.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس روز از حرم امام رضا (ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام. «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام»(ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)
خواص اعجاب آور چای سبز
تحقیقات نشان می‌دهد که ترکیبات موجود در چای سبز نقش محافظت کننده در برابر ضعف حافظه و آلزایمر دارد.(ادامه)
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه….... بررسي اولويت هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در سال 97 با حضور سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه…....(ادامه)
خودروی ایرانی ماشین پلیس خارجی! +عکس
ایران خودروبه منظور کسب سهم مناسبی از بازار‌های بین المللی، نخستین محصوله صادراتی دنا پلاس را روانه ناوگان پلیس سنگال کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  تشکیل شورای راهبردی و مشورتی رسانه توسط استاندار  در میان اصحاب رسانه استان سر و صدای زیادی به پا کرد و واکنش های تند و بعضا ملایم را در پی داشت ..... استاندار باعث شکاف رسانه های استان نشود
شمال نیوز : تشکیل شورای راهبردی و مشورتی رسانه توسط استاندار در میان اصحاب رسانه استان سر و صدای زیادی به پا کرد و واکنش های تند و بعضا ملایم را در پی داشت .....(ادامه)
خود را در معرض آفتاب قرار ندهید
یک متخصص رادیوآنکولوژی گفت: برای جذب ویتامین ‌D لازم نیست خود را در معرض آفتاب قرار دهید زیرا خطر بروز سرطان و بیماری های پوستی به شدت افزایش می‌یابد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جواد نکونام در راه سرمربیگری نساجی/ مهابادی هم ایده‌آل مدیران باشگاه نبود
خبرها حاکی از آن است که داوود مهابادی هم نتوانست ایده‌آل مسؤولان و مدیران باشگاه نساجی باشد و قرار است جای خود را به جواد نکونامی دهد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۸ اسفند نیمه ابری تا ابری و مه آلود پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!.... نمایندگانی که هم از "راه" افتادند و هم از "کار"
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!....(ادامه)


عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشترین آیتم‌ها را به بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود. گزارش برنامه نود؛ ویژه دربی 86
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشترین آیتم‌ها را به بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود.(ادامه)
اولین زن سخنران خطبه نماز جمعه در تاریخ ایران
الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال در کاشان بود.(ادامه)
عارف گفت: واقعا پسرم احساس خودبزرگ‌بینی ندارد. درباره ظرفیت اجتماعی‌اش حرفی زده، ولی نکته‌ای که خودش همیشه می‌گوید این است که کاش همه آن مصاحبه ۲۵دقیقه‌ای را به‌صورت کامل می‌دیدند و بعد قضاوت می‌کردند. عارف: سر رئیس جمهور شلوغ است مزاحمش نمی‎شوم
عارف گفت: واقعا پسرم احساس خودبزرگ‌بینی ندارد. درباره ظرفیت اجتماعی‌اش حرفی زده، ولی نکته‌ای که خودش همیشه می‌گوید این است که کاش همه آن مصاحبه ۲۵دقیقه‌ای را به‌صورت کامل می‌دیدند و بعد قضاوت می‌کردند.(ادامه)
استاد دانشگاه مازندران :طرح انتقال آب خزر تنها دلایل سیاسی دارد
استاد علوم سیاسی دانشگاه مازندران گفت : طرح انتقال آب دریای خزرهیچ توجیه نداشته و تنها توجیه آن در سیاسی کاری برخی افراد و لابی های پشت پرده است.(ادامه)

آجيل هميشه پاي ثابت خوراكي‌های عيد بوده و باقی می‌ماند، اما واقعا در اين سال‌ها، قيمت بالای آجيل، داد خيلی از خانواده‌ها را درآورده و برای همين اگر بگوييم این سال‌ها، آجيل‌های شور، كمي هم تلخ شده‌اند، به گزاف نیست. افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل
آجيل هميشه پاي ثابت خوراكي‌های عيد بوده و باقی می‌ماند، اما واقعا در اين سال‌ها، قيمت بالای آجيل، داد خيلی از خانواده‌ها را درآورده و برای همين اگر بگوييم این سال‌ها، آجيل‌های شور، كمي هم تلخ شده‌اند، به گزاف نیست.(ادامه)
خبرها حاکی از آن است که داوود مهابادی هم نتوانست ایده‌آل مسؤولان و مدیران باشگاه نساجی باشد و قرار است جای خود را به جواد نکونامی دهد. زمزمه تغییرات در نساجی جدی شد/ جواد نکونام در راه سرمربیگری نساجی
خبرها حاکی از آن است که داوود مهابادی هم نتوانست ایده‌آل مسؤولان و مدیران باشگاه نساجی باشد و قرار است جای خود را به جواد نکونامی دهد.(ادامه)
عکس/ بهار زود هنگام در ورسک سوادکوه
درختان در ورسک سوادکوه شکوفه های زمستانی زدند(ادامه)
عکس/دختر محجبه رضاخان !
