.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از مرگ پدر و پسر بر اثر تصادف پراید و کامیون در این شهرستان خبر داد. مرگ پدر و پسر بابلی بر اثر تصادف پراید و کامیون
سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از مرگ پدر و پسر بر اثر تصادف پراید و کامیون در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
نرخ ارز‌های بانکی ۵ اردیبهشت ۹۸ +جدول
در بازار بین بانکی ۲۹ ارز با روند کاهشی قیمت همراه شد و ۱۳ ارز از جمله دلار آمریکا بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.(ادامه)
طارمی، رضاییان و ابراهیمی جزو بهترین های سال قطر+عکس
3 بازیکن ایرانی در لیگ قطر جزو کاندیداهای بهترین های سال انتخاب شدند.(ادامه)
عکس/ دوران کودکی زنده یاد جمشید مشایخی
کانال تلگرامی عکس های زیرخاکی تصویری از دوران کودکی زنده یاد جمشید مشایخی (سمت راست نفر سوم) را منتشر کرد.(ادامه)
نساجی حکم سقوط استقلال خوزستان را امضا می‌کند؟
دو تیم نساجی قائمشهر و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جاده چالوس فردا جمعه ششم اردیبهشت یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس فردا به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه خبر داد.(ادامه)
قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۹۸
آخرین قیمت طلا امروز ۹۸ و قیمت سکه امروز ۹۸ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : کلانتری تصریح کرد: ملخ‌ها از سمت عربستان و سودان و مناطق مرطوب به سمت کشور ما آمده‌اند. تخم ملخ سال‌ها در زمین می‌ماند و هنگامی که شرایط مرطوب پیش بیاید طغیان می‌کند. راهکار مبارزه‌اش این است که سمپاشی شود. .... کلانتری : ملخ‌خوری اتفاق عجیبی نیست / ملخ‌های سمی را نباید خورد !
شمال نیوز : کلانتری تصریح کرد: ملخ‌ها از سمت عربستان و سودان و مناطق مرطوب به سمت کشور ما آمده‌اند. تخم ملخ سال‌ها در زمین می‌ماند و هنگامی که شرایط مرطوب پیش بیاید طغیان می‌کند. راهکار مبارزه‌اش این است که سمپاشی شود. ....(ادامه)
آخرین وضعیت روستاهای سیل زده شهرستان سیمرغ
(ادامه)
5 میوه تابستانی برای کنترل فشارخون
امروزه فشارخون بالا یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان است.(ادامه)
عکس/ برج‌ میلاد و قله دماوند در یک قاب
تصویری متفاوت از برج میلاد و قله دماوند در یک قاب را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۵ اردیبهشت
(ادامه)
کشف باغ خشخاش در ساری کذب است
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر کشف باغ خشخاش در یکی از روستاهای توابع شهرستان ساری را تکذیب کرد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران ضمن گلایه از وضعیت فوتبال مرکز استان مازندران گفت: از اینکه فوتبال بوشهر به سطح اول فوتبال کشور بازگشته است جای خوشحالی دارد ولی امیدوارم این صعودها تلنگری برای مسؤولان ورزش ساری نیز باشد..... تقی‌پور: ورزش ساری اسیر سیاسی‌بازی‌ها شده است !
شمال نیوز : ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران ضمن گلایه از وضعیت فوتبال مرکز استان مازندران گفت: از اینکه فوتبال بوشهر به سطح اول فوتبال کشور بازگشته است جای خوشحالی دارد ولی امیدوارم این صعودها تلنگری برای مسؤولان ورزش ساری نیز باشد.....(ادامه)
حضور فرماندهان کل سپاه در کنار هم نیز از دیگر برنامه های قابل توجه این مراسم بود که مجری مراسم از سرداران رضایی، صفوی، جعفری و سلامی خواست تا برای همبستگی در برابر دشمنان، در کنار هم قرار گیرند....(خبر)
(ادامه)
یک کشته و ۴ مصدوم در حادثه آتش‌سوزی مهیب لنج صیادی در بابلسر
رئیس سازمان آتش‌نشانی بابلسر از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حادثه آتش‌سوزی مهیب لنج صیادی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کبد چرب علائم: ۹ نشانه بیماری کبد چرب
بیماری کبد چرب را بیماری خاموش کبد می‌گویند. با این وجود این بیماری نیز علائم و نشانه‌های خود را دارد. با ما در این نوشتار همراه باشید تا شما را با ۹ علائم بیماری کبد چرب آشنا کنیم.(ادامه)
شاعری :اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی شرق مازندران
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل طرح‌های عمرانی روستا‌های بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد. (ادامه)
عکس/ حضور حاج قاسم در مراسم معارفه سردار سلامی
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.(ادامه)
سد شهید رجایی ساری شکست؟
معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سد شهید رجایی ساری از هرنظر کاملا ایمن است، مردم هیچ نگرانی بابت این سد نداشته باشند به این دلیل که وجود سد شهید رجایی امیدی برای کشاورزی در منطقه است.(ادامه)
بارش برف بهاری در ارتفاعات چالوس
برودت هوا در شمال کشور باعث شد تا مناطق کوهستانی سفیدپوش شوند و با گذشت یک ماه از بهار بارش برف ارتفاعات ;کوهستانی چالوس را سفید پوش کرد . حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر برف بارید و زیبایی بی بدیلی به‌وجود آمد.(ادامه)
تصاویر: دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
(ادامه)
توصیه‌هایی برای جلوگیری از خسارت به باغداران باتوجه به افت دمای هوا
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: دمای هوا از نیمه شب تا هفت صبح فردا به زیرصفر می‌رسد که در مدت دو ساعت می‌تواند موجب سیاه شدن گل‌های باز و میوه‌های تازه تشکیل شده شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخترش دارای مدرک مرتبط با نفت است ، گفت که انتقال وی به وزارت نفت هم به صورت ماموریت موقت است.... توضیح نماینده آمل درباره حضور دخترش در وزرات نفت + عکس
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخترش دارای مدرک مرتبط با نفت است ، گفت که انتقال وی به وزارت نفت هم به صورت ماموریت موقت است....(ادامه)
عکس/ نتایج بازی‌های مهم شب گذشته فوتبال آسیا و اروپا
تیم فوتبال ذوب آهن در اصفهان موفق شد الوصل امارات را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و استقلال ایران با نتیجه 1 بر 0 مقابل الهلال عربستان تن به شکست داد.(ادامه)
محکومیت ۳ گرانفروش خواربار در تعزیرات حکومتی مازندران
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: بنا بر گزارش بازرسان صنعت معدن و تجارت مبنی بر گرانفروشی ۳ عمده فروش خواربار پرونده‌ای برای این متخلفان تشکیل شد.(ادامه)
نجاری با سبک و سیاق قدیمی (عکس)
یک واحد نجاری در محله تاریخی آخوند قزوین همچنان با سبک و سیاق گذشته بدون دخالت هیچگونه ابزارآلات برقی به کار خود جهت ساخت و ساز لوازم چوبی ادامه می دهد سیدعلی اصغر سید رضی این پیر مرد نجار قزوینی هنوز هم انواع برشکاری ها و حالت دهی به اقسام چوب را با ابزار قدیمی بصورت دستی انجام می دهد. (ادامه)
باران‌ دیشب کمر پُل مَنگِل را شکست+ عکس
پل مواصلاتی منگل، راه ارتباطی بیش از 10 روستان با شهرستان قائم‌شهر است و با وجود اینکه طی چندسال گذشته چندین‌بار تعمیر و ترمیم شده بود، فشار سیلاب را تاب نیاورد و تخریب شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.