.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : این موضوع به این معناست که خانوارهای ایرانی به طور میانگین ۴۲.۳ درصد در بهمن‌ماه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته برای خرید مجموعه کالا و خدمات باید هزینه بیشتری پرداخت کنند..... میانگین هزینه خانوارهای ایرانی چقدر افزایش یافت؟
شمال نیوز : این موضوع به این معناست که خانوارهای ایرانی به طور میانگین ۴۲.۳ درصد در بهمن‌ماه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته برای خرید مجموعه کالا و خدمات باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.....(ادامه)
عکس/ جدول لیگ برتر پس از تساوی پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان، 38 امتیازه شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت.(ادامه)
آب کرفس با بدن ما چه می‌کند؟
اضافه کردن خود کرفس به اسموتی، بهتر از تهیه نوشیدنی آن است به علاوه اینکه دیگر با آب‌گیری کرفس، فیبر آن از بین نخواهد رفت.(ادامه)
عکس/ شوخی عجیب انصاریان با مخاطبانش در اینستاگرام
علی انصاریان که بعد از فوتبال، حالا مشاغل مختلفی از جمله بازی در فیلم‌های ویدئوی خانگی و اجرای برنامه‌های ورزشی را تجربه می‌کند، اتفاق عجیبی را در صفحه اینستاگرامش رقم زد.(ادامه)
آزمایش جلیقه ضد گلوله در قدیم +عکس
آزمایش جلیقه ضد گلوله (ادامه)
میتسوبیشی دست دوم چند؟ +جدول
(ادامه)
جاجیم بافی در آلاشت سوادکوه(خبر)
(ادامه)
فرماندار میاندورود: قول می‌دهم معایب پل نکاچوب میاندورود برطرف شود
فرماندار میاندورود با بیان اینکه عمده بحث و درخواست شهروندان معترض میاندورودی در مسدود کردن محور سورک به گهرباران ایجاد روشنایی در پل نکاچوب بوده است، گفت: قول می‌دهم در روزهای اخیر روشنایی قسمت‌های حادثه‌خیز، روشنایی به همراه علائم هشدار دهنده پل نکاچوب این جاده نصب شود.(ادامه)
عکس: اصرار آقایان برای تماشای فوتبال بانوان!
در حاشیه دیدار تیم های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان از لیگ برتر فوتبال بانوان.(ادامه)
صادرات گمرکات مازندران به 18 هزار میلیارد ریال رسید
ناظر گمرکات مازندران گفت: صادرات گمرکات مازندران تا پایان بهمن ماه امسال‌ به 18 هزار میلیارد ریال رسید.(ادامه)
شمال نیوز : استان های اصفهان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی کمترین میزان امتیاز احساس خوشی را داشته اند.میانگین کشور در این مؤلفه ۰.۵۷ است که.... وزارت اقتصاد : « مازندرانی ها » احساس خوشبختی می کنند و از همه شادترند !
شمال نیوز : استان های اصفهان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی کمترین میزان امتیاز احساس خوشی را داشته اند.میانگین کشور در این مؤلفه ۰.۵۷ است که....(ادامه)
شمال نیوز : جسد متعلق پسربچه ۱۰ ساله می باشد که با توجه به وضعیت ظاهری جسد ، مدت زیادی از زمان مرگ آن می گذشت و در لحظات اولیه.... کشف جسد پسربچه ۱۰ ساله در رودخانه بابلرود بابل
شمال نیوز : جسد متعلق پسربچه ۱۰ ساله می باشد که با توجه به وضعیت ظاهری جسد ، مدت زیادی از زمان مرگ آن می گذشت و در لحظات اولیه....(ادامه)
تمامى داوطلبانى که قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند باید از شرایط عمومی که در هفت بند تعریف شده است برخوردار باشند. تعیین ۷ شرط عمومی برای ثبت نام در انتخابات/ شروط اختصاصى جديد براى داوطلبان انتخابات مجلس و شوراى شهر
تمامى داوطلبانى که قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند باید از شرایط عمومی که در هفت بند تعریف شده است برخوردار باشند.(ادامه)
عکسی جالب از دختران کره‌ای در جشن فارغ‌التحصیلی
در تصویر زیر دختران کره‌ای را با لباس‌های سنتی می‌بینید که در جشن فارغ‌التحصیلی و بلوغ در سئول شرکت کرده‌اند.(ادامه)
آیا می دانید استفاده از تلفن همراه چه عوارضی برای مغز دارد؟ تلفن همراه چه عوارضی برای مغز و سایر اعضای بدن دارد؟ در ادامه از تمام عوارض موبایل مطلع خواهید شد.
