.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
غرق شدن مرد ۴۰ ساله بجنوردی در دریای بابلسر
مرد حدود۴٠ساله بجنوردی در ساحل پارکینگ ٣ بابلسر به دلیل بی احتیاطی گرفتار امواج سهمگین دریا شد و جان باخت.(ادامه)
پرونده مرگ خانم 54 ساله مازندرانی روی میز نظام پزشکی
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کمیته مرگ خانم 54 ساله مازندرانی در بخش خصوصی برگزار شده و مقرر شد که نظام پزشکی مسائل را بررسی و درباره آن اظهار نظر کند.(ادامه)
عکسی زیبا از یوزپلنگ آسیایی در ایران
عکسی زیبا از یوزپلنگ آسیایی در طبیعت ایران که با دوربین تله ای عکاس سرشناس حیات وحش، "فرانس لانتینگ" به ثبت رسیده است. (ادامه)
بلیت فروشی بی‌حساب و کتاب پرسپولیس
ظرفیت ورزشگاه آزادی و بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به معمایی بزرگ برای فوتبالدوستان ایرانی تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی در ادامه با بیان اینکه شعار سال رونق تولید است و باید اقدامات مناسبی در جهت پیشبرد این امر انجام گیرد، گفت: در حوزه رونق تولید ساز و کار جدی باید صورت گیرد با شرایط فعلی نمیتوان این شعار را به عمل رساند..... مدیران شهرستانی اختیار ندارند و تصمیم گیری ها در مرکز استان انجام می شود
شمال نیوز : وی در ادامه با بیان اینکه شعار سال رونق تولید است و باید اقدامات مناسبی در جهت پیشبرد این امر انجام گیرد، گفت: در حوزه رونق تولید ساز و کار جدی باید صورت گیرد با شرایط فعلی نمیتوان این شعار را به عمل رساند.....(ادامه)
شخم وشیار ۹۰ درصدی شالیزار‌های مازندران
مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران از شخم وشیار ۹۰ درصدی شالیزار‌های استان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بهترین صبحانه برای لاغر شدن
آیا به دنبال از دست دادن وزن تان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید مطمئن شوید که صبحانه شما که مهم‌ ترین وعده غذایی روزانه تان است، سالم باشد. خوردن دونات و کیک راهی برای خوردن یک صبحانه سالم نیست.(ادامه)
شمال نیوز : در سال ۹۷ بر مبنای گزارش مرکز امار ایران، استان سمنان با نرخ بیکاری ۷.۲ درصدی پایین‌ترین نرخ بیکاری در سطح کشور دارد و استان همدان با ۸.۳ درصد در بعد از استان سمنان رتبه دوم کشور قرار دارد..... زادگاه رئیس جمهور ، کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارد!
شمال نیوز : در سال ۹۷ بر مبنای گزارش مرکز امار ایران، استان سمنان با نرخ بیکاری ۷.۲ درصدی پایین‌ترین نرخ بیکاری در سطح کشور دارد و استان همدان با ۸.۳ درصد در بعد از استان سمنان رتبه دوم کشور قرار دارد.....(ادامه)
شمال نیوز : در میان گزینه‌های مطروحه نظیر افزایش قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن، تخصیص سهمیه بنزین به هر ایرانی و همچنین دو نرخی شدن بنزین در کنار سهمیه بندی گزینه آخر شانس بالاتری را داراست..... قوی‌ترین احتمال در مورد آینده بنزین چیست؟
شمال نیوز : در میان گزینه‌های مطروحه نظیر افزایش قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن، تخصیص سهمیه بنزین به هر ایرانی و همچنین دو نرخی شدن بنزین در کنار سهمیه بندی گزینه آخر شانس بالاتری را داراست.....(ادامه)
قاتل طلبه همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد
(ادامه)
ظریف: شخصِ ترامپ به دنبال جنگ با ایران نیست؛ اما تیم ب (بولتون، بی بی، بن سلمان و بن زاید) می‌خواهند آمریکا را به یک درگیری نظامی با ایران بکشانند(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی اعلام نظری گفت: استانی شدن انتخابات نباید منجر به کاهش ارتباط نمایندگان با حوزه‌های انتخابیه و کاهش مشارکت شود. شورای نگهبان نظر مثبت یا منفی نسبت به استانی شدن انتخابات ندارد
شمال نیوز: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی اعلام نظری گفت: استانی شدن انتخابات نباید منجر به کاهش ارتباط نمایندگان با حوزه‌های انتخابیه و کاهش مشارکت شود.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 8 اردیبهشت
(ادامه)
از فواید روانی جالب توجه شنا
یکی از فواید روانی شنا کاهش سطوح استرس است. در دنیای پر مشغله و استرس‌زای امروز، شنا یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای کاهش استرس و پیشگیری از تاثیر منفی آن بر شرایط سلامت خود مد نظر قرار دهید.(ادامه)
