.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درآمد ۴۰ میلیاردی صید ماهی در مازندران
صیادان مازندرانی از ۲۰ مهر امسال تاکنون از صید ماهی ۴۰ میلیارد درآمد کسب کردند.(ادامه)
آخرین خبرها از سلامتی مدافع استقلال
عمل جراحی مدافع تیم فوتبال استقلال انجام شد.(ادامه)
ورود 241 هزار پرونده به دادگستری مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در 11 ماهه امسال 241 هزار پرونده قضایی وارد دادگاه استان شده است که این میزان نسبت به مشابه سال قبل 30 هزار پرونده افزایش داشته است.(ادامه)
ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از ساری‌کارت
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: یک سال از آغاز اجرای طرح ساری کارت در مرکز استان می‌گذرد که این مهم مستلزم فرهنگ‌سازی است.(ادامه)
مه‌آلودگی و لغزنده بودن محورهای مازندران/ احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای مازندران با توجه به شرایط جوی لغزنده و به‌صورت مقطعی مه‌آلود است و با توجه به این مهم احتمال سقوط بهمن وجود دارد.(ادامه)
خواص ترب سفید چیست؟
ترب سفید یکی از سبزیجاتی است که دارای خواص زیادی است. در این مقاله به خواص ترب سفید به طور کامل اشاره می کنیم.(ادامه)
عکس/جشن تولد علی دایی در منزل لوکسش!
عکسی از جشن تولد علی دایی با حضور بهنام بانی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز :  پیش از بازی سایپا و سپیدرود رشت فردی که خود را هنرپیشه می‌داند مدعی شد که علی دایی او را مورد ضرب و شتم قرار داده است و همچنین این فرد مصاحبه‌ای هم با صداوسیمای گیلان در زمینه همین ادعایش انجام داد..... شکایت دایی از یک هنرپیشه و صداوسیمای گیلان
شمال نیوز : پیش از بازی سایپا و سپیدرود رشت فردی که خود را هنرپیشه می‌داند مدعی شد که علی دایی او را مورد ضرب و شتم قرار داده است و همچنین این فرد مصاحبه‌ای هم با صداوسیمای گیلان در زمینه همین ادعایش انجام داد.....(ادامه)
عکس روز از حرم امام رضا (ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام. «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام»(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۶ اسفند
(ادامه)
تصویری از صید فیل ماهی 222 کیلوگرمی درگلستان
معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان گلستان گفت: صیادان پره استان، یک قطعه ماهی مولد خاویاری (فیل ماهی) با وزن ۲۲۲ کیلوگرم و طول ۳۰۱ سانتیمتر را از آب‌های استان صید کردند.(ادامه)
اعلام زمان واریز حقوق کارکنان دولت
رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد کارکنان دولت حداکثر تا نوزدهم اسفندماه حقوق می‌گیرند.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی یکشنبه 6 اسفند روزنامه های ورزشی یکشنبه 6 اسفند
روزنامه های ورزشی یکشنبه 6 اسفند(ادامه)
چه کسانی امروز سود سهام عدالت دریافت می‌کنند؟
حدود 4میلیون و 500 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی، مبلغی بالغ بر 240 میلیارد تومان سود سهام عدالت از سوی سازمان خصوصی سازی و از طریق بانک‌های عامل کشور امروز به حساب آنان واریز ‌شود.(ادامه)
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود، گفت: متأسفانه گاهی شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که باید پاسخگوی عملکرد ... کنایه‎های «محسن رضایی» به سخنان احمدی‎نژاد در روزی که رؤسای قوا به مجمع نرفتند + تصاویر(خبر)
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود، گفت: متأسفانه گاهی شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که باید پاسخگوی عملکرد ...(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران بالاترین آمار تحصیلکرده بیکار در کشور را داراست پس فرصت شغلی باید برای آنها ایجاد شود، گفت: انتظار داریم که دانشگاه باعث پیشرفت باشد و دانشجویان کارآفرین باشند...... مازندران بالاترین آمار تحصیل‌کرده بیکار را در کشور دارد
