.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ماجرای شایعه پناهندگی فرمانده حفاظت سپاه
در فضای مجازی شایعاتی با عنوان فرار یک فرمانده سپاه منتشر شده سردار نصیری در واکنش به این شایعات اعلام کرد پس از مراسم تودیع ایران را ترک نکرده و موضوع خاصی نیز نبوده است.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال تهران در بازی حساس خود مقابل الهلال عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل شکست خورد تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم کمرنگ تر شود.
امیدهای استقلال برای صعود با شکست برابر الهلال کمرنگ تر شد
تیم فوتبال استقلال تهران در بازی حساس خود مقابل الهلال عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل شکست خورد تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم کمرنگ تر شود. (ادامه)
بهمن کشاورز درگذشت
بهمن کشاورز در بیمارستان مهراد تهران درگذشت.(ادامه)
عکس/ اینستاگرام بازی یک نماینده در مجلس
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد.(ادامه)
دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با صعود تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به لیگ برتر همراه بود. تیم شهرداری ماهشهر نیز به رقابت‌های لیگ دسته دوم سقوط کرد. دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شدند
دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با صعود تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به لیگ برتر همراه بود. تیم شهرداری ماهشهر نیز به رقابت‌های لیگ دسته دوم سقوط کرد.(ادامه)
راه حلی جالبی برای پول کردن چک‌های برگشتی
(ادامه)
خودروهایی که با ۸۰ میلیون می‌شود خرید
میزان نوشت: با ۸۰ میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند پژو ۴۰۵‏ SLX، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس‏، نیسان وانت زامیاد‏ و موارد مشابه را دارید.(ادامه)


شمال نیوز:  رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا مدال طلا را از آن خود کرد. هت‌تریک طلایی در چین با هنرنمایی پلنگ‌ جویبار
شمال نیوز: رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا مدال طلا را از آن خود کرد.(ادامه)
پیام تبریک محسن رضایی به فرمانده جدید سپاه
دکتر محسن رضایی در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.(ادامه)
سخنگوی جدید دستگاه قضا از تغییر رئیس دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در انتخابات جدید دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی در نظر گرفته شده است. رئیس جدید دیوان عالی کشور منصوب شد
سخنگوی جدید دستگاه قضا از تغییر رئیس دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در انتخابات جدید دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی در نظر گرفته شده است.(ادامه)
دستگیری مدیر یک گروه تلگرامی
رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری مدیر گروه تلگرامی که در فضای مجازی به انتشار مطالب و محتوای ضد اخلاقی و همچنین شایعه پراکنی اقدام می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
وضعیت این روزهای لاهیجان به گونه‌ای شده که گویی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان دو دستی تقدیم مخالفین دولت شده است! وقتی فرماندار، نماینده آقای نماینده می‌شود / رسانه مخالف دولت لاهیجان، حامی این روزهای آقای فرماندار!
وضعیت این روزهای لاهیجان به گونه‌ای شده که گویی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان دو دستی تقدیم مخالفین دولت شده است!(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره چربی بدن
دو نوع چربی اصلی بدن شامل چربی سفید و چربی قهوه ای می شوند. چربی سفید که معمولا به عنوان بافت آدیپوز شناخته می شود، شایع‌ترین نوع چربی و همچنین شایع‌ترین چربی در بدن انسان است.(ادامه)
«خونه به خونه» برای اعاده حیثیت در لیگ فوتبال باقی می ماند
مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت، برای اعاده حیثیت و جایگاه فوتبالی خودمان در لیگ، دو بازی باقیمانده رقابتهای دسته یک را تا پایان ادامه خواهیم داد.(ادامه)
عکس/ غبارروبی ضریح حرم امام علی(ع)
ضریح مطهر حضرت امیرالمؤمنین(ع) به همت خادمان آستان علوی غبارروبی شد.(ادامه)
عکس/ فیروز کریمی در لباس شهربانی
تصویری از فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دوران خدمت در شهربانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ پیش بازی تقابل استقلال و الهلال
تیم فوتبال استقلال ایران در بازی برگشت از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف الهلال عربستان می رود.(ادامه)
عکس/ گزارشگر دیدار استقلال و الهلال انتخاب شد
محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر دیدار الهلال - استقلال انتخاب شد.(ادامه)
اعتراض پرسپولیس به AFC بابت رفتار بازیکنان الاهلی
باشگاه پرسپولیس با توجه به ادامه رفتارهای غیر اخلاقی باشگاه الاهلی عربستان در بلیت فروشی که به بروز مشکل برای بسیاری از هواداران و هموطنان عزیز منجر شد و همچنین در واکنش به رفتار بازیکنان این تیم در شادی پس از گل، نامه‌ای را خطاب به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر مسابقه صادر کرد.(ادامه)
پرداخت افزایش 400 هزارتومانی حقوق فرهنگیان
این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که به همت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی‌رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.(ادامه)
امدادرسانی به ۲۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: ۲۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف بخش کجور نوشهر در یک روز امدادرسانی شدند.(ادامه)
عکس/ محسن تنابنده در پنجمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر
(ادامه)
عکس/ پوستر دیدار استقلال و الهلال
باشگاه استقلال ایران از پوستر دیدار با الهلال عربستان در بازی برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 رونمایی کرد. این بازی امروز و از ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد.(ادامه)
رئیس مرکز آمار: ترسی از اعلام افزایش 450 درصدی قیمت یک کالا نداریم / تورمی که اعلام می شود، میانگین تغییرات قیمت را نشان می دهد/ افزایش اجاره خانه به طور متوسط 25 درصد است....(خبر)
(ادامه)
افزایش بستر پروازهای ایرلاین «وارش» در آینده‌ای نزدیک
مدیر شرکت هواپیمایی وارش در مازندران گفت: به‌دنبال افزایش بستر پروازهای وارش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک با حمایت‌های مسؤولان شاهد رشد بیش از پیش وارش در آسمان ایران و همچنین فراسوی مرزها باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به ماده‌ای رای دادند که طی آن شمارش و تجمیع آرای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت استانی و تناسبی خواهد بود. .... تعداد کرسی‌های فهرست‌های احزاب، جبهه‌ها و نامزد‌های مستقل بر اساس درصد آرای آن‌ها مشخص می‌شود / نامزد‌ها حداقل باید ۱۵ درصد آرای کل را به دست آورند / آرای هر نامزد، جمع آرای فردی او با فهرست انتخاباتی اوست
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به ماده‌ای رای دادند که طی آن شمارش و تجمیع آرای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت استانی و تناسبی خواهد بود. ....(ادامه)
سال 1397 برای اقتصاد ایران، خوب نبود و کسی به‌دنبال یافتن شاخص‌های مثبت و امیدوارکننده در آن نیست، بلکه به‌دنبال تحلیل نقاط منفی و فهم بحران‌های پیاپی آن است....(خبر)
(ادامه)
عکس/ غول پیکر آمریکایی در ایران
تصویری از حضور پیکاپ غول پیکر آمریکایی "Ford F150 Raptor" در جزیره کیش در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۰۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۲ ارز از جمله یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
هراز تمام ابری است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی محور کندوان و سوادکوه را همراه با مه گرفتگی و محور هراز را تمام ابری بیان کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.093 seconds.