قیمت سکه و ارز + جدول
(ادامه)
طبیعت ییلاقی مناطق کوهستانی غرب مازندران در فصل بهار
بهار از جلگه به کوهستان و ارتفاعات کوچ می‌کند و معمولا تا اواسط اردیبهشت این زمان به طول می‌انجامد. امسال با برودت هوا در مناطق کوهستانی اکثر درختان آلوچه جنگلی که به شکوفه نشسته بودند براثر برودت هوا و برف از بین رفتند و بهار کوهستان با رویش گل‌های وحشی زیبایی و شکوهی خاصی پیدا کرد و چهره مناطق کوهستانی مخلوطی از بهار و زمستان است.(ادامه)
عکس/ اهدای پیراهن لوکا مودریچ به وزیر ورزش
رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی پیراهن لوکا مودریچ شماره 10 تیم ملی کرواسی را به مسعود سلطانی‌فر, وزیر ورزش و جوانان ایران اهدا کرد.(ادامه)
عکس/ جدول لیگ برتر پس از شکست استقلال
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان پدیده بود که در آخر با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان تن به شکست داد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
شفر: استقلال فصل بعد قهرمان خواهد شد!
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد تیمش نباید در دیدار مقابل پدیده شهر خودرو تن به شکست می‌داد.(ادامه)
استاندار : دولت پای کار جبران خسارات سیل ایستاده است
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت پای کار جبران سیل و مشکلات ناشی از آن ایستاده است گفت: اعتبارات خوب و بی سابقه‌ای برای جبران حوادث به استان تخصیص یافته است.(ادامه)
ادامه پایداری جوی تا پایان هفته در مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
یک روحانی در همدان به قتل رسید + تصاویر
ظهر امروز یک طلبه همدانی مقابل حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله افراد ناشناس جان باخت.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد. آرایش ستاد انتخابات کشور شکل گرفت / عرف رئیس ستاد/ سید رمضان شجاعی رئیس کمیته اطلاع رسانی
شمال نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد.(ادامه)
مادر شهید مفتح به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید «محمدجواد مفتح» بعد از ۳۳ سال فراق و یازده سال تحمل درد و رنج بیماری، به شهید عزیزش پیوست.(ادامه)
نسخه‌های فارسی تلگرام در حالی پس از فیلترینگ این پیام‌رسان مشغول فعالیت بودند که ظاهرا اکنون گوگل‌پلی به دلایل امنیتی این برنامه‌ها را از فروشگاه خود حذف کرده است. دلیل حذف تلگرام‌های فارسی چه بود؟
نسخه‌های فارسی تلگرام در حالی پس از فیلترینگ این پیام‌رسان مشغول فعالیت بودند که ظاهرا اکنون گوگل‌پلی به دلایل امنیتی این برنامه‌ها را از فروشگاه خود حذف کرده است.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اعلام اینکه از زمانی که شماره پیامکی به مردم مبنی بر اعلام تخلفات عمومی به دادستان ارائه دادم بیش از 5 هزار پیامک دریافت کردم، گفت: هدفم از اعلام این شماره دریافت تخلفات در حوزه‌های عمومی، تخلفات در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی بوده است. دادستان مرکز مازندران: منتظر دریافت گزارش‌های مردمی هستم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اعلام اینکه از زمانی که شماره پیامکی به مردم مبنی بر اعلام تخلفات عمومی به دادستان ارائه دادم بیش از 5 هزار پیامک دریافت کردم، گفت: هدفم از اعلام این شماره دریافت تخلفات در حوزه‌های عمومی، تخلفات در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی بوده است.(ادامه)
اقتصاد هوشمند ابر فرصت پیش رو(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : با این وجود اما در محافل سیاسی و خبری گزینه هایی طرح می شوند که نمی توان نام آنها را نادیده گرفت و هر چه پروسه انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا طولانی تر شود گزینه های بیشتری قابل طرح می شوند ..... شهردار آینده ساری کیست ؟ + معرفی گزینه های مطرح
شمال نیوز : با این وجود اما در محافل سیاسی و خبری گزینه هایی طرح می شوند که نمی توان نام آنها را نادیده گرفت و هر چه پروسه انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا طولانی تر شود گزینه های بیشتری قابل طرح می شوند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.