.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : قائم مقام حزب موتلفه می گوید تشکل متبوعش نه از حزب حاکم هند بلکه از مدل حزب غربی و حزب کمونیست چین نیز الگوبرداری نمی‌کند. کسانی که با این فرهنگ موتلفه آشنا نیستند، این نوع ذهنیت‌ها را از بیرون درباره موتلفه می‌گویند..... بادامچیان : اصولگرایان دنبال احمدی‌نژاد ثانی نیستند
شمال نیوز : قائم مقام حزب موتلفه می گوید تشکل متبوعش نه از حزب حاکم هند بلکه از مدل حزب غربی و حزب کمونیست چین نیز الگوبرداری نمی‌کند. کسانی که با این فرهنگ موتلفه آشنا نیستند، این نوع ذهنیت‌ها را از بیرون درباره موتلفه می‌گویند.....(ادامه)
تشییع پرشور “حاج حسن عبوری” پدر شهیدان عبوری در ساری(خبر)
(ادامه)
15 اسفند آغاز طرح نظارت بازار شب عید در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طرح ویژه بازرسی از بازار شب عید از 15 اسفند به‌مدت یک‌ماه و تا پایان نیمه فروردین سال 97 در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ۴ شهر مازندران
پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام با حضور پرشور مردم شهیدپرور در چهار شهرستان مازندران تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
سقوط کامیون در چاه فاضلاب مدرسه دودانگه
معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: یک دستگاه کامیون حمل آسفالت داخل چاه فاضلاب مدرسه کوثر شلدره دودانگه سقوط کرد.(ادامه)
تسلیت سرلشکر باقری در پی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج را تسلیت گفت. (ادامه)
افزایش قیمت خودروهای داخلی +جدول
(ادامه)
شمال نیوز : فقیه افزود : جست‌وجوی بیشتر برای یافتن جسد دو ماهیگیری دیگر ادامه دارد و همه تا یافتن دو صیاد دیگر تلاش خود را ادامه می دهند ..... پیکر یک ماهیگیر مفقود شده جویباری پیدا شد
شمال نیوز : فقیه افزود : جست‌وجوی بیشتر برای یافتن جسد دو ماهیگیری دیگر ادامه دارد و همه تا یافتن دو صیاد دیگر تلاش خود را ادامه می دهند .....(ادامه)
عکس: درشکه سواری در خیابان‌های تهران
تصویری از درشکه سواری در خیابان‌های تهران در دهه ۴۰ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شعر زیبای مرحوم آقاسی: یا علی بار دگر اعجاز کن
(ادامه)
عربستان در آستانه حذف از جام جهانی
اینفانتینو قصد دارد به دلیل دخالت های سیاسی عربستان، آنها را از حضور در جام جهانی بعدی محروم کند و کاملا در این قضیه جدی است و اگر شرایط تغییر نکند آن را عملی خواهد کرد. (ادامه)
عکس/ تشییع ۲ شهید گمنام در مازندران
پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز در شهرستان سیمرغ استان مازندران به حضور گسترده مردم و مسئولین تشییع و در پارک شهر کیاکلا آرام گرفت.(ادامه)
روحانی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه های "صنعت ، معدن و تجارت" ، "تعاون ، کار و رفاه اجتماعی" و "راه و شهرسازی " ابلغ کرد.(ادامه)
تصاویر: عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره)
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) سه شنبه یکم اسفند با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.(ادامه)
فرهنگ غرب ثمره‌ای جز بی‌حیایی برای مردان و زنان ندارد
دادستان نظامی مازندران ارزش فرهنگ عفاف و حجاب را از درس‌های ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت: فرهنگ پوچ و بی‌ارزش غربی‌ها که چیزی جز برهنگی و بی‌حیایی برای مردان و زنان ندارد مقابله کنیم.(ادامه)
۲۰ فروند شناور برای یافتن صیادان مفقود شده جویباری اعزام شد
بخشدار گیلخواران جویبار گفت: ۲۰ فروند شناور سبک و سنگین برای پیدا کردن سه صیاد مفقود شده در دریای خزر اعزام شده است.(ادامه)
تسلیت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوری
سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری درپیامی درگذشت پدر شهیدان عبوری و شهردار محترم شهر ساری و همچنین پدربزرگ دکتر قاسمی عضو محترم شورای اسلامی شهر ساری را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت. (ادامه)
عکس: سانحه جدید این بار در راه‌آهن
عکس زیر واژگونی قطارباری حامل سنگ آهن در ایستگاه دیزباد نیشابور را نشان می‌دهد. این قطار باری حامل سنگ آهن بوده است که از گلگهر سیرجان به مبدا کارخانه سنگ آهن نیشابور در حرکت بوده است که در ایستگاه نمکی کنترل آن از دست خارج و به سمت ایستگاه کاشمر حرکت می‌کند که در بین راه واژگون می‌شود.(ادامه)
تشییع پیکر ۶ شهید گمنام در مازندران
پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه در شهرستان‌های بابل، سیمرغ و محمود اباد تشییع و به خاک سپرده شد.(ادامه)
جاده های مازندران باز اما لغزنده
جاده های مازندران امروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه مه آلود و در برخی نقاط لغزنده است.(ادامه)
کمربندی نیمه کاره معضل ۱۶ ساله فریدونکنار است
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، کمربندی فریدونکنار را معضل ۱۶ ساله این شهرستان بیان کرد و گفت: این کمربندی سالها رها شده است.(ادامه)
 شمال نیوز: پیکر حاج حسن عبوری پدر شهیدان عبوری با حضور پرشور مردم و مسئولان در ساری تشییع شد. پیکر ابوشهیدان عبوری در ساری تشییع شد(خبر)
شمال نیوز: پیکر حاج حسن عبوری پدر شهیدان عبوری با حضور پرشور مردم و مسئولان در ساری تشییع شد.(ادامه)
امنیت مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم است
رهبر حزب الله عراق از امنیت به عنوان مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم در دفاع از جبهه های مقاومت یاد کرد که باید قدردان این دستاورد گرانبها باشیم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه ‌های مازندران چهارشنبه ۲ اسفند
(ادامه)
فردا؛ آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ارشد ۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت ثبت نام جدید و ویرایش در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد فردا سوم اسفند پایان می‌پذیرد.(ادامه)
واردات برنج در فصل ممنوعیت همچنان ادامه دارد
بر اساس گزارش گمرک در دی ماه به مقدار جزیی و کم ‌برنج وارد کشور شده است که این مقدار در فصل ممنوعیت با مجوز انجام شده است.(ادامه)
زمان ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۷
سازمان حج و زیارت زمان و شرایط ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۷ را تشریح کرد.(ادامه)
تصویری زیبا از مسجد الأقصی
تصویری زیبا از مسجد الأقصی (قبله اول مسلمانان) و قبه الصخره (موضع معراج رسول الله(ص)) در فلسطین اشفالی.(ادامه)
شمال نیوز :  زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نوشهر در غرب استان مازندران را لرزاند..... زمین لرزه ۳.۴ ریشتری نوشهر را لرزاند
شمال نیوز : زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نوشهر در غرب استان مازندران را لرزاند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.