.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی گفت: چقدر خوب می شود که بزرگان و سرمایه های این نظام دور یک میز بنشینند و با نزدیک کردن دل ها به یکدیگر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. جای لاریجانی در جلسات روحانی ، جهانگیری ، خاتمی و ناطق نوری خالی است
نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی گفت: چقدر خوب می شود که بزرگان و سرمایه های این نظام دور یک میز بنشینند و با نزدیک کردن دل ها به یکدیگر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.(ادامه)
عکس: روزی که بندر انزلی ونیز شد!
در یکی از روزهای دهه پنجاه، بارندگی شدید در بندرانزلی موجب شد اهالی شهر با با قایق در برخی محلات رفت و آمد کنند!(ادامه)
تأمین اعتبار 2400 میلیارد تومانی برای صندوق فولاد کشور
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأمین مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق فولاد کشور لزوم پرداخت بدهکاری دولت برای کسورات بازنشستگان صنعت فولاد خبر‌داد.(ادامه)
این نوشیدنی‌ها سکته را از شما دور می‌کنند
محققان می گویند نوشیدن بالغ بر سه فنجان چای یا قهوه در روز برای کاهش تپش نامنظم قلب و ریسک سکته مفید است.(ادامه)
جدول/ با ۳۵ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟
(ادامه)
باور کنید این عکس واقعی است!
عکس زیر واقعی است و زیبایی های بخشی از کردستان را نشان می دهد.(ادامه)
ادویه‌هایی که به کاهش وزن کمک می‌کنند
برای کاهش وزن همیشه راه‌های متعددی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از ادویه‌هایی است که در افزایش سوخت و ساز بدن موثر هستند.(ادامه)
کارخانه سیمان محل نبرد با داعش در پایتخت 5 (عکس)
در روز‌های گذشته و بعد از اتمام سریال پرطرفدار پایتخت ۵ مطالبی پیرامون آسیب دیدن و تخریب کارخانه‌ای تاریخی و واجد ارزش ملی در شهرری مطرح شد. "کارخانه سیمان" واقع در محله صفاییه شهرری که تاسیس آن در سال ۱۳۰۹ و به دلیل نیاز ایران به سیمان ساخته شد، این بنای ارزشمند تاریخی فاقد ثبت ملی در سال ۱۳۶۴ به دلیل قرار داشتن در دل بافت مسکونی تعطیل شد، و از آن زمان تااکنون در انتظار تبدیل به "موزه صنعت" است.در این گزارش قسمت‌هایی از کارخانه به تصویر کشیده شده است، و به گفته مسئولین نگهدارنده این کارخانه هیچ آسیبی به کارخانه وارد نشده، اما بدلیل وجود دیوار‌های پیش ساخته کچی امکان ورود به بخش‌های دیگر این کارخانه که لوکیشن‌های اصلی سریال پایتخت بوده میسر نشد. در گذشته نیز بخشی از فیلم کلاشینکف در این کارخانه تصویربرداری شده است.(ادامه)
محورهای کوهستانی مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی محورهای مواصلاتی مازندران را بارانی و در محور کندوان با بارش برف اعلام کرد.(ادامه)
تشکر اینستاگرامی فرشید اسماعیلی از هواداران+عکس
هافبک تیم استقلال با تشکر از هواداران تیم استقلال صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.(ادامه)
یورو ارزان شد +جدول
(ادامه)
بانوی مازندرانی تنها نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حکیمه نصیری ،حافظ مازندرانی ، تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم در کنار نمایندگانی از ۲۸ کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : روزهای آفتابی از مخفیگاهش بیرون می‌آمد تا طعمه‌ای جدید را شکار کند. اهالی به او لقب خفاش شب داده بودند. ۲۰ زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود و اگر دستگیر نمی‌شد همچنان به جرایمش ادامه می‌داد. مرد شیطان صفت در عملیات پلیس گیلان به دام افتاد و در انتظار مجازاتی سخت است..... ۲۰ زن گیلانی قربانی «خفاش شب» شدند+تصاویر
شمال نیوز : روزهای آفتابی از مخفیگاهش بیرون می‌آمد تا طعمه‌ای جدید را شکار کند. اهالی به او لقب خفاش شب داده بودند. ۲۰ زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود و اگر دستگیر نمی‌شد همچنان به جرایمش ادامه می‌داد. مرد شیطان صفت در عملیات پلیس گیلان به دام افتاد و در انتظار مجازاتی سخت است.....(ادامه)
اعتراض اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر به نحوه تقسیم‌بندی مناطق
