.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قند خون بالا چه علائمی دارد؟
آیا گاهی پیش آمده که شک کنید که به قند خون مبتلا هستید؟ این مطلب را بخوانید تا با علائمی که نشان می دهد قند خونتان بالاست آشنا شوید.(ادامه)
عکس/ شستشوی پنجره فولاد حرم امام رضا(ع)
تنظیف و شستشوی پنجره فولاد صحن جمهوری اسلامی حرم رضوی توسط خادمان.(ادامه)
نرخ تورم در بهمن ماه محاسبه شد
در دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۳۹۶ نرخ تورم نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۳۹۵ معادل ۹.۹ درصد است.(ادامه)
قیمت خودرو H۳۰ کراس در بازار (+جدول)
(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
گیاه خرفه، یک اکسیر جهانی
گیاه خُرفه یکی از مهم ترین گیاهان دارویی مورد استفاده در جهان است كه خواص دارویی بسیاری داشته و سرشار از امگا سه و برای رفع تشنگی و بیماری ها بسيار موثر است. (ادامه)
تصویر هوایی دیدنی از قائمشهر
شهرستان قائم‌شهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. این شهر دارای مساحت ۴۵۸٫۵ کیلومتر مربع است که ۱٫۹۳ درصد کل مساحت استان را به خود اختصاص داده‌است.(ادامه)
۷ مسکن طبیعی برای کمر درد
ویتامین B-۱۲ یک ویتامین محلول در آب است که به تولید گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند، موجب حفظ سلامت سلول‌های عصبی می‌شود، از فشار و سنگینی در کمرتان می‌کاهد، درد مزمن کمر را کاهش می‌دهد و خطر ابتلا به آنمی پرنیشز که نوعی کم‌خونی است را کاهش می‌دهد.(ادامه)
دستگیری سارق بیمار نما در ساری
سارقی که اقدام به سرقت لوازم کارکنان یکی از بیمارستان‌های ساری می‌کرد، دستگیر شد.(ادامه)
کیاسر لرزید
زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر کیاسر مازندران را لرزاند.(ادامه)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام (عکس)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
۷ خاصیت ماچا این نوشیدنی پر خاصیت
ماچا مزایای فراوانی برای سلامتی دارد، اما توصیه می‌کنیم از مکمل‌هایی که ادعای داشتن ماچا یا عصاره چای سبز را دارند، فاصله بگیرید. چون FDA، وجود چنین موادی را در مکمل به دلیل ایمنی و تاثیر درست نمی‌داند. دیگر مواد حاضر در یک مکمل ممکن است با حضور این دو تداخل ایجاد کنند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مازندران بیشترین میزان بیکاری افراد فارغ التحصیل را در کشور دارد.
استاندار: مازندران بیشترین فارغ التحصیلان بیکار را دارد
استاندار مازندران گفت: مازندران بیشترین میزان بیکاری افراد فارغ التحصیل را در کشور دارد. (ادامه)
سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است ... پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران به مناسبت "روز مهندس"
سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است ...(ادامه)
نیازمند همگرایی برای ساختن مازندران هستیم
استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند همگرایی برای ساختن مازندران هستیم گفت: طرح جامع برای مازندران کلان می خواهیم.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از محل حادثه سقوط هواپیما در دنا
تصاویر دیده نشده از محل حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا را ببینید(ادامه)
شمال نیوز : گویی سرنوشت مازندران با صورت سیلی خورده معنا می شود. اینکه هر ساله میلیون ها مسافر و گردشگر از استان مازندران و مناطق زیبای آن دیدن می کنند، اینکه همه گان مازندران را به طبیعت سر سبز و آب و هوای مناسب می شناسند، اینکه مازندران ..... شیرابه های مرگ، از جنگل الیمالات تا دریای مازندران
شمال نیوز : گویی سرنوشت مازندران با صورت سیلی خورده معنا می شود. اینکه هر ساله میلیون ها مسافر و گردشگر از استان مازندران و مناطق زیبای آن دیدن می کنند، اینکه همه گان مازندران را به طبیعت سر سبز و آب و هوای مناسب می شناسند، اینکه مازندران .....(ادامه)