صدیقه پهلوی دختر رضاشاه بود که دربار پهلوی هیچ‌گاه او را به رسمیت نشناخت و در نهایت با دستور امام خمینی برای او شناسنامه صادر شد! (ادامه)
متادون درمانی بیش از 57 هزار معتاد در مازندران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: بیش از 57 هزار و 140 نفر از معتادان در استان تحت درمان متادون قرار دارند.(ادامه)
 وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ضمن اشاره به مرگ سالانه صدها نفر از ایرانیان در اثر مصرف ماده سمی به نام "قرص برنج" پیشنهاد داد که از سوی قوه قضائیه اعلام شود، افرادی که این ماده سمی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند در مرگ ... فروش قرص برنج ، شراکت در قتل
وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ضمن اشاره به مرگ سالانه صدها نفر از ایرانیان در اثر مصرف ماده سمی به نام "قرص برنج" پیشنهاد داد که از سوی قوه قضائیه اعلام شود، افرادی که این ماده سمی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند در مرگ ...(ادامه)
این علایم یعنی روده شما ناسالم است
نقش بسیار مهمی در هضم و جذب غذا دارد. اگر این علایم را در خود می بینید به یک پزشک مراجعه نمایید ممکن است روده شما نیاز به درمان داشته باشد. (ادامه)
سرمربی پرسپولیس قبل از شروع دربی، نگرانی بزرگی دارد. نگرانی بزرگ برانکو قبل از دربی 86
سرمربی پرسپولیس قبل از شروع دربی، نگرانی بزرگی دارد.(ادامه)
نمایی زیبا از خیابان ولیعصر در شب/ عکس
نمایی زیبا و دیدنی از خیابان ولیعصر (ادامه)
واقعاً تصوّر من این است که اگر ما این چیزها را به چشم خودمان در عرصه‌ی واقعیّت و در زندگی نمی دیدیم، آدم سختش بود باور کند؛ این‌همه [غیرت]؛ جوانِ کارگرِ علاقه‌مندِ مؤمن، از اندک درآمد زندگی خود بگذرد و به امید خدا رها کند، برود به‌ سمت میدان جنگ برای جنگ! وقتی هم حرف می زنند با او، با منطق جواب می دهد، می گوید من باید بروم از کشورم دفاع کنم. کارگران ما همیشه مقاومت کرده‌اند؛ همیشه ایستاده‌اند؛ همیشه با بصیرت، دست دشمن را رد کرده‌اند؛ اینها خیلی مهم است(خبر)
واقعاً تصوّر من این است که اگر ما این چیزها را به چشم خودمان در عرصه‌ی واقعیّت و در زندگی نمی دیدیم، آدم سختش بود باور کند؛ این‌همه [غیرت]؛ جوانِ کارگرِ علاقه‌مندِ مؤمن، از اندک درآمد زندگی خود بگذرد و به امید خدا رها کند، برود به‌ سمت میدان جنگ برای جنگ! وقتی هم حرف می زنند با او، با منطق جواب می دهد، می گوید من باید بروم از کشورم دفاع کنم.(ادامه)
متلاشی شدن همه اجسادهواپیمای تهران -یاسوج
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: چطور امکان دارد در حادثه‌ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده‌اند، 35 جسد تحویل داده شده باشد؟!(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار سابق بهشهر راهی استان گلستان و بزودی به عنوان .... فرماندار سابق بهشهر راهی گلستان می شود
شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار سابق بهشهر راهی استان گلستان و بزودی به عنوان ....(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
شناگران دریا بیمه می‌شوند/جست‌وجوها برای یافتن صیاد به روز 9 رسید
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: مقرر شد شناگران طرح‌های دریا در مازندران زیر پوشش بیمه قرار گیرند.(ادامه)
قرارداد شفر تمدید شد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد وینفرد شفر سال ها در این تیم خواهد ماند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.