.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس روز از حرم امام رضا (ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام. «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام»(ادامه)
«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین شخصیت سیاسی نزدیک به احمدی نژاد از عصر روز جمعه چندین توییت بسیار تند درباره‌ی قوه قضاییه کرده است. توییت‌های بسیار تند مشایی درباره‌ی قوه قضاییه
«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین شخصیت سیاسی نزدیک به احمدی نژاد از عصر روز جمعه چندین توییت بسیار تند درباره‌ی قوه قضاییه کرده است.(ادامه)
دلایل تپش قلب ناگهانی چیست؟
دلایل تپش قلب ناگهانی استرس، ورزش، سیگار کشیدن و مصرف کافئین و بعضی داروهای خاص می‌باشد که معمولا مشکل جدی و نگران کننده وجود ندارد.(ادامه)
قیمت پیکان و آپارتمان در سال ۵۸+ سند
در دهه‌های گذشته روزنامه‌ها یکی از بهترین وسائل تبلیغاتی بودند و بیشتر آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها منتشر می‌شد. از همین طریق می‌توان با فرهنگ جامعه در سال‌های گذشته نیز تاحدی آشنا شد.(ادامه)
زنده شدن مرده تا 5 دقیقه پس از مرگ!
متخصصان با بررسی فعالیت مغز بیماران در شرف مرگ، نوسان فعالیتی را مشاهده کردند که به نظر می رسد پیش از خاموشی بیشتر اندام های حیاتی بدن رخ می دهد.(ادامه)
عکس/ ژیان در اولین سال تولید
ژیان از جمله خودروهای فرانسوی شرکت سیتروئن است که سال‌های پیش از انقلاب در ایران تولید می‌شد و ایرانی‌ها خاطرات زیادی با این ماشین دارند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران گفت: تعداد تورمورهای مغری در ساری و بابل رشد چشمگیری دارد و جامعه جراحان باید در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند..... کتابچی: تومورهای مغزی در ساری و بابل رشد چشمگیر دارد
شمال نیوز : رئیس جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران گفت: تعداد تورمورهای مغری در ساری و بابل رشد چشمگیری دارد و جامعه جراحان باید در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.....(ادامه)
فواید آنتی اکسیدان‌ها برای سلامت
آنتی اکسیدان‌ها مواد شیمیایی طبیعی هستند که موجب توقف فعالیت سایر مواد شیمیایی موسوم به رادیکال‌های آزاد می‌شوند.(ادامه)
کارت‎ملی یکی از جانباختگان مازندرانی سانحه هوایی پیدا شد +عکس
کارت ملی یکی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، که امروز از زیر برف ها پیدا شد / کبیریان اهل شهرستان قائم شهر بود .(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : شعبانی از فعالیت  ۲۲ هسته مشاوره در مازندران  خبرداد و  تاکید کرد: پنج مرکز مشاوره در خصوص اقدامات پیشگیرانه و آموزش در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند..... استقرار دبیرخانه کشوری همیار مشاور در آموزش‌وپرورش مازندران
شمال نیوز : شعبانی از فعالیت ۲۲ هسته مشاوره در مازندران خبرداد و تاکید کرد: پنج مرکز مشاوره در خصوص اقدامات پیشگیرانه و آموزش در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.....(ادامه)
احتمال بارش پراکنده باران در مازندران
بارش پراکنده دربرخی نقاط هوای بهاری به مازندران خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی دوازدهمین نشست هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای شورای مرکزی پنجم انتخاب شدند که دو مازندرانی بازهم توانستند با رای قاطع نمایندگان استان های کشور به عضویت شورای مرکزی درآیند ..... تثبیت موقعیت مازندارنی ها در شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
شمال نیوز : در حالی دوازدهمین نشست هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای شورای مرکزی پنجم انتخاب شدند که دو مازندرانی بازهم توانستند با رای قاطع نمایندگان استان های کشور به عضویت شورای مرکزی درآیند .....(ادامه)
شروع عرضه بنزین یورو ۴ از فردا در ساری
شروع عرضه بنزین یورو ۴ از فردا در ساری (ادامه)
برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد.
ورشکستگی تولیدی مبل در آمل به دلیل برگزاری متعدد نمایشگاه
برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد. (ادامه)
رئیس دپارتمان کسب و کارهای نوین گفت: پیش بینی ما تا سال ۱۴۰۰دستیابی به بیش از ۳۰۰ هزار کسب و کار الکترونیکی است.بنابراین وجود اتحادیه کسب و کارهای مجازی می‌تواند به ساماندهی این مجموعه مثلا با راه اندازی بخش بازرسی کمک کند.

راه‌اندازی واحد بازرسی در اتحادیه کسب و کارهای مجازی/ ایجاد ۳۰۰ هزار شغل در فضای مجازی
رئیس دپارتمان کسب و کارهای نوین گفت: پیش بینی ما تا سال ۱۴۰۰دستیابی به بیش از ۳۰۰ هزار کسب و کار الکترونیکی است.بنابراین وجود اتحادیه کسب و کارهای مجازی می‌تواند به ساماندهی این مجموعه مثلا با راه اندازی بخش بازرسی کمک کند. (ادامه)
روحانی صدای مطهری را هم درآورد
«در هر دوره‌ای وقتی روسای جمهور در زمینه اجرایی تحت فشار قرار می‌گیرند، گریزی به صحرای کربلا می‌زنند. ورود رئیس جمهوری به این مسائل صحیح نیست. او مدیر اجرایی است و باید کار خود را انجام دهد...» (ادامه)
روشن گفت: همه تعویض‌های شفر که تنها برای اتلاف وقت بود و برای تغییر تاکتیک نبود، نشان داد که او از نتیجه راضی است.
