.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۱۱ اردیبهشت
(ادامه)
مرگ حتمی انسان با مصرف استامینوفن
دانشمندان معتقدند که با مصرف اندازه خاصی از استامینوفن در روز، انسان می‌میرد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : نشست مشترک مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با موضوع بازبینی قانون سازمان برگزار شد..... ضرورت بازبینی قانون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
شمال نیوز : شمال نیوز : نشست مشترک مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با موضوع بازبینی قانون سازمان برگزار شد.....(ادامه)
نام خلیج فارس در نقشه هزار سال قبل +عکس
در عکس نام قدیمی خلیج فارس را در نقشه استخری هزار سال گذشته با نام بحر فارس مشاهده می‌کنید.(ادامه)
هدیه رهبر انقلاب به یکی از مدیران در نمایشگاه +عکس
هدیه رهبر انقلاب به یکی از مدیران در نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس:اولین حضور «ارسطو» و همسرش روی فرش قرمز
احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور دیشب در اکران خصوصی فیلم خجالت نکش را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به رئیس هیات فوتبال استان مازندران و باشگاه خونه به خونه در مورد تبعات انصراف از ‏فینال جام حذفی هشدار داد.‏.... اولتیماتوم سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه خونه به خونه
شمال نیوز : سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به رئیس هیات فوتبال استان مازندران و باشگاه خونه به خونه در مورد تبعات انصراف از ‏فینال جام حذفی هشدار داد.‏....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفتی با انتخاب منطقه آزاد تجاری امیرآباد به‌عنوان بزرگترین ظرفیت اقتصادی استان وجود ندارد.....



شاعری : مخالفتی با منطقه آزاد تجاری امیرآباد وجود ندارد / امیرآباد بزرگترین ظرفیت اقتصادی منطقه است
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفتی با انتخاب منطقه آزاد تجاری امیرآباد به‌عنوان بزرگترین ظرفیت اقتصادی استان وجود ندارد..... (ادامه)
تلگرام در ایرانسل، رایتل و همراه اول فیلتر شد
روند فیلترینگ تلگرام در ایران لحظاتی پیش آغاز شد.(ادامه)
جاده چالوس امروز سه شنبه ۱۱ اردبیهشت یکطرفه می‌شود
آمد وشد انواع وسایل نقلیه به مناسبت تعطیلات نیمه شعبان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می‌شود.(ادامه)
برگزاری جشن صعود تیم نساجی به لیگ‌ برتر در ورزشگاه وطنی
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: جشن بزرگ صعود تیم مردمی و محبوب نساجی در ورزشگاه شهیدوطنی با حضور دوستداران این تیم و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.(ادامه)
آسمان مازندران ابری و بارانی
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کادر فنی نساجی گفت : با بیان اینکه صبا از اکسین و فجر هم گل‌های زیاد خورد، اذعان کرد: تیم خونه به خونه را ما درست کردیم؛ اگر تا آخر فصل در کورس صعود بودند، مدیون چه کسی هستند؟ اصلا اگر ما با تبانی لیگ برتری شدیم، لیگ برتر را تقدیم خونه به خونه می‌کنیم!....
