.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : اما با پنهان شدن نظر هیئت حل اختلاف در نامه نگاری‌های استاندار وقت و بی اعتنایی به مفاد قانون شوراها مسئله انتخاب شهردار دچار چالش گرديد و دوباره سرپرست  مشغول بكار شد تا بهشهر با دو شهردار اداره شود. .... همه ماجرای انتخاب شهردار بهشهر ؛ از صدور رای دیوان عدالت اداری تا انتخاب شهردار جدید !
شمال نیوز : اما با پنهان شدن نظر هیئت حل اختلاف در نامه نگاری‌های استاندار وقت و بی اعتنایی به مفاد قانون شوراها مسئله انتخاب شهردار دچار چالش گرديد و دوباره سرپرست مشغول بكار شد تا بهشهر با دو شهردار اداره شود. ....(ادامه)
در‌های ورزشگاه آزادی تهران زودتر باز شد +عکس
در‌های ورزشگاه آزادی تهران زودتر از ساعت مقرر به روی هواداران باز شد.(ادامه)
گزارشگر دربی 86 انتخاب شد
محمد رضا احمدی گزارشگر دربی ۸۶ سرخابی‌ها شد.(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام اینکه وقتی بنده نامه‌ای را برای مسؤول پاراف می‌کنم، نسبت به نامه‌های مردمی بی‌محلی نشود، گفت: مردم گرفتار هستند و دغدغه دارند.



انتقال 100 نفر از نیروهای استانداری به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها/ مسؤولان مازندران نسبت به نامه‌های مردمی بی‌تفاوت نباشند
استاندار مازندران با اعلام اینکه وقتی بنده نامه‌ای را برای مسؤول پاراف می‌کنم، نسبت به نامه‌های مردمی بی‌محلی نشود، گفت: مردم گرفتار هستند و دغدغه دارند. (ادامه)
۷۰۰ پروژه عمرانی استانی در بابل نیمه کاره است
نماینده مردم بابل در مجلس شمار طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان را ۷۰۰ پروژه و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.(ادامه)
ثبت‌نام بیش از 3 هزار مازندرانی در سامانه «کارا»
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 3 هزار و 604 نفر در استان در سامانه کارا ثبت‌نام کردند که بیشترین مشاغل ثبت‌نام شده در حوزه کشاورزی است.(ادامه)
عکس روز از حرم امام رضا (ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام. «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام»(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۱۰ اسفند
(ادامه)
شمال نیوز : پرواز روز چهار شنبه شرکت هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۵۶۳۷ مسیر مشهد ـ ساری که فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد ساری ترک کرده بود به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم در فرودگاه ساری در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست..... پرواز مشهد ـ ساری سر از فرودگاه مهرآباد تهران درآورد !
شمال نیوز : پرواز روز چهار شنبه شرکت هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۵۶۳۷ مسیر مشهد ـ ساری که فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد ساری ترک کرده بود به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم در فرودگاه ساری در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.....(ادامه)
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود..... برگزاری توديع و معارفه مدير كل بانوان و خانواده استانداري مازندران
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود.....(ادامه)
چند نکته ویژه از دربی 86
استقلال و پرسپولس امروز به مصاف هم خواهند رفت.(ادامه)
پرداخت وام تعاونی‌های زنان تا سقف 300 میلیون تومان بدون وثیقه
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور گفت: این صندوق مصوب کرده است که وام های پرداختی به تعاونی‌های زنان تا سقف 300 میلیون تومان بدون وثیقه و تنها با گرفتن سفته بطور 100 درصد ضمانت شود.(ادامه)
قدیمی‌ترین بلیط بازی رسمی فوتبال در ایران +عکس
قدیمی ترین بلیط کاغذی یک بازی رسمی فوتبال در ایران با قدمتی بالغ بر ۸۰ سال در موزه فوتبال آذربایجان - تبریز نگهداری می شود.(ادامه)