چند ساعت استفاده از موبایل برابر تومور مغزی است؟
آیا می دانید استفاده از تلفن همراه چه عوارضی برای مغز دارد؟ تلفن همراه چه عوارضی برای مغز و سایر اعضای بدن دارد؟ در ادامه از تمام عوارض موبایل مطلع خواهید شد. (ادامه)
پیشگیری از سرطان روده با برخی سبزیجات
نتایج یک مطالعه در چین نشان داده است که مصرف برخی از انواع سبزیجات، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می‌دهد.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۴ اسفند
قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ به شرح زیراست:(ادامه)
خرید خدمت سربازی در سال ۹۸ منتفی شد
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تصویب بندی از لایحه بودجه ۹۸ درباره لزوم تسویه حساب خریداران خدمت سربازی مشمول در سال جاری، عملا خرید خدمت سربازی در سال ۹۸ منتفی شد.(ادامه)
آخرین مهلت اعتبار کارت ملی قدیمی
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از تولید اولین محموله کارت هوشمند ملی به صورت کاملا ایرانی خبر داد و گفت: این کارت‌ها پس از تراشه‌گذاری ظرف چند روز آینده تحویل ثبت احوال می‌شوند.(ادامه)
قرار است مردم در «پایتخت» ۹۰ دقیقه قهقهه بزنند
بازیگر سریال «پایتخت» گفت: امسال «پایتخت ۶» نداریم بلکه قرار است فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای تولید شود. هنوز داستان را نمی‌دانم، اما در گفتگو با محسن تنابنده وی گفت که می‌خواهم ۹۰ دقیقه مردم قهقهه بزنند.(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای خارجی در بازار
(ادامه)
کاپیتان سابق تیم ملی مربی شد
آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و حنیف عمران‌زاده در کلاس‌های مربیگری شرکت کردند.(ادامه)
فروش فوری سایپا امروز متوقف شد
فروش فوری محصولات سایپا به دلیل اختلالات در ثبت‌نام در سایت فروش این شرکت متوقف شد.(ادامه)
تصاویر/ بدل اون و ترامپ در ویتنام
در آستانه دیدار رهبر کره شمالی و رئیس جمهور آمریکا در هانوی ویتنام بدل این دو زودتر با یکدیگر دیدار کردند.(ادامه)
خبر خوش مجلس برای زائران اربعین
نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده مصوب کردند که زائران اربعین که از ۲۴ شهریور تا ۱۲ آبان ۹۸ از مرز‌های زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می‌شوند، از پرداخت عوارض خروج معاف هستند.(ادامه)
عیدی کارگران چه زمانی باید پرداخت شود؟
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اینکه حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان است گفت: کارفرمایانی که از نقدینگی برخوردارندعیدی را با حقوق بهمن ماه پرداخت می کنند.(ادامه)
٧ شرط عمومی برای ثبت نام در انتخابات
سخنگوی وزارت کشور گفت: ٧ شرط عمومی برای ثبت نام در انتخابات تعیین شده است.(ادامه)
اقامه نماز بر پیکر آیت الله مؤمن توسط آیت الله سبحانی
مراسم تشییع پیکر آیت الله مومن دقایقی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری قم آغاز شد و آیت ‌الله سبحانی بر پیکر ایشان نماز خواند.(ادامه)
آخرین مهلت شرکت در کنکور ۹۸ اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور مساعدت به داوطلبانی که تاکنون در کنکور ۹۸ ثبت نام نکرده اند این فرصت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ تمدید شده است.(ادامه)
پایان اسفند آخرین فرصت خرید سربازی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: سال 1397 آخرین سالی است که طرح خرید خدمت سربازی اجرایی می‌شود و این قانون از سال آینده به‌طور کامل لغو خواهد شد؛ بنابراین اگر فردی هم قصد خرید خدمت سربازی دارد، بایستی تا پایان سال جاری درخواست خود را ارائه داده و یکی از اقساط خود را نیز برای خرید خدمت واریز کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.