.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روحش شاد، سید حسین را می گویم. جانباز شهید «سید حسین آملی» را اولین بار در سال ۶۴ در مجتمع توانبخشی ساری دیدمش؛ به تازگی یک عمل جراحی روی نخاعش را در بیمارستان مدائن تهران، با هزینه شخصی انجام داده بود و برای بازتوانی بدنش آمده بود فیزیوتراپی. معامله دو سر برد سید حسین!(يادداشت)
روحش شاد، سید حسین را می گویم. جانباز شهید «سید حسین آملی» را اولین بار در سال ۶۴ در مجتمع توانبخشی ساری دیدمش؛ به تازگی یک عمل جراحی روی نخاعش را در بیمارستان مدائن تهران، با هزینه شخصی انجام داده بود و برای بازتوانی بدنش آمده بود فیزیوتراپی.(ادامه)
از بهترین گزینه‌های غذایی برای پیش و پس از ورزش
زمانی که گرسنه هستید، بدن وارد حالت بقا می شود و به جای کلیه ها و کبد، یعنی مکان هایی که بدن به طور طبیعی در پی کسب پروتئین است، برداشت پروتئین از ماهیچه ها را آغاز می کند. در این شرایط توده ماهیچه ای خود را از دست می دهید که می تواند در نهایت کند شدن آهنگ سوخت و ساز را موجب شده و کاهش وزن را دشوار سازد.(ادامه)
کندوان سفیدپوش شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم و بارش در کندوان به حدی است که این محور سفیدپوش شده است.(ادامه)
حتی اگر بودجه دولت را کنار بگذاریم، اگر ارزش اولیه منابعی مانند انرژی را تقسیم کنیم برای هر ایرانی یک میلیون تومان در ماه می رسد. احمدی نژاد: سهم هر ایرانی از منابع انرژی یک میلیون تومان است
حتی اگر بودجه دولت را کنار بگذاریم، اگر ارزش اولیه منابعی مانند انرژی را تقسیم کنیم برای هر ایرانی یک میلیون تومان در ماه می رسد.(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای خارجی در بازار
(ادامه)
برگزاری چهارمین جلسه دادگاه «حسین فریدون»
دادگاه حسین فریدون در مجتمع قضائی کارکنان دولت و به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است. (ادامه)
شمال نیوز : قابل تصور است که هنوز مدیران بیشتری در دستگاه‌هایی غیر از وزارت کشور هم با سودای رسیدن به بهارستان در صف جدایی از پست‌های فعلی خود باشند و بعد از اعلام نهایی مهلت استعفا .... کدام فرمانداران و بخشداران برای نامزدی مجلس یازدهم استعفا داده اند ؟
شمال نیوز : قابل تصور است که هنوز مدیران بیشتری در دستگاه‌هایی غیر از وزارت کشور هم با سودای رسیدن به بهارستان در صف جدایی از پست‌های فعلی خود باشند و بعد از اعلام نهایی مهلت استعفا ....(ادامه)
طبیعت بهاری منطقه ییلاقی جواهرده رامسر
مناظر زیبا از طبیعت بهاری در منطقه ییلاقی جواهرده رامسر در مسیر جنگلی سرسی و چاله سر به سمت سراگاه و مرداب گورشته.(ادامه)
تبریک «لاریجانی» به فرمانده کل سپاه
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.(ادامه)
ممنوعیت نشا در مازندران تا روز چهارشنبه به دلیل بارش باران
شالیکاران مازندرانی از برداشتن پوشش نایلونی خزانه برنج و انجام نشاکاری تا روز صبح چهارشنبه خودداری کنند.(ادامه)
اولین پاسخ کوبنده فرمانده کل قوا به ترامپ
رئیس سازمان بسیج اساتید انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را اولین پاسخ کوبندهٔ فرمانده کل قوا به دولت تمامیت‌خواه ترامپ علیه سپاه دانست.(ادامه)
بازیکن اخراجی استقلال در کنار آقای مدیرعامل +عکس
بازگشت هافبک آبی پوشان به تمرینات باعث شد قاب جالبی از حضور در کنار مدیرعامل این باشگاه ثبت شود.(ادامه)
4 پرسپولیسی در آستانه محرومیت از بازی تراکتور
چهار بازیکن پرسپولیس با گرفتن کارت زرد در بازی برابر سپاهان، بازی حساس این تیم برابر تراکتورسازی در تبریز را از دست خواهند داد.(ادامه)
 خواص درمانی زرشک در بیماری های نورودژنراتیو مختلف مانند آلزایمر، بیماری پارکینسون و هانتینگتون اثبات شده است. زرشک چه خواصیت‌هایی دارد؟
خواص درمانی زرشک در بیماری های نورودژنراتیو مختلف مانند آلزایمر، بیماری پارکینسون و هانتینگتون اثبات شده است.(ادامه)
قلب مادر جوان در مدت یک ساعت با کمک اورژانس و نیروی انتظامی از رشت راهی تهران شد تا در سینه مادر دیگری بتپد. عملیات ویژه برای انتقال قلب یک مادر از رشت به تهران
قلب مادر جوان در مدت یک ساعت با کمک اورژانس و نیروی انتظامی از رشت راهی تهران شد تا در سینه مادر دیگری بتپد.(ادامه)
سیل‌ «تازه‌عروس» را برد!
