.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رئیس صمت مازندران: سوختگی کابل دلیل آتش سوزی معدن زغال سنگ سوادکوه است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، دلیل حادثه آتش سوزی معدن زغال سنگ را ناشی از سوختگی کابل انتقال نیرو بیان کرد.(ادامه)
جاده‌های مازندران بارانی، مه گرفته و لغزنده
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های استان بارانی، مه گرفته و سطح جاده‌ها لغزنده است.(ادامه)
14 عامل خطرآفرین برای بیماری قلبی!
وضعیت سلامت دندان ها و لثه های شما با سلامت قلب مرتبط است. مطالعات مختلف ارتباط بین سلامت دهان و دندان و بیماری قلبی را نشان داده اند.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
قهرمان لیگ یک فرانسه مشخص شد
پاریسن ژرمن در شبی که امباپه هت‌تریک کرد توانست موناکو را شکست دهد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 2 اردیبهشت
(ادامه)
باشگاه استقلال جدایی رحمتی را تکذیب کرد
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به برخی حواشی پیرامون شایعات نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.(ادامه)
قیمت خودرو‌های داخلی در بازار
(ادامه)
راهکارهای طب سنتی برای پیشگیری از دیابت
یک متخصص طب سنتی گفت: بارعایت ۷ نکته مهم می‌توانید از دیابت که گریبانگیر جوامع بشری شده است، فرار کنید.(ادامه)
زمان اعزام زائران ایرانی به «حج» +جزئیات
رییس سازمان حج و زیارت زمان قطعی اعزام زائران ایرانی به حج واجب را اعلام کرد و گفت: عربستان با برگزاری مراسم دعای کمیل در کنار قبرستان بقیع و مسجد نبوی در شهر مدینه موافقت نکرد، اما با برگزاری سایر مراسم‌ها در هتل‌ها و چادر‌های زائران ایران (از جمله برائت از مشرکان) اعلام موافقت شده است.(ادامه)
پیام تبریک ظریف به فرمانده جدید سپاه
انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم.(ادامه)
سرریز شدن سد شهید رجایی ساری پس از ۶ سال
سد شهید رجایی ساری پس از ۶ سال سر ریز کرد.سد شهید رجایی با حجم مخزنی ۱۶۰ میلیون مترمکعب سرریز کرد.(ادامه)
آغاز بارش باران و برف از امروز در مازندران
آسمان مازندران ازبعدازظهر امروز بارانی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جریمه ۵۰ هزار تومانی برای دودی کردن شیشه خودرو
(ادامه)
چرا قیمت اجاره‌بها در بازار ایران رو به افزایش است؟
(ادامه)
شمال نیوز : فرودگاه اصفهان به عنوان پشتیبان فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است..... دلیل تغییر مسیر پرواز شیراز - ساری به اصفهان مشخص شد
شمال نیوز : فرودگاه اصفهان به عنوان پشتیبان فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول گفت : سد البرز نیز به عنوان دیگر سازه آبی بزرگ استان دارای ذخیره آبی بسیار مناسبی است به طوری که از ظرفیت 142 میلیون مترمکعبی مخزن این سد تاکنون 138 میلیون مترمکعب آن پر شده و.... سد شهیدرجایی مازندران پس از 6 سال سرریز کرد/ تمامی سدهای استان در وضعیت سرریز قرار دارند
شمال نیوز : این مسئول گفت : سد البرز نیز به عنوان دیگر سازه آبی بزرگ استان دارای ذخیره آبی بسیار مناسبی است به طوری که از ظرفیت 142 میلیون مترمکعبی مخزن این سد تاکنون 138 میلیون مترمکعب آن پر شده و....(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب بابل از برخورد با یک شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل خبر داد و گفت: دستور برخورد با عوامل بیلبورد حاشیه‌ساز در بابل صادر شده است..... تعطیلی شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب بابل از برخورد با یک شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل خبر داد و گفت: دستور برخورد با عوامل بیلبورد حاشیه‌ساز در بابل صادر شده است.....(ادامه)
فرمانده معظم کل قوا در حکمی با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه شد/ انتصاب سردار جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله (ع)(خبر)
فرمانده معظم کل قوا در حکمی با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. (ادامه)
سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه منصوب شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی اظهار کرد: این افراد با برقراری تماس ویا ارسال پیامک با موضوع برنده شدن در قرعه‌کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از قربانیان درخواست می‌کنند برای دریافت جایزه نقدی خود به دستگاه عابر بانک مراجعه کنند..... کشف کلاهبرداری میلیاردی با سیستم بانکی کارت به کارت در مازندران+ جزئیات
شمال نیوز : وی اظهار کرد: این افراد با برقراری تماس ویا ارسال پیامک با موضوع برنده شدن در قرعه‌کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از قربانیان درخواست می‌کنند برای دریافت جایزه نقدی خود به دستگاه عابر بانک مراجعه کنند.....(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با تایید بازداشت یکی از مدیران این مجموعه گفت: این فرد یکی از مدیران حوزه گردشگری استان بوده است. بازداشت یکی از مدیران میراث فرهنگی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با تایید بازداشت یکی از مدیران این مجموعه گفت: این فرد یکی از مدیران حوزه گردشگری استان بوده است.(ادامه)
برف و باران در 23 استان/ کاهش 10 درجه‌ای دما
سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ۲۳ استان و کاهش ۱۰ درجه‌ای هوا در برخی مناطق کشور خبر داد.(ادامه)
با مصرف این مواد سرطان را فراری دهید
سرطان بیماری خطرناکی است که طبق گفته محققان افراد تنها می‌توانند با مصرف برخی مواد غذایی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند.(ادامه)
چگونگی استفاده از امام زمان(عج) در زمان غیبت+ عکس
در شب نیمه ماه شعبان المعظم، حدیثی از حضرت صاحب الزمان(عج) درباره چگونگی استفاده از ایشان در زمان غیبت به همراه تصویرنوشته‌ای مشاهده می‌کنید.(ادامه)
همداستان شدن مجلس با دولت/ تشکیل وزارت بازرگانى و کابوس در بیداری(يادداشت)
(ادامه)
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به خسارت بالای سیلاب به اراضی گندم استان‌های شمالی کشور، گفت: نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم. نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به خسارت بالای سیلاب به اراضی گندم استان‌های شمالی کشور، گفت: نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم.(ادامه)
 شهید حاج سید حسین آملی رزمنده دفاع مقدس بود که صبح روز پنج شنبه به جمع یاران شهیدش پیوست تا بار دیگر سند ایثارگری‌اش را با پیوستن به یاران شهیدش به رخ جهانیان بکشد و پرونده عاشقی خویش را تمام و کمال ببندد.

