.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : جباری با تاکید بر اینکه شهرستان بهشهر باید از همه جهات نمونه باشد، گفت: نکا، بهشهر و گلوگاه سه شهر برادر هستند اما مطرح شدن این مسائل درخور و شایسته شرق مازندران نیست..... نکا، بهشهر و گلوگاه سه شهر برادر هستند/ مطرح شدن این مسائل شایسته شرق مازندران نیست
شمال نیوز : جباری با تاکید بر اینکه شهرستان بهشهر باید از همه جهات نمونه باشد، گفت: نکا، بهشهر و گلوگاه سه شهر برادر هستند اما مطرح شدن این مسائل درخور و شایسته شرق مازندران نیست.....(ادامه)
عکس/ مقایسه آمار ازدواج و طلاق در کشور
(ادامه)
شمال نیوز : عجیب ترین زمان این گفتگوی تلویزیونی زمانی بود که سلیانچی عملا پذیرفت که لوح پاداش نقدی ۴۰ میلیون ریالی و کاپی که به اشکان عظیمی داده شده، نمایشی بوده و چون مدارک ثبت نام کامل نبوده از اهدای آن خودداری کرده اند!.... وقتی از قهرمان مازنی می خواهتد به جای مازندران از تهران در مسابقات شرکت نماید!
شمال نیوز : عجیب ترین زمان این گفتگوی تلویزیونی زمانی بود که سلیانچی عملا پذیرفت که لوح پاداش نقدی ۴۰ میلیون ریالی و کاپی که به اشکان عظیمی داده شده، نمایشی بوده و چون مدارک ثبت نام کامل نبوده از اهدای آن خودداری کرده اند!....(ادامه)
آیا باید بعد از حمله قلبی ورزش کرد؟
طبق مطالعات جدید، فعال بودن بعد از حمله قلبی احتمال مرگ تا چهار سال بعد را کاهش می‌دهد.(ادامه)
عکس: هانی نوروزی به آرزویش رسید!
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس جام قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر را به هانی نوروزی دادند تا در حضور وزیر ورزش بالای سر ببرد.(ادامه)
خودرو پیکان در بازار چنده؟ +جدول
قیمت برخی از مدل‌های خودرو پیکان به شرح زیر است:(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جشن قهرمانی هواداران تیم پرسپولیس در خیابان های ساری
همزمان با یازدهمین جشن قهرمان تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و قهرمانی در فصل هفدهم ، هواداران این تیم در شهر ساری در خیابان های مرکزی این شهر به جشن و شادی پرداختند.(ادامه)
آغاز بارش های بهاری از امروز شنبه ۸ اردیبهشت در مازندران
آسمان مازندران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه صاف تا نیمه ابری از شب با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
گر قرار باشد دستگاه نظارتی در حوزه اجرا نیز ورود کند پس اساساً دلیل شکل گیری ادارات عریض و طویل و دستگاه‌های اجرایی چیست؟! دولت سیاست‌‌گذاری می‌کند، مسیر را مشخص می‌کند و ما موظف و ملزم به اجرای سیاست‌های دولت هستیم.


مردم انتظار ندارند ما روی هم را کم کنیم/اقتدار به معنای زورآزمایی نیست/کندی خدمات رسانی به مردم چه دستاوردی دارد!؟(خبر)
گر قرار باشد دستگاه نظارتی در حوزه اجرا نیز ورود کند پس اساساً دلیل شکل گیری ادارات عریض و طویل و دستگاه‌های اجرایی چیست؟! دولت سیاست‌‌گذاری می‌کند، مسیر را مشخص می‌کند و ما موظف و ملزم به اجرای سیاست‌های دولت هستیم. (ادامه)
عکس/ حضور دختر پرسپولیسی در جشن قرمز پوشان
دختر پرسپولیسی که موفق به ورود در ورزشگاه آزادی و حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس شد!(ادامه)
غذایی که افزایش قند خون را تا 50 درصد کاهش می دهد
مطالعات جدید محققین نشان می دهد بافت ماکارونی با پختن تغییر کرده و زمانی که ماکارونی پخته شده سرد می شود و مجددا آن را گرم می کنید باعث می شود افزایش قتد خون تا 50 درصد کاهش یابد(ادامه)
شرط ترامپ برای ماندن در برجام
وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا تنها راه رضایت ترامپ به ماندن در برجام را اصلاح قابل ملاحظه در این معاهده بین المللی عنوان کرد.(ادامه)
واکنش ایران به دیدار رهبران کره شمالی و جنوبی
سخنگوی وزارت خارجه ایران با استقبال از اقدامات رهبران کره شمالی و جنوبی در مسیر تنش زدایی و عادی سازی روابط، دیدار اخیر آنها را گامی مسئولانه و در مسیر درست خواند که می تواند به صلح و امنیت پایدار منطقه ای و جهانی کمک موثر کند.(ادامه)
عکس/ خوش‌و بش بانوی اول کره‌شمالی و جنوبی
رهبر کره شمالی و رئیس‌جمهور کره جنوبی در منطقه حائل نظامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار همسرانشان هم حضور داشتند.(ادامه)
این زن کلاهبردار را شناسایی کنید+ عکس
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری زن و شوهری خبر داد که پس از سرقت کارت‌های عابربانک افراد اقدام به برداشت وجوهات داخل حساب‌ها می‌کردند. (ادامه)
