.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری اتفاقی خاصی نیافته است،در این روش قرار بود استعلامات به صورت الترونیکی انجام شود، در گذشته کارشناس باید بررسی طرح در محل پروژه حضور می‌یافت اما الان برای حذف فرایند را موافق هستیم..... پنجره واحد اقتصادی در مازندران به اهداف خود نرسید!
شمال نیوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری اتفاقی خاصی نیافته است،در این روش قرار بود استعلامات به صورت الترونیکی انجام شود، در گذشته کارشناس باید بررسی طرح در محل پروژه حضور می‌یافت اما الان برای حذف فرایند را موافق هستیم.....(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوصل امارات
پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات تغییراتی در ترکیب خود دارد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
وزش باد گرم مهمان آسمان زمستانی مازندران
هوای مازندران امروز ۱۴ اسفند با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
 مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری سیستم گردشگری مازندران را ناکارآمد خواند و گفت: وظایف و شرح سازمانی گردشگری استان با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد. احداث مرکز تجارت جهانی مازندران در ساری
مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری سیستم گردشگری مازندران را ناکارآمد خواند و گفت: وظایف و شرح سازمانی گردشگری استان با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد.(ادامه)
برق استقلال ایران چشم اماراتی‌ها را می‌زند؟
دو نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان امارات می‌روند.(ادامه)
تصاویر/ کشف قطعات جدید از هواپیمای ATR
با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر سپاه، و ارتش قطعات جدیدی از هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا کشف شد.(ادامه)
آشنایی با رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ حریف بدون برد مقابل ایرانی ها
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان، امروز باید مقابل الوصل امارات قرار بگیرد. (ادامه)
عکس/ عروسکی که در "دنا" بی مادر شد
با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر و ارتش قطعات جدیدی از هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا به کشف شد.(ادامه)
تصویری از همسر ظریف در جشنواره مد و لباس
بخش بین الملل هفتمین جشنواره مد و لباس فجر روز شنبه با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده در تالار وحدت افتتاح شد.(ادامه)
فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای حجة‌الاسلام حاج‌‍صادقی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه و حجة‌الاسلام سعیدی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب کردند. انتصاب نماینده ولی فقیه درسپاه و رئیس دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا
فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای حجة‌الاسلام حاج‌‍صادقی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه و حجة‌الاسلام سعیدی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب کردند.(ادامه)
وزیر کشور امروز مهمان خانه ملت بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان در خصوص املاک شهرداری تهران پاسخ بگوید. او به نمایندگان گفت که این وزارتخانه در اعمال حاکمیت نسبت به شهرداری‌ها محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.



رحمانی‎فضلی: حکم شهردار را من می‌زنم اما در عزل و برخورد با شهرداران اختیاری ندارم
وزیر کشور امروز مهمان خانه ملت بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان در خصوص املاک شهرداری تهران پاسخ بگوید. او به نمایندگان گفت که این وزارتخانه در اعمال حاکمیت نسبت به شهرداری‌ها محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. (ادامه)
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف که سال گذشته انجام شده بود، ظهر امروز در همایشی در دانشگاه صنعتی شریف، منتشر شد. اگر تعهّد دینی و انقلابی نباشد، پیشرفت علمی به تنهایی یک کشور را خوشبخت نمی‌کند/ در علم هم باید جهادی عمل کرد(خبر)
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف که سال گذشته انجام شده بود، ظهر امروز در همایشی در دانشگاه صنعتی شریف، منتشر شد.(ادامه)
حادثه تلخ برای بازیکن سابق استقلال +عکس
پزشکان سعید پاژخ با توجه به وضعیت بیماری‌اش، مجبور به قطع یکی از پاهای وی شدند.(ادامه)
قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۶/۱۲/۱۳
(ادامه)
محمدرضا ابوالقاسمی رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی مازندران شد
محمدرضا ابوالقاسمی در مجمع انتخابات هيأت پرورش اندام و بدنسازی مازندران، به مدت چهار سال به عنوان رئيس این هيأت انتخاب شد.(ادامه)
۵ نشانه کمبود اکسیژن خون
در طول فعالیت بدنی، افزایش ضربان قلب اتفاقی طبیعی است، اما در حالت استراحت می‌تواند شرایطی مانند هیپوکسی را یادآور شود. (ادامه)
با ۲۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول
(ادامه)
پرداخت بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی مازندران
بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون به واحد‌های تولیدی مازندران اختصاص یافت.(ادامه)
با داشتن این ۱۶ علامت به «کبد چرب» مبتلا هستید
در این مطلب ۱۶ علامت ابتلا به "کبد چرب" آمده است؛ چنانچه از این علائم برخوردارید، برای درمان کبد چرب، وقت را تلف نکنید.(ادامه)
عکس روز از حرم امام رضا (ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام. «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام»(ادامه)
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 97 با توجه به استقبال خوب مردم در مازندران تکمیل شده است.

تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در مازندران / زائران منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشند
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 97 با توجه به استقبال خوب مردم در مازندران تکمیل شده است. (ادامه)
۶ دانه خوراکی پر خاصیت
دانه‌ها جایگزین با ارزشی برای آجیل‌ها هستند. آن‌ها حاوی امگا ۳ و اسید چرب‌های سالم هستند که برای سلامت مغز، قلب و پوست مناسب است.(ادامه)
نکاتی در خصوص راه‌های جذب ویتامین D
متخصص تغذیه قرار گرفتن در معرض نور خورشید را مهم‌ترین راه‌ جذب ویتامین D دانست و گفت: ایستادن روزانه 20 تا 45 دقیقه در معرض نور مستقیم خورشید به دریافت این ویتامین کمک بسیاری می‌کند.(ادامه)
تصاویر: سیل و آبگرفتگی اسفند ۱۳۶۵ در تهران
۱۳ اسفند ۱۳۶۵ بارش شدید باران در تهران، موجب آب گرفتگی در برخی معابر و جاری شدن سیلاب شد.(ادامه)
تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 97 با توجه به استقبال خوب مردم در مازندران تکمیل شده است.(ادامه)
تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممکن نیست
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تغییر کاربری اراضی کشاورزی را غیرممکن دانست.(ادامه)
عکسی دیده نشده از اکبر عبدی و همسرش
عکسی متفاوت از اکبر عبدی بازیگر محبوب در کنار همسرش و رضا رفیع، مجری تلویزیون را مشاهده می‌نمایید.(ادامه)
زمان پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی +جدول
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ١٥ تا ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود. مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است.(ادامه)
چه کسانی تا پایان سال سود سهام عدالت دریافت می‌کنند؟
با توجه به وعده سازمان خصوصی سازی ۴گروه تا پایان اسفند سال جاری سود سهام عدالت خود را خواهند گرفت که تا نیمه اول اسفند ماه سال سال جاری دو گروه چهار گروه باقی مانده سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.