قریب به اتفاق اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر از نحوه تقسیم‌بندی مناطق راضی نبوده و خواستار اصلاح آن شدند و طی جلسه‌ای که با شهردار داشتند این موضوع را اعلام کردند .(ادامه)
الگوی توسعه ای در مازندران ترسیم شود
استاندار مازندران، ترسیم الگوی توسعه ای مورد نیاز استان را الزامی دانست و خواهان شناساندن این ظرفیت ها به صورت ملی و فراملی شد.(ادامه)
عکس/ گلر استقلال پست جنجالی‌اش را حذف کرد
سیدحسین حسینی در وازه بان استقلال که شب گذشته پست معناداری را در صفحه خود منتشر کرده بود، حذف کرد!(ادامه)
آغاز توزیع کارت آزمون ارشد از فردا
این آزمون در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دور جدید تغییر در فرمانداری های استان در شرایطی در حال شکل گیری است که گفته می شود بازهم جا به جایی ها در اولویت قرار دارد و مدیریت ارشد استان تمایلی به ورود مدیران جدید در چرخه مدیریتی فرمانداری های استان ندارد ..... دور جدید تغییر و جابه جایی فرمانداران مازندران ؛ بزودی
شمال نیوز : دور جدید تغییر در فرمانداری های استان در شرایطی در حال شکل گیری است که گفته می شود بازهم جا به جایی ها در اولویت قرار دارد و مدیریت ارشد استان تمایلی به ورود مدیران جدید در چرخه مدیریتی فرمانداری های استان ندارد .....(ادامه)
انفجار گاز در منزل مسکونی ساری + تصاویر
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: نشت گاز موجب انفجار در منزل مسکونی ساری شد.(ادامه)
سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران است
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران است.(ادامه)
81 فوتی ناشی از حوادث کار طی سال گذشته در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته 81 نفر در استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.(ادامه)
یک مرجع تقلید با بیان اینکه پیشنهاد تبدیل قم به کشور نخستین بار در زمان شاه مطرح شد، گفت: قم باید به عنوان مرکز اسلامی و شیعی همیشه آبرومند برای تمام جهان اسلام بماند، زیرا قم مانند واتیکان نیست. پیشنهاد خطرناک تبدیل قم به کشور در زمان شاه مطرح شد
یک مرجع تقلید با بیان اینکه پیشنهاد تبدیل قم به کشور نخستین بار در زمان شاه مطرح شد، گفت: قم باید به عنوان مرکز اسلامی و شیعی همیشه آبرومند برای تمام جهان اسلام بماند، زیرا قم مانند واتیکان نیست.(ادامه)
تسریع در احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری
دادستان مرکز استان مازندران در بازدید از منطقه چهاردانگه ساری، با حضور در پشت‌کوه و محل مرکز دفن زباله شهر ساری ، از نزدیک این مرکز را مشاهده و عملکرد و همچنین اشکالات اساسی این مرکز به‌ویژه معضل شیرابه زباله را ملاحظه کرد.(ادامه)
عکس/ نماز سعید جلیلی در صف اهل تسنن
در حاشیه سفر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت در سایه به بانه و مناطق محروم غرب کشور.(ادامه)
دوحادثه مرگبار در مازندران با دو کشته
دو نفر در اثر دو سانحه رانندگی مرگبار در مازندران جان باختند.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از شهید محسن حججی
بعد از شهادت تاثیرگذار شهید محسن حججی در سوریه به دست تکفیری ها، دوستان او سراغ عکس هایش رفته اند و هر از چند گاهی تصاویر زیبایی از او را منتشر می کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۳ اردیبهشت
(ادامه)
جاده‌های مازندران در سومین روز اردیبهشت بارانی و لغزنده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در استان سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.(ادامه)
۵ راه ساده برای از بین بردن چربی شکم
چربی موجود در اطراف شکم نه تنها می تواند سبب آسیب به ظاهر شما و تناسب اندامتان شود بلکه می تواند عاملی برای بروز بسیاری از بیماری ها باشد.(ادامه)
دلایل استعفا یا برکناری مدیرعامل نساجی قائم‌شهر برای شورا مشخص نیست
عضو شورای اسلامی قائم‌شهر به تغییر در مدیرعاملی کارخانه نساجی قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: هنوز این مسئله برای ما روشن نشده است که مدیرعامل نساجی مجبور به استعفا شد و یا اینکه خودش از ادامه کار منصرف شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.