۱.۵ میلیارد دلار اعتبار برای اشتغال و تولید درنظر گرفته شد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تاکید بر اشتغال روستایی گفت: ۱.۵ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی با ۶ درصد سود برای اشتغال و تولید از سوی دولت در دستور کار قرار گرفت.(ادامه)
تعامل با سمن ها نوید بخش رفع برخی مشکلات بانوان است
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده مازندران تعامل با سمن ها و ایجاد اشتغال پایدار را نویدبخش رفع بسیاری از مشکلات در امور بانوان دانست.(ادامه)
۶ نشانه شایع حمله قلبی در زنان
درد، ناراحتی، سوزش و فشار در قفسه سینه، علائم حمله قلبی در زنان و مردان است. با این حال، برخی زنان درد را در تمام قفسه سینه و نه فقط در سمت چپ تجربه می‌کنند. اگر درد یا فشار پس از چند دقیقه برطرف نشود، باید بلافاصله با پزشک تماس بگیرند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ابر‌های باران زا همچنان مهمان آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز پنج شنبه ۱۰ اسفند نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پرواز مشهد ـ ساری در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست
پرواز امروز شرکت هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۵۶۳۷ مسیر مشهد ـ ساری که فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد ساری ترک کرده بود به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم در فرودگاه ساری در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی وکیل حمید بقایی از ممنوع الخروجی احمدی‌نژاد و بقایی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این موضوع به شخص ابلاغ نمی‌شود به همین دلیل من از آن اطلاع ندارم..... بقایی و احمدی‌نژاد ممنوع الخروج شدند؟
شمال نیوز : حسینی وکیل حمید بقایی از ممنوع الخروجی احمدی‌نژاد و بقایی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این موضوع به شخص ابلاغ نمی‌شود به همین دلیل من از آن اطلاع ندارم.....(ادامه)
عکس: دروازه یوسف آباد در تهران قدیم
دروازه یوسف آباد غربی ترین دروازه تهران قدیم در باروی شمالی بود. محل این دروازه در حدود تلاقی خیابان انقلاب و چهارراه کالج بود.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
(ادامه)
۶ خوراکی تنظیم کننده سطح سدیم خون
مصرف آناناس باعث افزایش گردش خون لنفاوی می‌شود. این میوه غنی از مس و منگنز است؛ دو ماده معدنی ضروری که سدیم بیش از حد را از بدن دفع می‌کنند.(ادامه)
زمینه حضور بیشتر بانوان در جامعه فراهم شود
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به نقش مؤثر زنان در پیشرفت جامعه گفت: زمینه حضور بیشتر بانوان در جامعه فراهم شود.(ادامه)
عکس: کارخانه قند مرودشت در سال ۱۳۴۰
عکس زیر کارخانه قند مرودشت را در سال ۱۳۴۰ نشان می‌دهد.(ادامه)
عکس/ تفریح مردم با عکس شاه پهلوی
تیراندازی مردم به عکس محمد رضا پهلوی در ۳۷ سال پیش که یکی از سرگرمی‌های مردم در آن زمان بود.(ادامه)
عادات ممنوع هنگام خالی بودن معده
آیا پس از بیدار شدن از خواب نخستین کاری که انجام می دهید نوشیدن قهوه است؟ خب، این ایده خوبی نیست، زیرا قهوه حتی اگر از نمونه های بدون کافئین باشد، تولید اسید معده را تحریک می کند.(ادامه)
آغاز زودهنگام طرح‌های نظارت بر بازار نوروزی در مازندران
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار ک ماه زودتر ار هفتم بهمن ماه آغاز شده و تا 31 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.(ادامه)
عکس: حرم امام رضا (ع)؛ سال ۱۲۷۵ قمری
تصویر قدیمی از حرم مطهر امام رضا (ع) در سال ۱۲۷۵ قمری را مشاهده می کنید.(ادامه)
از فواید مصرف روزانه پسته
پسته یکی از مغزهای خوراکی با بیشترین میزان فیبر و چربی ها است و همچنین سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب ضروری است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.