دستگاه‌های اجرایی مازندران باید برق مورد نیاز خود را از منابع تجدید پذیر تامین کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: بنا بر مصوبه هیأت وزیران، دستگاه‌های اجرایی استان مکلفند 20 درصد برق مصرفی خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند لذا ضرورت دارد این مهم در بودجه سال 1397 دستگاه‌ها پیش‌بینی شود.(ادامه)
80 درصد غرق‌شدگی استان‌های شمالی مربوط به مازندران است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 80 درصد موارد غرق‌شدگی استان‌های شمالی کشور در استان مازندران رخ داده که با اقدامات موثر استانداری مازندران موارد غرق‌شدگی و آمار مرگ‌ومیر ناشی از آن رو به کاهش است.(ادامه)
پرداخت عیدی بازنشستگان تا 15 اسفند
با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود و حدود ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت خواهد شد.(ادامه)
سالن‌های تخصصی تئاتر در شهرستان‌های مازندران ساخته می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ساخت سالن‌های تخصصی تئاتر در شهرستان‌های استان خبر داد.(ادامه)
چشم‌های منتظر برای پیدا شدن آخرین خبر از آخرین ماهیگیر ناپدید شده
پیکر بی‌جان دو ماهیگیر روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در پره صیادی پیدا شده و هفت روز از جست‌وجو می‌گذرد و همچنین تیم‌های امداد و نجات در حال جست‌جو برای برای پیدا کردن جنازه یکی دیگر از ماهیگیران هستند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران شنبه ۵ اسفند ماه
(ادامه)
کندوان و هراز برفی است/ انسداد شبانه محور کندوان از امشب
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم و همچنین محورهای سوادکوه و کیاسر مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.(ادامه)
عکس/ پرایدی که کمرش شکست!
پراید وانتی که تحمل فشار بار زیاد را نداشت ...(ادامه)
بازدید رئیس مجلس و استاندار مازندران از بوستان ولایت ساری
(ادامه)
شمال نیوز : وی با ابراز تاسف از اینکه رگه‌های طرح 2030 در مدارس استان دیده می‌شود و این طرح به مدارس این استان نفوذ کرده است؛ ضمن  اشاره به اهمیت نقش تربیتی معلمان و مربیان تربیتی مدارس خاطر نشان کرد: تربیت صحیح نسل آینده هر کشوری، رسالت سنگین است  و ..... رگه‌های طرح 2030 در مدارس مازندران دیده می‌شود
شمال نیوز : وی با ابراز تاسف از اینکه رگه‌های طرح 2030 در مدارس استان دیده می‌شود و این طرح به مدارس این استان نفوذ کرده است؛ ضمن اشاره به اهمیت نقش تربیتی معلمان و مربیان تربیتی مدارس خاطر نشان کرد: تربیت صحیح نسل آینده هر کشوری، رسالت سنگین است و .....(ادامه)
۱۶ پرواز « ای تی آر» هواپیمایی آسمان در مازندران لغو شد
مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: حدود ۱۶ پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای « ای تی آر» در فرودگاه های نوشهر و رامسر لغو شده است.(ادامه)
شمال نیوز : ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﻗﺎﺋﻢ‌ﺷﻬﺮ، سوادکوه، ﺟﻮﯾﺒﺎﺭ، ﺳﯿﻤﺮﻍ ﻭ ﺳﻮﺍﺩﮐﻮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نبوده و به دلیل مشکلات زیرساختی بیماران این مرکز در کانیتنر پیگیر مسائل درمانی خود هستند..... انتقاد رئیس مجمع نمایندگان از درمان کانتینری در مازندران!
شمال نیوز : ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﻗﺎﺋﻢ‌ﺷﻬﺮ، سوادکوه، ﺟﻮﯾﺒﺎﺭ، ﺳﯿﻤﺮﻍ ﻭ ﺳﻮﺍﺩﮐﻮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نبوده و به دلیل مشکلات زیرساختی بیماران این مرکز در کانیتنر پیگیر مسائل درمانی خود هستند.....(ادامه)


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام به روایت حماسه هور در دوران دفاع مقدس پرداخت.
روایت حماسه هور در اینستاگرام محسن رضایی +عکس
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام به روایت حماسه هور در دوران دفاع مقدس پرداخت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.