.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برای جبران ویتامین D چه بخوریم؟
ویتامین D یکی از اجزای مهم در رشد مغز است و کمبود آن ممکن است به کم انرژی شدن و یا افسردگی منجر شود.(ادامه)
نام رشت از کجا آمده است
گمانه‌های زیادی درخصوص نام رشت وجود دارد ولی بارزترین آن رَشت از ترکیب کلمه «رِش» به معنی باران بسیار ریز است و جایی که وارش به معنی باران در آن بسیار است.(ادامه)
4 بازیکن خارجی رقیب پرسپولیس مشخص شد
سرمربی اروگوئه‌ای الاهلی عربستان اسامی چهار بازیکن خارجی تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.(ادامه)
موافقت دولت با اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در 13 استان کشور
شمال نیوز: دولت در جلسه اخیر با اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در 13 استان کشور موافقت کرد.(ادامه)
پیش بینی هوایی صاف در مازندران
هوای مازندران امروز چهارشنبه ۸ اسفند ماه صاف تا نیمه ابری گاهی با بارندگی و وزش باد و در اواخر شب با کاهش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۸ اسفند ۹۷
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان است. قیمت طلا جهانی ۱۳۲۹ دلار است. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز هر گرم ۴۲۲ هزار تومان است.(ادامه)
مرگ پس از دیدن حکم جلب
مرد میانسال وقتی همسرش را با مأمور کلانتری و در دست داشتن حکم جلب دید سکته کرد و جان باخت.(ادامه)
خبر ویژه کیهان در مورد استعفای ظریف
افراطیون مدعی اصلاحات، از اعلام استقبال ظریف در اینستاگرام استقبال کردند.(ادامه)
صید ماهی‌ غول پیکر در مازندران/عکس
صید ماهی‌های ۲۸ کیلویی کپور و آمور توسط ماهیگیران مازندرانی (ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود..... « علی اکبر ناطق‌ نوری » تولیت آستان قدس رضوی می‌شود؟
شمال نیوز : نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.....(ادامه)
حسینیان: از استعفای ظریف خوشحالیم
عضو سابق جبهه پایداری با بیان اینکه تصور نمی‌کنم ظریف در اعتراض به سفر بشار اسد استعفا داده باشد، گفت: برخلاف آمریکایی ما از استعفای ظریف خوشحالیم.(ادامه)
روایت کریمی قدوسی از استعفای وزیر امورخارجه
وکیل ملت: کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد: در سراسر دنیا هر وزیری که عَلَم بزرگی را برمی‌دارد، اگر توان به سرانجام رساندن آن را نداشته باشد، استعفا می‌دهد(ادامه)
مهناز افشار و اوشین و تبریک روز مادر از راه دور! +عکس
مهناز افشار که برای پروژه فیلم سینمایی "نوشین" در ژاپن به سر می‌برد عکسی یادگاری با بازیگر نقش اوشین در اینستاگرامش منتشر کرده و روز مادر را دورا دور تبریک گفته است.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 8 اسفند
(ادامه)
جشن ولادت حضرت فاطمه در بیت شهیدان عبوری
طبق سنوات گذشته جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی با سخنرانی حجت السلام دکتر رفیعی و به میزبانی مهدی عبوری شهردار ساری در بیت شهیدان عبوری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : این آمار و ارقام در حالی منتشر می شود که هر روز از رتبه های بالای استان مازندران در برخی جرائم و آمار بالای طلاق و نزاع و درگیری ، اخباری منتشر می شود ..... ۲۰۰۰ مدرسه در استان مازندران مربی پرورشی ندارند !
شمال نیوز : این آمار و ارقام در حالی منتشر می شود که هر روز از رتبه های بالای استان مازندران در برخی جرائم و آمار بالای طلاق و نزاع و درگیری ، اخباری منتشر می شود .....(ادامه)
جای ظریف در این دیدار خالی بود +عکس
یک فعال رسانه‌ای در توئیتر درباره عدم حضور ظریف در دیدار بشار اسد با روحانی، نوشت:(ادامه)
ساخت ۱۴۵ سالن ورزشی با همت سپاه در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به آنکه موضوع ورزش متنوع است از ساخت ۱۴۵ سالن ورزشی در استان خبر داد. (ادامه)
خواص شگفت انگیز چای جعفری
جعفری نوعی سبزی خوراکی است که در انواع غذا و سوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. جعفری معمولاً به صورت تر و خشک عرضه و مصرف می‌شود.(ادامه)
جدول/ خودرو‌های ژاپنی در بازار تهران چند؟
(ادامه)
ماسال در استان گیلان +عکس
تصویری زیبا از ماسال در استان گیلان را در ادامه مشاهده می‎کنید. (ادامه)
دکتر ظریف گفت: به عنوان وزیر خارجه وظیفه داشتم بخاطر منافع ملی و اقتدار کشور در برابر رعایت نشدن جایگاه وزارت خارجه واکنش نشان دهم. ظریف دلیل اصلی استعفای خود را اعلام کرد
دکتر ظریف گفت: به عنوان وزیر خارجه وظیفه داشتم بخاطر منافع ملی و اقتدار کشور در برابر رعایت نشدن جایگاه وزارت خارجه واکنش نشان دهم.(ادامه)
 هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است. استعفای ظریف مورد پذيرش قرار نگرفته/ متن انتشار یافته از استعفای وزیر خارجه مورد تایید نیست؛ این متن دستکاری شده
هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است.(ادامه)
سرپرست اداره‌کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: تاکنون 128 طرح سرمایه‌گذاری در مازندران توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت با ارائه 33 طرح، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است. ‎ اعلام 128 طرح سرمایه‌گذاری در مازندران توسط دستگاه‌های اجرایی
سرپرست اداره‌کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: تاکنون 128 طرح سرمایه‌گذاری در مازندران توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت با ارائه 33 طرح، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است. ‎(ادامه)
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر
احمد حسین زادگان، نماینده عالی دولت در مازندران در آستانه سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مقام مادر، در پیامی این روز فرخنده را به تمامی بانوان مازندرانی تبریک گفت. ‎(ادامه)
بهره برداری از 1355 واحد مسکن مهر در مازندران
(ادامه)
واکنش تند ستاره پرسپولیس به وضعیت گرانی + عکس
شایان مصلح مدافع چپ پای پرسپولیس که همیشه در صفحات شخصی خود احادیث از ائمه معصومین منتشر می‌کند، این بار به وضعیت گرانی واکنش تندی نشان داد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری سوریه با تاکید بر ادامه حمایت از سوریه هشدار دادند: آمریکا و متحدانش در سوریه شکست‌خورده و عصبانی‌اند؛ مراقب توطئه‌های جدیدشان باشید. حمایت از سوریه را حمایت از مقاومت می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم / با ایستادگی خود به قهرمان جهان عرب تبدیل شدید(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری سوریه با تاکید بر ادامه حمایت از سوریه هشدار دادند: آمریکا و متحدانش در سوریه شکست‌خورده و عصبانی‌اند؛ مراقب توطئه‌های جدیدشان باشید.(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره کم کاری تیروئید
شایع‌ترین علائم کم کاری تیروئید شامل خستگی، عدم تحمل سرما، یبوست، سوخت و ساز کند، و خشکی پوست می شوند، در شرایطی که علائم کمتر رایج دیگر ممکن است شامل ضربان قلب آهسته، درد مفصلی و ماهیچه ای، و خشکی یا پف کردگی پوست شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.