مراسم تشییع پیکر این شهید صبح شنبه، آخرین روز فروردین ماه از امامزاده یحیی ساری باحضور مردم شهیدپرور برگزار و در گلزار شهدای ملامجدالدین به خ استاک سپرده شد.

شهید حاج سید حسین آملی در منطقه جنگی مریوان به درجه جانبازی نائل آمده است و 35 سال درد دوری از شهدا را به جان خریده است.

از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده.
تشییع پیکر جانباز «سیدحسین آملی» در ساری(خبر)
شهید حاج سید حسین آملی رزمنده دفاع مقدس بود که صبح روز پنج شنبه به جمع یاران شهیدش پیوست تا بار دیگر سند ایثارگری‌اش را با پیوستن به یاران شهیدش به رخ جهانیان بکشد و پرونده عاشقی خویش را تمام و کمال ببندد. مراسم تشییع پیکر این شهید صبح شنبه، آخرین روز فروردین ماه از امامزاده یحیی ساری باحضور مردم شهیدپرور برگزار و در گلزار شهدای ملامجدالدین به خ استاک سپرده شد. شهید حاج سید حسین آملی در منطقه جنگی مریوان به درجه جانبازی نائل آمده است و 35 سال درد دوری از شهدا را به جان خریده است. از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده. (ادامه)
خسرو شکیبایی در کنار برج آزادی، پیش از انقلاب/عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.