ناتوانی مدیریتی اعلام کرد و افزود: باید با همفکری همه مدیران مشکلات صنعتگران رفع شود.
ناتوانی مدیریتی بخشی از مشکل صنعت مازندران است
شمال نیوز : ریس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی مازندران، بخشی از مشکلات صنعت استان را ناشی از ناتوانی مدیریتی اعلام کرد و افزود: باید با همفکری همه مدیران مشکلات صنعتگران رفع شود. (ادامه)
شمال نیوز: قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و عضو ستاد انتخابات کشور، جابجایی اخیر برخی مدیران در ستاد استانداری مازندران را در راستای اجرای سیاست‌های دولت برشمرد.
توضیح قائم مقام وزیر کشور درباره جابجایی برخی مدیران مازندران
شمال نیوز: قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و عضو ستاد انتخابات کشور، جابجایی اخیر برخی مدیران در ستاد استانداری مازندران را در راستای اجرای سیاست‌های دولت برشمرد. (ادامه)
سردار سلیمانی در دوران جوانی+ تصویر
تصویری از دوران جوانی سردار سلیمانی منتشر شده است. (ادامه)
میگرنی‌ها از این خوراکی‌ها فاصله بگیرید
سردردهای میگرنی ضربان‌دار هستند و فرد مبتلا به میگرن در سرش احساس نبض می‌كند.(ادامه)
ابریشمچی شکنجه گر معروف به هلاکت رسید+تصاویر
منابع امنیتی عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد و کشته شدن ۲۰ نفر از عناصر گروهک منافقین خبر دادند. (ادامه)
شوخی با یک عکس اکبر عبدی
پس از کشف حجاب دو بازیگر زن سینمای ایران، صدف طاهریان و چکامه چمن ماه حال عکسی از اکبر عبدی در فضای مجازی منتشر شده که نشان از آن دارد که وی هم کشف حجاب کرده است. و عکس هایی از اکبر عبدی بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون در پشت صحنه یکی از فیلم‌های خود در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد کاربران این اقدام بازیگران زن را به طنز کشیده اند و نشان دادند اکبر عبدی نیز می تواند اقدام به کشف حجاب کند.(ادامه)
چگونه برای مادرشوهرمان دلبری کنیم؟
شمال نیوز: همانطور که شما عاشقانه فرزندتان را دوست دارید، همسرتان و مادرش هم حق دارند که عاشقانه همدیگر را دوست داشته باشند. پس منصف باشید و به این عشق احترام بگذارید.(ادامه)
شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش
شمال نیوز: زهرا فانی خواهر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ، اظهار داشت: بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای خاصی فعالیت ندارم، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور هستم و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می کنم. (ادامه)
روایت سید احمد خاتمی از نامه رهبری به روحانی
آیت الله خاتمی با بیان این که راز و رمز سلامت ما این است که مطیع باشیم گفت: برخی تصور می کنند که رهبری فقط یک ساعت برای نوشتن متن نامه به رییس جمهور وقت گذاشته اند ولی بنده دقیق خبر دارم، 10 روز مسؤولان عالی رتبه کشور با یکدیگر بحث و گفت و گو کردند و رهبری اکثر کارهای شخصی را کنار گذاشتند تا اینکه این تصمیم گرفته شود، این اقدام تصمیم عقل جمعی است. (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان گلستان، از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن یکی از مفقودین فاجعه منا دلجویی کردند.
معاون وزیر کشور از خانواده فرماندار بندر ترکمن دلجویی کرد + عکس
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان گلستان، از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن یکی از مفقودین فاجعه منا دلجویی کردند. (ادامه)
طرفدارنی که نمی دانیم قرمزند یا آبی
بازی استقلال و پرسپولیس است و بد نیست یادی کنیم از روزهای بچگی و نوجوانی فوتبالیست هایی که دست تقدیر آنها را به سمت رنگ مخالف کشاند. (ادامه)
عکس/ مداحی یکی از نمایندگان گیلان در دسته سوگواری
گیلان آنلاین: ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با حضور در مراسم عزاداری روز عاشورا در لاهیجان و پاشاکی، به مداحی امام حسین (ع) پرداخت.(ادامه)
مردم شهیدپرور گیلان امروز نیز مثل همیشه با حضور پرشورشان به بدرقه شهید "سجاد طاهرنیا" شهید مدافع حرم آمده بودند و با چشم‌های بارانی او را تشییع کردند.
شهید "سجاد طاهرنیا" شهید مدافع حرم در رشت تشییع شد
مردم شهیدپرور گیلان امروز نیز مثل همیشه با حضور پرشورشان به بدرقه شهید "سجاد طاهرنیا" شهید مدافع حرم آمده بودند و با چشم‌های بارانی او را تشییع کردند. (ادامه)
آیفون 7 چگونه خواهد بود؟+عکس
متخصصان اعتقاد دارند که گوشی های آیفون 7 اولین مدل گوشی های این شرکت خواهند بود که دکمه Home آن حذف شده و به جای آن صفحه ای کاملا لمسی و سه بعدی خواهند داشت.(ادامه)
عکس/ رکن آبادی در پیاده روی اربعین
رکن آبادی در پیاده روی اربعین (ادامه)
نامه آخوندی به جهانگیری درباره یارانه ها
مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: دولت هنوز قانون اختصاص ۲۰ درصد از نرخ گازوئیل به راه‌آهن را اجرایی نکرده و وزیر راه نامه ای در این باره به معاون اول رئیس جمهور نوشته است. (ادامه)
بوکسور مازندرانی کارش به اعتیاد و سرقت کشید
دوربین‌های مدار بسته نصب شده در اتاق خواب یک آپارتمان، دزد بوکسور را شکار کرد. (ادامه)
تمدید مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون کنکور 94
داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دفترچه راهنما،درصورت واجد شرایط بودن با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. (ادامه)
بوکسور مازندرانی در دام اعتیاد و سرقت
دوربین‌های مدار بسته نصب شده در اتاق خواب یک آپارتمان، دزد بوکسور را شکار کرد.(ادامه)
عزاداری دهه دوم محرم در اتاق اصناف ساری(خبر)
(ادامه)
عکس/ بزرگترین غایب دربی 81
دربی 81 فردا بدون کاپیتان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.(ادامه)
بارش باران در محور کرج-چالوس
رییس پلیس‌راه استان البرز با اعلام لغزنده بودن محور کرج - چالوس به علت بارندگی، گفت: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.(ادامه)
سهم 2 درصدی مازندران از لیست دانشمندان برتر دنیا
(ادامه)
سه گام احمدی نژادی ها به سوی مجلس دهم
نزدیک به سه سال از خیز انتخاباتی نافرجام احمدی نژاد و یارانش گذشته است.(ادامه)
ما بدون WiFi می‌میریم؟
(ادامه)
افزایش بودجه بنیاد نخبگان استان‌ها
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری گفت: هر ساله بودجه بنیاد نخبگان در استان‌ها افزایش پیدا می‌کند. (ادامه)
کاهش 6 درصدی مرگ مازندرانی‌‌ها بر اثر تصادف
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.