زن جوانی که به تازگی به عقد موقت مردی درآمده بود، از ترک موتورسیکلت همسرش به درون رودخانه وکیل آباد مشهد افتاد و سیل مقابل چشمان وحشت زده داماد، او را با خود برد!(ادامه)
با ارتقاء درجه سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به درجه «سرلشکری» از سوی فرماندهی کل قوا، تعداد سرلشکرهای نیروهای مسلح کشورمان به ۱۴ نفر رسید. تعداد سرلشکرهای نیروهای مسلح ایران به ۱۴ نفر رسید + اسامی
با ارتقاء درجه سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به درجه «سرلشکری» از سوی فرماندهی کل قوا، تعداد سرلشکرهای نیروهای مسلح کشورمان به ۱۴ نفر رسید.(ادامه)
حال و هوای تهران در شب نیمه شعبان
در شب میلاد دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در تهران به جشن و سرور پرداختند. (ادامه)
شمال نیوز: حسین سلامی امروز با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد. نگاهی به سوابق فرمانده جدید سپاه/ سرلشگر حسین سلامی کیست؟
شمال نیوز: حسین سلامی امروز با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.(ادامه)
فیلم/ سرریز سد شهید رجایی ساری
سد شهید رجایی با حجم مخزنی 160 میلیون مترمکعب آب از ساعاتی پیش در پی بارندگی های 1 ماهه اخیر سر رسز کرد (ادامه)
آماده باش همه نیرو‌های خدمات رسان تا پایان روز چهارشنبه در مازندران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از بالا آمدن رودخانه های مناطق شرقی و مرکزی استان و آماده باش نیرو‌های امدادی و خدمات رسان از امروز بمدت سه روز خبر داد.(ادامه)
آزادی زندانیان با جعل اسناد در قائم شهر
جاعل حرفه‌ای با جعل اسناد علاوه بر دریافت وام از بانک‌ها سه زندانی سابقه دار را از زندان آزاد کرد.(ادامه)
حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان کشوری چقدر شد؟ +سند
بر اساس ابلاغیه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، حقوق تمامی بازنشستگان کشوری و لشکری در گام اول ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال عربستان
تیم فوتبال استقلال با تغییراتی محدود به مصاف تیم الهلال عربستان می رود.(ادامه)
۵ مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به روی تشک می‌روند
رئیس هیت کشتی مازندران گفت: پنج کشتی گیر استان در ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران قرارگرفتند و در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا برابر حریفان به روی تشک خواهند رفت.(ادامه)
کاهش تولید برنج نخواهیم داشت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به خسارت ۶۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی گفت: کاهش تولید در محصولات زراعی و برنج نخواهیم داشت.(ادامه)
شمال نیوز: ویدیویی جدید و منتشر نشده از سرلشکر قاسم سلیمانی درباره امام زمان (عج) به تازگی منتشر شده است. سخنان منتشر نشده سردار سلیمانی درباره امام زمان (عج) +فیلم
شمال نیوز: ویدیویی جدید و منتشر نشده از سرلشکر قاسم سلیمانی درباره امام زمان (عج) به تازگی منتشر شده است.(ادامه)
نرخ ارزهای بین بانکی در ۲ اردیبهشت ۹۸ +جدول
(ادامه)
عکس/ واژگونی مرگبار اتوبوس سیل‌زدگان
بر اثر واژگونی اتوبوس حامل زائران جمکران که اهالی سیل زده شهرستان کوهرنگ لرستان بودند، ۵ تن جان باختند.(ادامه)
تبریک روحانی به سردار سلامی/تقدیر از خدمات سردار جعفری
رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را تبریک گفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.