.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شفر با استقلال به توافق رسید
سرمربی آلمانی استقلال به صورت شفاهی برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری با این باشگاه در فصل آینده به توافق رسید.(ادامه)
شیر گران شد (+عکس)
قیمت محصول پر مصرف شیر بطری در برخی از شرکت‌های تولیدکننده صنایع لبنی دوباره گران شد به طوری قیمت هر لیتر (حدود 950 میلی‌لیتر) شیر بطری در برخی از صنایع لبنی برای فروش محصول شیر پرچرب و کم‌چرب به ترتیب به قیمت 3200 تومان و 3000 تومان رسید و قیمت این محصول در برندی دیگر نیز به ترتیب به قیمت 2850 تومان و 2750 تومان افزایش یافت.(ادامه)
تاثیر نوشیدنی کفیر در کاهش فشارخون
محققان می گویند نوشیدنی کفیر با تشدید ارتباط بین روده و مغز تاثیر مثبتی بر فشارخون دارد.(ادامه)
قبضی نجومی آب یک شهروند ملایری! +عکس
در فرآیند صدور قبض ماه گذشته، شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر از توابع استان همدان، برای یکی از مشترکان قبضی نجومی صادر کرد که در قسمت مبلغ قابل پرداخت، رقم باورنکردنی ۶،۷۷۸،۴۵۵،۰۰۰ ثبت شده بود. تصویر این قبض در ادامه ارائه شده است. (ادامه)
عکسی از بازیگر زن پرحاشیه در کنار پسرش
عکسی از الهام چرخنده به همراه پسرش را مشاهده می کنید.(ادامه)
خواص شگفت‌انگیز جوانه گندم
جوانه گندم دارای فیبر بالا و حدود 1 گرم فیبر در هر قاشق غذاخوری است. رژیم غذایی سرشار از فیبر، در تنظیم عملکرد روده‌ها (به عنوان مثال کاهش یبوست) می‌تواند مفید باشد.(ادامه)
جابجایی عجیب صندلی احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص
(ادامه)
عکس/ استفاده عجیب از خودروی لاکچری
استفاده عجیب از خودروی لاکچری به عنوان وانت بار!(ادامه)
شب های بوستان ولایت ساری
بوستان ولایت ،بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور که در محل پادگان سابق شهر ساری در دست احداث می باشد بزودی همزمان با میلاد امام زمان (عج) افتتاح می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۹ اردیبهشت
(ادامه)
اختلال در دسترسی به تلگرام به دلیل تعمیرات اساسی سرورها
پاول دوروف رییس تلگرام در پیامی توئیتری اعلام کرده تعمیرات اساسی در سرورهای آن به اختلال در دسترسی به این پیام رسان منجر می شود. کاربران ایرانی، روس و آمریکایی نیز اختلالاتی گزارش کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز: مردم مازندران آماده هستند تا در صورت صعود تیمهای نساجی یا خونه به خونه به لیگ برتر ، جشن قهرمانی برگزار کنند.

نساجی و خونه به خونه ، تلاش برای لیگ برتری شدن/ وعده پاداش ۲۰۰ میلیونی به بازیکنان نساجی
شمال نیوز: مردم مازندران آماده هستند تا در صورت صعود تیمهای نساجی یا خونه به خونه به لیگ برتر ، جشن قهرمانی برگزار کنند. (ادامه)
عکس: ورزش مورد علاقه حاج قاسم در جوانی
صفحه سرلشکر قاسم سلیمانی در اینستاگرام عکسی از دوران جوانی وی به مناسبت روز جوان منتشر کرد.(ادامه)
کشف فواید جدید شکر
پزشکان دیگر شکر را به دلیل کشف جدید در مورد فایده آن جدی می‌گیرند! پزشکان با انجام تحقیق بر روی شکر دریافتند که شکر می‌تواند یک روش درمان موثر برای درمان زخم‌هایی باشد که آنتی بیوتیک‌ها بر روی آن‌ها اثر ندارند و درمان زخم با شکر می‌تواند بسیار مفید باشد.(ادامه)
دادستان مرکز مازندران گفت: اصل‌‌ترین وظیفه قوه قضائیه احیای حقوق عمومی در حوزه‌های مختلف از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و شیلات و آبزیان است که برخی افراد ناآگاه به اهمیت حفظ این منابع توجه چندانی ندارند. دادستان مرکز مازندران: بی توجهی برخی افراد به اهمیت حفظ منابع طبیعی و محیط زیستد
دادستان مرکز مازندران گفت: اصل‌‌ترین وظیفه قوه قضائیه احیای حقوق عمومی در حوزه‌های مختلف از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و شیلات و آبزیان است که برخی افراد ناآگاه به اهمیت حفظ این منابع توجه چندانی ندارند.(ادامه)
وعده پاداش ۲۰۰ میلیونی به بازیکنان نساجی در صورت صعود به لیگ‌ برتر
۲۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر برای صعود تیم فوتبال نساجی به لیگ‌ برتر فوتبال در نظر گرفته شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران در نهمین روز اردبیهشت ابری
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ابری گاهی بارندگی با کاهش دما پیش بینی شده است.(ادامه)
تلگرام از دسترس خارج شد
تلگرام از صبح امروز ۹ اردیبهشت از دسترس خارج شده است.(ادامه)