حسن زاده : نساجی با تبانی صعود کرد / صنیعی فر: با مدرک حرف بزنید
شمال نیوز : یکی از کادر فنی نساجی گفت : با بیان اینکه صبا از اکسین و فجر هم گل‌های زیاد خورد، اذعان کرد: تیم خونه به خونه را ما درست کردیم؛ اگر تا آخر فصل در کورس صعود بودند، مدیون چه کسی هستند؟ اصلا اگر ما با تبانی لیگ برتری شدیم، لیگ برتر را تقدیم خونه به خونه می‌کنیم!.... (ادامه)
شمال نیوز : تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور‌های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف­ هستند از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام نمایند..... دستور مسدودسازی «تلگرام» صادر شد
شمال نیوز : تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور‌های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف­ هستند از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام نمایند.....(ادامه)
کانون خانه و خانواده محل تهاجم دشمنان شده است
استاندار مازندران با بیان این که متاسفانه کانون خانه و خانواده امروز به محل تهاجم دشمنان فرهنگ و ایمان ما بدل شده، گفت: مراقبت کردن از این سنگر لازم است. (ادامه)
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۷۷هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۸۶۰ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد.(ادامه)
پای امریکایی‌ها از منطقه قطع خواهد شد/دوران بزن در رو گذشته است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها می خواهند هزینه مقابله با نظام جمهوری اسلامی و ملت مقتدر ایران را خودشان متحمل نشوند و آن را به دوش برخی دولت‌های منطقه بیندازند، فرمودند: برخی کشورهای منطقه بدانند اگر با جمهوری اسلامی ایران روبرو شوند، قطعاً ضربه و شکست می‌خورند.(ادامه)
نساجی برای مازندرانی‌ها شادی آفرید
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران در برابر تیم راه‌آهن که زمینه ارتقاء این تیم به لیگ‌برتر کشور شد و برای همه مازندرانی‌های ولایت‌مدار و غیور، شادی آفریده است به‌ویژه قائم‌شهری‌های ورزش دوست را سربلند کرد.(ادامه)
اولین سند حریم دریای مازندران در نور صادر شد
اولین سند حریم دریای مازندران به مساحت ۳۵۳ هزار مترمربع در شهرستان نور صادر شد.(ادامه)
از خطرات سلامت استفاده از روغن کانولا
در شرایطی که روغن کانولا به عنوان یک روغن غذایی سالم، با محتوای چربی های اشباع کم و منبعی برای اسیدهای چرب امگا-3 روانه بازار شد، اما در حال حاضر به نظر می رسد فاصله بسیاری با این شرایط دارد.(ادامه)
عکس/ سالار عقیلی پرسپولیسی است؟
شب گذشته مراسمی به مناسبت قهرمانی پرسپولیس و تجلیل از برانکو برگزار شد که هنرمندان زیادی از جمله، محمدرضا شریفی نیا، سعید راد، سالار عقیلی و ... حضور داشتند. در این بین حضور پسر سالار عقیلی با لباس پرسپولیس در این مراسم جالب بود. عقیلی که در این سال ها همواره خود را به عنوان یک خواننده ملی میهنی در میان مردم و اهالی هنر شناسانده و هیچ گاه جهت گیری رنگی در فوتبال نداشته، با حضور در این برنامه و همچنین پوشیدن لباس پرسپولیس توسط پسرش، زمزمه های مبنی بر پرسپولیسی بودن او را هم به گوش می رساند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
عکس قدیمی از اولین فیلم بازیگر «فروشنده»
بابک کریمی در حال نشان دادن اولین حضورش در سینما، مربوط به ۱۰ سالگی در کنار پدر والامقامش نصرت خان کریمی که تنش سلامت باشد. نحوه اشاره وی به خودش هم که یک کمدی کامل است:))(ادامه)
میوه‌ای مفید برای دیابتی‌ها
ملون همچنین حاوی مقدار قابل توجهی از فیبردر ترکیب خود است که برای سلامت بدن بسیار مفید است.(ادامه)
ممنوع التصویری وزیر ارتباطات در صداوسیما
یک منبع آگاه ممنوع التصویری وزیر ارتباطات در صدا و سیما را تایید کرد.(ادامه)
۵ نوع چای برای کاهش وزن و چربی سوزی
یک فنجان چای دم کرده برای گلو درد، گرم شدن در شب‌های سرد زمستانی و البته کاهش وزن و چربی سوزی مفید است.(ادامه)
منابع آبی درحال خاتمه است/ ایجاد کانال آب از تاجیکستان مقدور نیست
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تبعات مختلف بحران آب در کشور اظهار داشت: به شدت به خاتمه منابع آبی در حال نزدیک شدن هستیم.(ادامه)
آخرین خبر از لغو روادید اربعین
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: با وجود آمادگی ایران برای لغو ویزای اربعین، طرف عراقی تاکنون هیچ‌گونه رغبتی برای امر نشان نداده است، بر همین اساس لغو روادید اربعین فعلا امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی؟
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه از مسئول مسابقات سازمان لیگ به دادگاه شکایت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.