.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آیا واقعا خبری در این مورد وجود دارد و ما در آینده نزدیک باید منتظر رونمایی از این پدیده مهم سیاسی باشیم ؟  آیا حسن روحانی آخرین رییس جمهور ما خواهد بود و ما بعد از این نخست وزیر خواهیم داشت؟ بعد از حسن روحانی ایران دیگر رییس جمهور نخواهد داشت؟
آیا واقعا خبری در این مورد وجود دارد و ما در آینده نزدیک باید منتظر رونمایی از این پدیده مهم سیاسی باشیم ؟ آیا حسن روحانی آخرین رییس جمهور ما خواهد بود و ما بعد از این نخست وزیر خواهیم داشت؟(ادامه)
ثبت نام کنکور فقط تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۸ جهت پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌های غیر دولتی و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده، ساعت ۲۴ امشب (دوشنبه ششم اسفند) پایان می‌پذیرد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۶ اسفند ۹۷
بنابراعلام اتحادیه طلا قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا جهانی ۱۳۳۱ دلار است. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز هر گرم ۴۴۰ هزار تومان است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هر هوس غذایی نشانه چه کمبودی در بدن است؟
تحقیقات علمی نشان می دھند ھوس ھای غذایی که ما را به سمت مصرف غذاهای ناسالم سوق می دهند، نشانه نیاز بدن ما به بعضی از مواد معدنی خاص ھستند.(ادامه)
تحلیل بازی بارسلونایی استقلال!
کارشناس فوتبال گفت: استقلال مقابل ذوب‌آهن شبیه بارسلونا بازی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : واقعا این نمایندگان چه کاری مهمتر از حضور در کمیسیون تلفیق و دفاع از آب دریای مازندران داشتند که آنرا ترجیح دادند ؟ این آقایان ، سال آینده و در کوران رقابت های انتخاباتی چه جوابی به مردم خواهند داشت ؟.... بررسی بودجه در مجلس ؛ نماینده مازندران کجا هستند ؟!
شمال نیوز : واقعا این نمایندگان چه کاری مهمتر از حضور در کمیسیون تلفیق و دفاع از آب دریای مازندران داشتند که آنرا ترجیح دادند ؟ این آقایان ، سال آینده و در کوران رقابت های انتخاباتی چه جوابی به مردم خواهند داشت ؟....(ادامه)
تیپ متفاوت نوید محمدزاده در حال تماشای بازی استقلال +عکس
نوید محمدزاده بازیگر سینما در ورزشگاه آزادی بازی استقلال و ذوب آهن را تماشا کرد. وی یکی از طرفداران تیم استقلال است که پیش از این با حضور در روی سکوها در کنار تماشاگران دیدارهای آبی‌پوشان را پیگیری می‌کرد.(ادامه)
عکس: این‌هم کیفیت خودروی ۱۰۰میلیونی!
(ادامه)
عکس / روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۶ اسفند
(ادامه)
۶ فایده پیاده روی روزانه
یاده روی روزانه، ساده ترین نوع فعالیت بدنی است که برای سلامتی بسیار مفید است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس بندی از لایحه بودجه را حذف کردند که در آن دولت مکلف شده بود به ازای هر نخ سیگار مبلغ ۵ ریال اضافه دریافت کند..... مجلس با افزایش قیمت سیگار «مخالفت» کرد !