شمال نیوز : دامادی گفت : رئیس جمهور چون سمنانی است می‌خواهد از حق آبه مردم مازندران به سمنان بدهد، آیا این انصاف است؟ آیا مردم سمنان فقط به شما رای داده‌اند؟ آقای رئیس جمهور ؛ آیا مردم سمنان فقط به شما رای داده‌اند؟
شمال نیوز : دامادی گفت : رئیس جمهور چون سمنانی است می‌خواهد از حق آبه مردم مازندران به سمنان بدهد، آیا این انصاف است؟ آیا مردم سمنان فقط به شما رای داده‌اند؟(ادامه)
عکس دسته جمعی بازیگران پایتخت
عکس دسته جمعی بازیگران پایتخت در حاشیه جشنواره سین سیما(ادامه)
عکس/ جشن قهرمانی پرسپولیس
پرسپولیس با پیروزی مقابل سپیدرود رشت در هفته پایانی لیگ جشن قهرمانی گرفت.(ادامه)
تصاویری از مومیایی لنین بنیانگذار جماهیر شوروی؛ جسدی که نمی‌پوسد
انتخاب: مومیایی جسد لنین هر سال با استفاده از حمام مواد شیمیایی شسته می شود و از دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ در حدود ۲۰۰ متخصص سرگرم حفظ سلامت جسد وی بودند.(ادامه)
بهترین موقعیت بدن در حالت خواب کدام است؟
وضعیت بدن در هنگام خواب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت خواب بگذارد و در طول روز اثرگذار باشد.(ادامه)
دادستان باید مطابق قانون دنبال حق باشد
دادستان کل کشور خطاب به دادستان‌ها گفت: مردم و جامعه یک حق عمومی دارد که دادستان باید مطابق قانون دنبال این حق باشد. (ادامه)
کاپ قهرمانی پرسپولیس بالای سر فرزند مرحوم نوروزی
فرزند کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با نیابت از پدر مرحومش جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر خواهد برد.(ادامه)
آخرین وضعیت فیلتر تلگرام از زبان وزیر
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر هیچ دستور قضائی مبنی بر فیلتر شدن تلگرام در کشور صادر نشده و محدویتی در این زمینه وجود ندارد. (ادامه)
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گفت:‌کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.(ادامه)
عکس: رحمت سریال پایتخت در باغ وحش
هومن حاجی عبداللهی این عکس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.(ادامه)
ترافیک روان در نخستین جمعه اردیبهشت
رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان گزارش شده است.(ادامه)
هوای مازندران در نخستین جمعه اردیبهشت ۹۷ ابری همراه با رگبار پراکنده
آسمان مازندران امروز در نخستین جمعه اردیبهشت ۹۷ نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پست معنادار علی دایی!
تازه ترین پست اینستاگرام علی دایی را مشاهده می‌کنید. دایی در این پست نوشته است: ایران سالهاست در میان این منطقه ای که همه اطراف پر از آشوب است امنیت خود را حفظ کرده.کسانی که برای امنیت این مملکت خواب آشفته دیده اند بدانند خوابشان تعبیر نمی شود.اینجا سرزمین شیرانی است که هشت سال مقابل همه دنیا ایستادند و یک وجب خاک هم ندادند.(ادامه)
روزگاری، «نیاز»، مادر اختراع بود. قطار دنیا، سال‌هاست که از آن ایستگاه گذشته است و حالا «تنبلی» مادر اختراع و در انداختن طرح‌ها و ایده‌های نو است! این روزها، برای پیدا کردن ساده‌ترین راهکارها، باید به تنبل‌ترین افراد مراجعه کرد و از آنها طرح خواست. ولیکن می‌توان این ایده‌ها و طرح‌ها را که زندگی شلوغ بشر بینوای امروز را ساده‌تر می‌کند و به‌عبارتی، چرخ کارهایش را روی غلتک می‌اندازد، در اختیار دیگران هم قرار داد، یا دیگران را هم از نتایج و راهکارهای آن، بهره‌مند کرد. لازم نیست راه‌حل دور از دسترس و پیچیده‌ای برای یک مساله گل‌درشت و فرامنطقه‌ای پیدا کنید. استارتاپ چیست و برای راه‌اندازی آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ (يادداشت)
روزگاری، «نیاز»، مادر اختراع بود. قطار دنیا، سال‌هاست که از آن ایستگاه گذشته است و حالا «تنبلی» مادر اختراع و در انداختن طرح‌ها و ایده‌های نو است! این روزها، برای پیدا کردن ساده‌ترین راهکارها، باید به تنبل‌ترین افراد مراجعه کرد و از آنها طرح خواست. ولیکن می‌توان این ایده‌ها و طرح‌ها را که زندگی شلوغ بشر بینوای امروز را ساده‌تر می‌کند و به‌عبارتی، چرخ کارهایش را روی غلتک می‌اندازد، در اختیار دیگران هم قرار داد، یا دیگران را هم از نتایج و راهکارهای آن، بهره‌مند کرد. لازم نیست راه‌حل دور از دسترس و پیچیده‌ای برای یک مساله گل‌درشت و فرامنطقه‌ای پیدا کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.