انتقاد پیشکسوت استقلال به شفر بعد از پیروزی در دربی!
روشن گفت: همه تعویض‌های شفر که تنها برای اتلاف وقت بود و برای تغییر تاکتیک نبود، نشان داد که او از نتیجه راضی است. (ادامه)
 استانداران مکلف هستند بر اساس منشور گفتگوی سیاسی برگزاری تجمعات صنفی و سیاسی قانونی را تسهیل و بر انجام آن نظارت و امنیت این تجمعات را هم با همکاری مراجع ذیصلاح به نحو مطلوب تامین کنند. مأموریت ویژه وزارت کشور به استانداران درباره تجمعات صنفی و سیاسی
استانداران مکلف هستند بر اساس منشور گفتگوی سیاسی برگزاری تجمعات صنفی و سیاسی قانونی را تسهیل و بر انجام آن نظارت و امنیت این تجمعات را هم با همکاری مراجع ذیصلاح به نحو مطلوب تامین کنند.(ادامه)
گزارشگر داربی قرار بود جواد خیابانی باشد اما در فاصله 24 ساعت قبل از آغاز بازی خبر رسید که گزارشگر عوض شده و محمدرضا احمدی بازی را گزارش می‌کند.
چرا گزارشگر داربی عوض شد؟
گزارشگر داربی قرار بود جواد خیابانی باشد اما در فاصله 24 ساعت قبل از آغاز بازی خبر رسید که گزارشگر عوض شده و محمدرضا احمدی بازی را گزارش می‌کند. (ادامه)
آخرین عکس هوایی از رسیدن امدادگران به لاشه دفن شده هواپیما در دنا
جستجوی پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج در سیزدهمین روز از بروز این حادثه آغاز شد. (ادامه)
استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه با اشاره به اهمیت توسعه، اشتغالزایی و خدمت به مردم، این مولفه های مهم را در گرو ایجاد فضای امن دانست و گفت: در صورتی که جایی ایراد یا فساد بود، نه با جنجال و عربده کشی، بلکه با آرامش چاره جویی و نباید از امکانات دولتی برای انتقام گیری استفاده شود.

رویکرد جناحی ندارم/مردم غیر از حرف راست،چیزی از من نخواهند شنید/ در مقابل عربده کشی ضد مردم صدایم را بلند می کنم
استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه با اشاره به اهمیت توسعه، اشتغالزایی و خدمت به مردم، این مولفه های مهم را در گرو ایجاد فضای امن دانست و گفت: در صورتی که جایی ایراد یا فساد بود، نه با جنجال و عربده کشی، بلکه با آرامش چاره جویی و نباید از امکانات دولتی برای انتقام گیری استفاده شود. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر مشترکات اسلامی افزودند: امیدواریم همه ما آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید و آن روز نیز دیر نخواهد بود و به زودی خواهد آمد چه امثال ما باشند یا نباشند.
بزودی نماز جماعت را در قدس خواهید خواند/ شیعه مورد حمایت لندن و سنّی مورد حمایت امریکا و اسرائیل را قبول نداریم(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر مشترکات اسلامی افزودند: امیدواریم همه ما آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید و آن روز نیز دیر نخواهد بود و به زودی خواهد آمد چه امثال ما باشند یا نباشند. (ادامه)
نوشیدنی داغ خطر ابتلا به سرطان مری را افزایش می‌دهد
دکتر پیام آزاده در حاشیه کنگره تازه‌های ایمونو آنکولوژی گفت: شایع‌ترین سرطان‌های دنیا، سرطان‌های دستگاه گوارش هستند. یکی از بدترین سرطان‌های بشر در طول تاریخ، سرطان پانکراس بوده است که خوشبختانه شیوع آن در ایران کم است.(ادامه)
عکس/ شب وفات حضرت ام‌البنین در حرم رضوی
مراسم شب وفات حضرت ام‌البنین(س) در حرم مطهر امام رضا علیه السلام.(ادامه)
ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها در جاده‌های هراز و سوادکوه
پلیس راه مازندران اعلام کرد: بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات پایان هفته آمد و شد انواع وسایل نقلیه امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه ممنوع شد.(ادامه)
آغاز بارش‌های پراکنده از امشب
آسمان مازندران از امشب ابری با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رئیس فیفا پیش‌بینی جالبی از برنده دربی ۸۶ کرد!
پیش‌بینی جالب رئیس فیفا از برنده دربی ۸۶
رئیس فیفا پیش‌بینی جالبی از برنده دربی ۸۶ کرد! (ادامه)
پیغام پادوانی به هواداران استقلال+ عکس
مدافع برزیلی تیم استقلال از اهواز برای بازیکنان پیغام فرستاد. (ادامه)
یک خبر خوشحال کننده برای پرسپولیس
پرسپولیس برای اینکه رسما قهرمان لیگ شود احتیاج به تنها ۱ امتیاز دارد ولی شرایط جدول به گونه ای است که حتی بدون کسب این تک امتیاز قهرمان نشدن این تیم عجیب است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.