بازار محلی تولَم‌شهر که در روزهای پنجشنبه در این شهر برقرار می گردد، از بازارهای پررونق استان گیلان است. بسیاری از فروشندگان، زنان و مردان روستایی هستند که محصولات کشاورزی، محصولات دامی و صنایع دستی خود را برای فروش در این بازار عرضه می‌کنند. تصاویر/ بازار محلی تولم شهر صومعه سرا(خبر)
بازار محلی تولَم‌شهر که در روزهای پنجشنبه در این شهر برقرار می گردد، از بازارهای پررونق استان گیلان است. بسیاری از فروشندگان، زنان و مردان روستایی هستند که محصولات کشاورزی، محصولات دامی و صنایع دستی خود را برای فروش در این بازار عرضه می‌کنند.(ادامه)

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد.
در دادگاه "متهمان حملات داعش در تهران" چه گذشت؟/ کیفرخواست هشت متهم قرائت شد/ خانواده شهدا: تقاضای اشد مجازات داریم (خبر)
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد. (ادامه)
 احمدی‌نژاد در حالی روز شنبه در مجمع تشخیص حاضر شد که رفتارهای چند ماه اخیر و رادیکالیسمی که در پیش گرفته، او را در وضعیت متناقضی قرار داده است. سردرگمی احمدی‌نژاد بین حضور یا عدم حضور در مجمع تشخیص
احمدی‌نژاد در حالی روز شنبه در مجمع تشخیص حاضر شد که رفتارهای چند ماه اخیر و رادیکالیسمی که در پیش گرفته، او را در وضعیت متناقضی قرار داده است. (ادامه)
مهدی عبوری، شهردار ساری، روز یکشنبه، نهم اردیبهشت 97 از ساعت 9 الی 11 صبح، مهمان مرکز ارتباطات مردمی استان خواهد بود. ‎ شهردار ساری، مهمان مرکز سامد
مهدی عبوری، شهردار ساری، روز یکشنبه، نهم اردیبهشت 97 از ساعت 9 الی 11 صبح، مهمان مرکز ارتباطات مردمی استان خواهد بود. ‎(ادامه)
ثبت نام ۱۰ نفر از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران
ثبت نام برای انتخابات اتاق های اصناف سراسر کشور ، همزمان از روز پنجم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و در تهران اخباری مبنی بر ثبت نام چند فعال صنفی به گوش می رسد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، بر اساس شنیده ها در روز ابتدایی ثبت نام یعنی پنجم اردیبهشت، […](ادامه)
مدیر مسئول روزنامه شرق در مشهد دستگیر شد
معاون دادستان مشهد از دستگیری مدیر مسئول روزنامه شرق خبر داد. (ادامه)
تصاویری از دادگاه تروریست‌های داعش در تهران
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران صبح امروز شنبه،۹ اردیبهشت، به صورت علنی برگزار شد.(ادامه)
رویای ۲۴ ساله یک شهر در آستانه تحقق/9 اردیبشهت، روز تاریخی فوتبال مازندران
هفته پایانی لیگ یک فوتبال عصر فردا برگزار می‌شود و روزی جنجالی و تاریخی برای فوتبال مازندران است.(ادامه)
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۲/۰۸
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۷۱هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌‌میلیون و ٧٨٣ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد. (ادامه)
خودرو ۱ تا ۴.۵ میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت خودرو
امروز بازار انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش یک تا ۴ میلیون تومانی قیمت هاست. (ادامه)
عکسی قدیمی از «ارسطو» در کنار «آقا هاشم»
مهدی سلطانی بازیگر نقش «آقا هاشم» در سریال «شهرزاد»، تصویری قدیمی از خود در کنار احمد مهرانفر بازیگر نقش «ارسوط» در سریال «پایتخت» و نیما رئیسی در دانشگاه تهران را منتشر کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.