شمال نیوز : نمایندگان مجلس بندی از لایحه بودجه را حذف کردند که در آن دولت مکلف شده بود به ازای هر نخ سیگار مبلغ ۵ ریال اضافه دریافت کند.....(ادامه)
پژو GLX به مرز ۸۰ میلیون تومان رسید
(ادامه)
عکس/ جدول لیگ برتر پس از برد پرگل استقلال
پس از تساوی سایپا و تراکتورسازی در هفته نوزدهم و برد پرگل 3-0 استقلال برابر ذوب آهن در دیدار معوقه هفته هفدهم، شاگردان شفر بالاتر از تراکتورسازان در رده چهارم قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری برگزار شد..... دکتر منصور رنجبر : بیانیه رهبر انقلاب نقشه‌ راه نخبگان و جوانان دانشگاهی است
شمال نیوز: جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری برگزار شد.....(ادامه)
آغاز بارش‌های پراکنده زمستانی از امروز
هوای مازندران امروز نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس: عتیقه‌ پژو در ایران
خودروی قدیمی و کمیاب پژو ۴۰۴ که تولید سال ۱۹۷۵ میلادی در فرانسه است.(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، در این نشست گفت: انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در برنامه های دولت تدبیر و امید لحاظ شده و از اولویت های بنده است. ‎ نشست صمیمی استاندار مازندران با بانوان شاغل در ستاد استانداری
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، در این نشست گفت: انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در برنامه های دولت تدبیر و امید لحاظ شده و از اولویت های بنده است. ‎(ادامه)
         استاندار مازندران جلب و حمایت از سرمایه گذاری را برنامه مهم استانداری برای شکوفایی اقتصادی تلقی کرد و گفت: جلب و جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف استان باید از سوی مدیران جدی گرفته شود. استاندار مازندران: جذب سرمایه گذاری از سوی مدیران جدی گرفته شود
استاندار مازندران جلب و حمایت از سرمایه گذاری را برنامه مهم استانداری برای شکوفایی اقتصادی تلقی کرد و گفت: جلب و جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف استان باید از سوی مدیران جدی گرفته شود.(ادامه)
جاده هراز امروز و فردا بسته است
رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از بسته شدن دو روزه جاده هراز خبر داد.(ادامه)
طرح تسهیم وجوه به طور موقت متوقف شد
سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در آخرین جلسه با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد به منظور تسهیل امور طرح تسهیم وجوه به طور موقت متوقف شود.(ادامه)
سقف درآمدی کشور در سال ۹۸ تعیین شد
مجلس سقف درآمدی کشور را پنج میلیون و ۲۰۰ هزار و ۸۳ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال تعیین کرد.(ادامه)
چرا پرسپولیس دچار افت شده است؟ + عکس
نتیجه های اخیر سرخپوشان پایتخت طرفداران این تیم را نگران کرده است. (ادامه)
جزئیات توقف خرید جریمه سربازی از سال 98
جانشین فرمانده ناجا با بیان این مطلب که طرح جریمه غیبت سربازی در لایحه بودجه 98 حذف شده است گفت: تا امروز 383 هزار نفر در طرح حریمه غیبت ثبت نام کرده و تعیین تکلیف شده اند.(ادامه)
استقلال؛ ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر
شاگردان شفر با پیروزی‌های پرگل حالا یکی از مدعیان اصلی لیگ محسوب می‌شود (ادامه)
احتمال حکم انفصال از خدمات دولتی برای جهرمی
معاون دادستان کل کشور گفت: حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات طرح شکایت کرده‌اند که احتمال می‌ورد بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود.(ادامه)

مهندسان هم مثل هر قشر دیگری ویژگی‌های خاص خود را دارند. این افراد معمولا باهوش هستند و نکاتی در شخصیت شان دارند که در ابتدا می‌تواند برای شما گیج کننده باشد. اگر می خواهید با یک مهندس زندگی کنید، خوب است به خصوصیاتش آگاه باشید. مهندس‌ها، بهترین همسران دنیا هستند(يادداشت)
مهندسان هم مثل هر قشر دیگری ویژگی‌های خاص خود را دارند. این افراد معمولا باهوش هستند و نکاتی در شخصیت شان دارند که در ابتدا می‌تواند برای شما گیج کننده باشد. اگر می خواهید با یک مهندس زندگی کنید، خوب است به خصوصیاتش آگاه باشید.(ادامه)
این گوینده خوش صدای از سال79 گویندگی خود را با رادیو مازندران آغاز و در برنامه های متعددی مانند تمنای وصال، شکوه عشق، یاد ایام، گزارش هفته، بهار دل، چراغ هدایت، صبح مازندران ....


گوینده خوش صدای رادیو مازندران درگذشت/ پیام مدیر کل بمناسبت درگذشت مرحومه قاسم نژاد
این گوینده خوش صدای از سال79 گویندگی خود را با رادیو مازندران آغاز و در برنامه های متعددی مانند تمنای وصال، شکوه عشق، یاد ایام، گزارش هفته، بهار دل، چراغ هدایت، صبح مازندران .... (ادامه)
شکایت دادستانی تهران از وزیر ارتباطات
جواد جاوید معاون دادستان کل کشور گفت: تذکرات متعددی مبنی بر ضرورت اجرای قوانین و مصوبات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و اجرای دستورات قضایی به وزیر ارتباطات داده‌شده بود.حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات طرح شکایت کرده‌اند که احتمال می‌ورد بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود.(ادامه)
رئیس پارک علم و فناوری مازندران از ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران در سال آینده خبر داد. ساخت پردیس علم و فن آوری در مازندران
رئیس پارک علم و فناوری مازندران از ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران در سال آینده خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.