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران بالاترین آمار تحصیلکرده بیکار در کشور را داراست پس فرصت شغلی باید برای آنها ایجاد شود، گفت: انتظار داریم که دانشگاه باعث پیشرفت باشد و دانشجویان کارآفرین باشند......(ادامه)
دو خبر حاشیه ای در مجمع تشخیص/ یکی در باره هاشمی رفسنجانی؛ دیگری در مورد احمدی نژاد
(ادامه)
خواص کرفس برای سلامت
کرفس گیاهی است که بویژه در رژیم‌های لاغری کاربرد دارد. ۹۵ درصد کرفس از آب تشکیل شده است و هر صد گرم آن فقط حدود ۱۶ کالری دارد.(ادامه)
عکس/ خودروی آمریکایی با پلاک ایرانی در کالیفرنیا
تصویری از فورد موستانگ آبی رنگ با پلاک ایران 51 در کالیفرنیا.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شهردار جدید کیاسر معرفی شد
اعضا شورا شهر کیاسر با موافقت استعفا شهردار سابق ایزدی را به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کردند.(ادامه)
احتمال تغییر ساعت دربی 86
زمان دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس احتمالا با تغییراتی مواجه خواهد شد.(ادامه)
آسمان مازندران ابری همراه بارش پراکنده
هوای مازندران امروز ۶ اسفند ابری همراه بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رنگ پیراهن 2 تیم نساجی و شهرداری تبریز مشخص شد
جلسه هماهنگی پیش از دیدار 2 تیم شهرداری تبریز و نساجی مازندران برگزار و مقرر شد تیم میزبان یکدست قرمز بپوشد و میهمان یکدست سفید‌پوش شود.(ادامه)
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم.
مشایی: اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم!
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم. (ادامه)
کرایه وسایل نقلیه عمومی در نوروز 97 افزایش نمی‌یابد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: افزایش نرخ حمل و نقل جاده‌ای در بخش عمومی را در پایان سال جاری و نوروز 97 نداریم.(ادامه)
کشف 38 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 38 میلیارد ریالی کالای قاچاق طی ماه گذشته در سطح استان خبر داد.(ادامه)
روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد و خرد است محمد اسلامي، به مناسبت پنجم اسفند ماه، روز مهندس، پيام تبريكي صادر نمود. در بخشي از اين پيام آمده است: روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد، خرد، توانمندي و همت مثال زدني مردان و زنان صاحب علم ايراني و روز گرامي داشت پيشگامان و تمهيد كنندگان بستر فني و علمي توسعه و سازندگي در كشور است. پيام تبريك استاندار مازندران به مناسبت روز مهندس
روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد و خرد است محمد اسلامي، به مناسبت پنجم اسفند ماه، روز مهندس، پيام تبريكي صادر نمود. در بخشي از اين پيام آمده است: روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد، خرد، توانمندي و همت مثال زدني مردان و زنان صاحب علم ايراني و روز گرامي داشت پيشگامان و تمهيد كنندگان بستر فني و علمي توسعه و سازندگي در كشور است.(ادامه)
مهندس در انديشه و تاريخ ارزنده ايران اسلامي يادآور و  تداعي كننده ابتكار، نوآوري و خلاقيت است كه زمينه ساز رشد  و پيشرفت كشور خواهد بود. پيام تبريك معاون هماهنگي امور عمراني استاندار به مناسبت روز مهندس
مهندس در انديشه و تاريخ ارزنده ايران اسلامي يادآور و تداعي كننده ابتكار، نوآوري و خلاقيت است كه زمينه ساز رشد و پيشرفت كشور خواهد بود.(ادامه)
زمان پرواز‌های حج تمتع اعلام شد
پرواز‌های حج سال ۹۷ از اوایل مردادماه سال آینده آغاز می‌شود، هرچند زمان دقیق آن مشخص نشده، اما سازمان حج و زیارت اعلام کرده توافق‌های مربوطه را با عربستان به نتیجه رسانده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.4 seconds.