.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تقاضای سرمایه گذاری در مازندران ۵۸ درصد رشد یافت
استاندار مازندران گفت: تقاضا برای سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی در استان در دولت یازدهم ۵۸ درصد نسبت به دولت های قبل بیشتر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: آقای احمدی‌نژاد نه تنها شأن ریاست‌جمهوری را در دولت قبل پایین آورد، بلکه شأن وزارت را نیز پایین آورد. به یکی می‌گفت هلو و به دیگری می‌گفت زرد‌آلو!.... لاریجانی: احمدی‌نژاد به یکی می‌گفت هلو به یکی می‌گفت زردآلو!
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: آقای احمدی‌نژاد نه تنها شأن ریاست‌جمهوری را در دولت قبل پایین آورد، بلکه شأن وزارت را نیز پایین آورد. به یکی می‌گفت هلو و به دیگری می‌گفت زرد‌آلو!.... (ادامه)
بدهی ۲۰۵ میلیارد تومانی مشترکان به گاز مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مشترکان گاز استان در مجموع ۲۰۵میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند که این مبلغ شامل بدهی مشترکین خانگی، ادارات و شهرک‌های صنعتی است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که ممنوعیت واردات برنج براساس تصمیم وزیر جهاد کشاورزی در نیمه دوم پارسال هم تمدید شده بود، یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی از آزاد شدن مبادی این محصول استراتژیک خبر داد..... واردات برنج تا پایان تیر ماه آزاد شد !
شمال نیوز : در حالی که ممنوعیت واردات برنج براساس تصمیم وزیر جهاد کشاورزی در نیمه دوم پارسال هم تمدید شده بود، یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی از آزاد شدن مبادی این محصول استراتژیک خبر داد.....(ادامه)
شمال نیوز : هفته سی‌وسوم مسابقات لیگ یک فوتبال با برتری نساجی مازندران و بادران مقابل فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و توقف خونه‌به‌خونه برابر اکسین به پایان رسید..... برتری نساجی مقابل فجر سپاسی و توقف خونه‌به‌خونه مقابل اکسین
شمال نیوز : هفته سی‌وسوم مسابقات لیگ یک فوتبال با برتری نساجی مازندران و بادران مقابل فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و توقف خونه‌به‌خونه برابر اکسین به پایان رسید.....(ادامه)
شمال نیوز : نصرالله دریابیگی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۵۸۵ بیمه شده اختیاری در مازندران داریم گفت: ۱۱ هزار نفر در استان در واحدهای اقتصادی مشغول کار بودند که از کار بیکار شدند..... خصوصی‌سازی بی‌بند و باری در مازندران داریم / خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شد
شمال نیوز : نصرالله دریابیگی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۵۸۵ بیمه شده اختیاری در مازندران داریم گفت: ۱۱ هزار نفر در استان در واحدهای اقتصادی مشغول کار بودند که از کار بیکار شدند.....(ادامه)
عوارض چاقی +اینفوگرافی
گرفتن BMI یا شاخصتوده بدنی بهترین معیار برای سنجش چاقی است.(ادامه)
یک قلاده گربه جنگلی در طبیعت گلوگاه رهاسازی شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گلوگاه از رها سازی یه قلاده گربه جنگلی پس از درمان در طبیعت خبر داد.(ادامه)
گشت و گذار در کوچه پس کوچه های قدیمی شهر بابل
(ادامه)
شانس تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر
در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ۴ تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تیم مس رفسنجان می‌تواند تکلیف تیم‌های صعود کننده را به نوعی مشخص کند.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت + عکس
برنامه ۳ اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۴ اردیبهشت
(ادامه)
تصوير موميايي يافته شده در شهرري كه شبيه رضاخان است!
تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و ادعا می‌شود متعلق به جسد مومیایی کشف شده در شهر ری است. تایید اصالت این تصاویر یا ارتباط آن با رضا پهلوی هنوز ممکن نیست.(ادامه)
بند عجیب در قرارداد ستاره پرسپولیس
بند عجیبی در قرار داد ستاره پرسپولیس وجود دارد که این بازیکن به راحتی می‌تواند از جمع قرمزها جدا شود.(ادامه)
تصویر تاریخی از حضور اعضای سپاه پاسداران در محضر امام (ره)
(ادامه)
دانه‌های این میوه، بهتر از آسپرین است
دانه‌های این میوه می‌تواند به عنوان جایگزین طبیعی آسپرین کاربرد داشته باشد.(ادامه)
عکس/ پشت پرده استعفای نجفی
(ادامه)
دختری که نظاره‌گر بازی استقلال - پیکان بود (عکس)
یکی از بانوان هوادار استقلال با کوتاه کردن موی سر خود موفق شد بازی‌ آبی‌ها مقابل پیکان را از نزدیک مشاهده کند.(ادامه)
ریزش کوه در دماوند/ 3 گردشگر نجات یافتند
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ریزش کوه و انسداد جاده در منطقه دریاچه «تار» دماوند خبر داد و گفت: ۳ گردشگر که در اثر این حادثه مفقود شده بودند، نجات یافتند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران صاف
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است.(ادامه)
تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال نزدیک شد
تیم نساجی مازندران با برد ۲ بر صفر برابر تیم فجر سپاسی شیراز یک گام به لیگ برتر فوتبال نزدیک شد.(ادامه)
ادامه بارندگی در مازندران / جاده‌های مازندران لغزنده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در استان سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.(ادامه)
آخرین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۶۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۸۰۰هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد.(ادامه)
ورزشگاه قائمشهر مملو از تماشاچی است
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود دو ساعت قبل از بازی تیم نساجی مازندران با فجر سپاسی در قالب لیگ دسته اول فوتبال کشور مملو از تماشاگر شده است.(ادامه)
قطار اتوبوسی بین بابل -قائمشهر - ساری به راه می افتد
استاندار مازندران گفت: قطار اتوبوسی بین بابل – قائمشهر و ساری برای کاهش بار ترافیکی شهرهای مرکزی راه اندازی می شود.(ادامه)
سهم ۱۹ درصدی کشاورزی در اقتصاد مازندران
دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مازندران سهم کشاورزی را در اقتصاد استان ۱۹.۳ درصد اعلام کرد و گفت: سال قبل مشارکت اقتصادی در استان افزایش یافت.(ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
چینی ها چه خودرویی سوار می شوند؟ (+عکس)
جالب است بدانید به رغم وجود این خودروها با برندهای ژاپنی و اروپایی به نوعی می توان برخی از این خودروها را تولید چین نامید.(ادامه)
وقتی خون به خوبی در پاها گردش نمی‌کند
گردش خون ضعیف در پاها اغلب با مسائل سلامت دیگر مانند فشار خون بالا، چاقی، کلسترول بالا، یا دیابت مرتبط است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.