.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جاده چالوس فردا ۷ اردیبهشت یکطرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران از یک طرفه شدن جاده چالوس عصر فردا جمعه ۷ اردیبهشت خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۶ اردیبهشت
(ادامه)
عکس: آگهی فروش موتور ۲۲۰ میلیونی در تهران
آگهی فروش موتور ۲۲۰ میلیون تومانی کمپانی ایتالیایی"دوکاتی" (Ducati) در سایت دیوار را ببینید.(ادامه)
تیپ متفاوت آقای بازیگر در کنار همسر معروفش+عکس
عکسی از رضا داوودنژاد و همسرش؛ غزل بدیعی (ادامه)
احمدی نژاد به احوالپرسی محمدرضا رحیمی رفت/عکس
در حاشیه آزادی محمدرضا رحیمی، ابوالفضل رحیمی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.(ادامه)
شمال نیوز : مردم نکا هیچ وقت مخالف تامین آب شرب و یا آب کشاورزی شهرستانهای اطراف از مهروان رود نبوده و نیستند. تامین آب شرب شهر بهشهر از 10حلقه چاه شهر نکا از 15 سال گذشته تاکنون، تامین بخشی از آب شهرستان میاندورود از چاههای نکا، طراحی شبکه 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بهشهر از سد گلورد و..... مخالفت شدید مردم و شوراهای شهر و روستاهای نکا با تغییر مسیر آب سد گلورد
شمال نیوز : مردم نکا هیچ وقت مخالف تامین آب شرب و یا آب کشاورزی شهرستانهای اطراف از مهروان رود نبوده و نیستند. تامین آب شرب شهر بهشهر از 10حلقه چاه شهر نکا از 15 سال گذشته تاکنون، تامین بخشی از آب شهرستان میاندورود از چاههای نکا، طراحی شبکه 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بهشهر از سد گلورد و.....(ادامه)
شیرین‌ کننده‌های مصنوعی خطرناکتر از شکر
پژوهش‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد مصرف شیرین‌کننده‌های مصنوعی تأثیرات مخرب و منفی بر بدن داشته و موجب بروز اختلالات و بیماری‌هایی همچون چاقی و دیابت می‌شود.(ادامه)
پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور در ساری همایش سراسری روسای کل دادگستری در ساری(خبر)
پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور در ساری(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد. مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد.(ادامه)
حقوق کارگران نباید تضییع شود
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید حقوق کارگران تضییع شود و چشم‌انتظار حقوق و دستمزد خود باشند.(ادامه)
شمال نیوز : این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت : در سال ۸۸، سه میلیون نفر در خیابان‌ها آمدند و از آقای موسوی حمایت کردند اما پس از آن به خانه‌هایشان بازگشتند و تنها جمعیتی ۵۰ هزار نفری باقی ماند که در جریان اجتماعی حذف شدند هرچند که هنوز هم ریشه‌های آن وجود دارد. در دی ماه ۹۶ هم تعدادی اعتراض کردند اما مردم به طور عام حمایت نکردند..... غرضی: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند دولت را نگه دارند و اصولگرایان نمی‌توانند ملت را نگه دارند
شمال نیوز : این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت : در سال ۸۸، سه میلیون نفر در خیابان‌ها آمدند و از آقای موسوی حمایت کردند اما پس از آن به خانه‌هایشان بازگشتند و تنها جمعیتی ۵۰ هزار نفری باقی ماند که در جریان اجتماعی حذف شدند هرچند که هنوز هم ریشه‌های آن وجود دارد. در دی ماه ۹۶ هم تعدادی اعتراض کردند اما مردم به طور عام حمایت نکردند.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کشفیات سرقت در مازندران ۳۳ درصد رشد یافت
فرمانده انتظامی استان مازندران بر جلب مشارکت های مردمی در پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در استان خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران در ششمین روز اردیبهشت با نیمه ابری
آسمان مازندران امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : محمد اسلامی ، استاندار مازندران گفت : جابجایی و تغییر مدیران در استان همواره وجود دارد و آن دسته از مدیرانی که باید بروند خودشان می دانند..... اسلامی : مدیرانی که باید بروند خودشان می دانند!
شمال نیوز : محمد اسلامی ، استاندار مازندران گفت : جابجایی و تغییر مدیران در استان همواره وجود دارد و آن دسته از مدیرانی که باید بروند خودشان می دانند.....(ادامه)
در حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستنددر حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستند طلب 12 میلیارد تومانی آبفار مازندران از مشترکین
در حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستنددر حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستند(ادامه)
شمال نیوز ؛  همزمان با خیز برداشتن مازندران پس از 14 سال ناکامی و دوری از رده اول فوتبال ایران برای صعود به لیگ برتر ، برخی حاشیه سازی و اتهام زنی های درست یا نادرست نیز آغاز شده است تا این فرصت تاریخی را از دست مردم این خطه شمال کشور خارج کند. فوتبال مازندران در پیچ / یک قدم تا لیگ برتر
شمال نیوز ؛ همزمان با خیز برداشتن مازندران پس از 14 سال ناکامی و دوری از رده اول فوتبال ایران برای صعود به لیگ برتر ، برخی حاشیه سازی و اتهام زنی های درست یا نادرست نیز آغاز شده است تا این فرصت تاریخی را از دست مردم این خطه شمال کشور خارج کند.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت که دبیرخانه دایمی استان های شمالی کشور ( مازندران ، گیلان و گلستان ) به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این استان ها برای رشد و توسعه تشکیل شده است. ایجاد دبیرخانه استان های شمالی کشور در مازندران / مشکلات به صورت ملی حل شود(خبر)
استاندار مازندران گفت که دبیرخانه دایمی استان های شمالی کشور ( مازندران ، گیلان و گلستان ) به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این استان ها برای رشد و توسعه تشکیل شده است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی برای مبارزه با قاچاق کالا می توانست بیش از این از ظرفیت هایش استفاده کند.

قاچاق کالا وضعیت اقتصادی کشور را به هم ریخته است/ طرح یا لایحه‌ای در زمینه «احیای حقوق عامه» باید تدوین شود(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی برای مبارزه با قاچاق کالا می توانست بیش از این از ظرفیت هایش استفاده کند. (ادامه)
تقدیر ۱۸۲ نماینده مجلس از آذری جهرمی و‌ فیروزآبادی برای شکستن انحصار «تلگرام»
۱۸۲ نماینده مجلس از مهندس آذری جهرمی و‌ دکتر فیروزآبادی به دلیل شکستن انحصار «تلگرام» طی نامه ای تقدیر کردند.(ادامه)
اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که تاکنون حداقل سن کاربرانش را ۱۳ سال اعلام کرده بود، حالا بر اساس قوانین جدید می‌گوید کاربران زیر ۱۶ سال در اروپا دارای حق قانونی برای استفاده از آن نیستند. حداقل سن کاربران واتس اپ در اروپا
اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که تاکنون حداقل سن کاربرانش را ۱۳ سال اعلام کرده بود، حالا بر اساس قوانین جدید می‌گوید کاربران زیر ۱۶ سال در اروپا دارای حق قانونی برای استفاده از آن نیستند.(ادامه)
نتایج آخرین تحقیقات درباره جنازه منسوب به رضا شاه
(ادامه)
آخرین تغییرات قانون جریمه مشمولان غایب سربازی
سردار کمالی گفت: همه مشمولانی که تا پایان سال ۹۷ بیش از ۸ سال غیبت دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و پرداخت مبلغ جریمه، نسبت به تعیین وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.(ادامه)
یورو و پوند گران شد +جدول
(ادامه)
فواید دفع سموم بدن را بشناسیم
سم زدایی بدن راهکار اصلی برای دفع سمومی است که می‌توانند منجر به بروز چندین نوع بیماری مزمن شوند.(ادامه)
طبیعت منطقه گردشگری ریجاب (عکس)
ریجاب (ریژاو) در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه در مسیر دالاهو به سرپل ذهاب واقع است. این منطقه از سمت شمال به شهرستان ثلاث باباجانی، از شرق به شهر کرند غرب، از جنوب و غرب به شهرستان سرپل ذهاب محدود می‌شود.ریجاب یکی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگردی استان کرمانشاه است. ریجاب دارای رودخانه الوند،برج خاموشی، زندان دوناب و ده‌ها اثر ملموس و ناملموس بکر و استثنایی تاریخی و طبیعی دیگر است.(ادامه)
افزایش 26 درصدی صادرات از گمرکات مازندران در فروردین‌ماه
مدیرکل گمرکات مازندران از افزایش 26 درصدی صادرات از گمرکات استان مازندران در فروردین‌ماه امسال خبر داد.(ادامه)
نشاکاری بیش از 12 هزار هکتار از شالیزارهای مازندران
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 12 هزار و 400 هکتار از شالیزارهای مازندران نشا‌کاری شد که 400 هکتار آن مکانیزه و 12 هزار هکتار به صورت سنتی کشت شد.(ادامه)
شیلات مازندران میزبان جلسه هم‌اندیشی پیشگیری و مقابله با اثرات خشکسالی دربخش آبزی‌پروری
شیلات مازندران میزبان جلسه هم‌اندیشی پیشگیری و مقابله با اثرات خشکسالی دربخش آبزی‌پروری شد.(ادامه)
شرط ستاره‌های استقلال برای تمدید
استقلال در تلاش است تا قرارداد ستاره‌هایش را تمدید کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.