.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سفر عاشقانه به مسندگاه عشق(يادداشت)
(ادامه)
کاهش هشت دهم درصدی نرخ بیکاری در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در استان مازندران رو به کاهش بوده و در سال جاری نسبت به سال گذشته هشت دهم درصد کاهش داشته است.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری در دومین روز اسفندماه
آسمان مازندران امروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه صاف تا نیمه ابری و از اواخر روز با افزایش ابر پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه هوایی یاسوج گفت: وقتش نرسیده که برای اعتماد عمومی جامعه یک مقام مسئول شجاعانه استعفا بدهد..... وقتش نرسیده که یک مقام مسئول شجاعانه استعفا بدهد
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه هوایی یاسوج گفت: وقتش نرسیده که برای اعتماد عمومی جامعه یک مقام مسئول شجاعانه استعفا بدهد.....(ادامه)
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به دستور جدید وزیر کشور گفت: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند. فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند، برکنار می‌شوند
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به دستور جدید وزیر کشور گفت: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.(ادامه)
اندر فواید اسفناج؛ از کاهش فشار خون تا رفع یبوست
(ادامه)
بخشدار گیلخواران شهرستان جویبار اظهار کرد: قایق سه صیاد جویباری مفقودشده در دریا در عمق 6 متری دریای جویبار کشف‌شده اما خبری از این سه صیاد نیست. پیدا شدن قایق صیادان جویباری در عمق 6 متری دریا
بخشدار گیلخواران شهرستان جویبار اظهار کرد: قایق سه صیاد جویباری مفقودشده در دریا در عمق 6 متری دریای جویبار کشف‌شده اما خبری از این سه صیاد نیست.(ادامه)
مهدی طارمی شبی تلخ را برای تراکتورشازی در قطر ساخت. خط و نشان طارمی برای علی‌پور و پیراهن تیم‌ملی!
مهدی طارمی شبی تلخ را برای تراکتورشازی در قطر ساخت.(ادامه)
عکس/استوری کاوه رضایی بعد از پیروزی استقلال
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه به مصاف هم رفتند. رفتار غیراخلاقی عربستان و تعجب بازیکن خارجی استقلال
تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه به مصاف هم رفتند.(ادامه)
عکس/ بسیجی که به دست دراویش پاسداران به شهادت رسید
شهید بسیجی؛ «محمدحسین حدادیان»، شب گذشته به دست دراویش آشوبگر خیابان پاسداران به شهادت رسید.(ادامه)
استاد باسابقه خلبانی کشور با تشریح دلایل احتمالی برخورد هواپیمایATR به کوه گفت:خلبان مرتکب تخلف شده و ارتفاع هواپیما را به حدود ۱۰هزار پا کاهش داده و متوجه وجود کوه در مقابل خود نشده است. در آخرین لحظات در هواپیما چه گذشت؟
استاد باسابقه خلبانی کشور با تشریح دلایل احتمالی برخورد هواپیمایATR به کوه گفت:خلبان مرتکب تخلف شده و ارتفاع هواپیما را به حدود ۱۰هزار پا کاهش داده و متوجه وجود کوه در مقابل خود نشده است.(ادامه)
عکس/ اولین تصاویر واضح از لاشه هواپیما
اولین تصویر واضح از لاشه هواپیمای مسافربری در کوه دنا.(ادامه)
برگزاری مراسم شام شهادت حضرت رهرا در حسینیه امام خمینی با حضور مقام معظم رهبری
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.(ادامه)
نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي درگذشت مرحوم «حاج حسن عبوري» پدر شهيدان سرافراز «حجت اله، محمدعلي و ابوالقاسم عبوري» را تسليت گفت. پيام حجت الاسلام شهيدي در پي درگذشت پدر بزرگوار شهيدان عبوري
نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي درگذشت مرحوم «حاج حسن عبوري» پدر شهيدان سرافراز «حجت اله، محمدعلي و ابوالقاسم عبوري» را تسليت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.... پیام تسلیت استاندارمازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوري
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد....(ادامه)
تصاویر/ تشییع باشکوه ۱۱ شهید گمنام در ساری
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)۱۱ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم و مسولان شهری و استانی در ساری تشییع شدند.(ادامه)
از فواید برنج قهوه‌ای
برنج قهوه ای نه تنها می تواند به خلاص شدن از چربی شکمی کمک کند، بلکه عملکرد خوب و درست شریانی را نیز حفظ می کند.(ادامه)
عکس/ ضریح مطهر شاهچراغ (ع)؛ نود سال پیش
تصویری قدیمی از ضریح مطهر شاهچراغ (ع) در حدود نود سال پیش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
پدر سرافراز شهیدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان عبوری در قاب دوربین(خبر)
پدر سرافراز شهیدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
۲۰ خاصیت شگفت انگیز روغن‌های گیاهی
در این مطلب با برخی از خواص ۲۰ نوع مختلف روغن گیاهی مانند روغن بادام تلخ، روغن فندق، روغن کنجد، روغن سیاه دانه و... آشنا خواهید شد.(ادامه)
تصاویر/ شب وداع با ۱۲ شهید گمنام در قائم‎شهر
(ادامه)
حال و هوای شهرمان را آسمانی کردند
شهرستان ساری امروز میزبان قهرمانانی است که شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند تا باری دیگر عطر ایثار و شهادت در شهرمان بپیچد و حال و هوای شهر را آسمانی کند.(ادامه)
عکس روز از حرم امام رضا(ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، « السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام».(ادامه)
احتمال سقوط بهمن در محور کرج - چالوس
رئیس پلیس راه استان البرز از احتمال سقوط بهمن در محور کرج_چالوس به سبب گرم شدن هوا خبر داد.(ادامه)
پاسخ حضرت زهرا (س) به درخواست عیادت قاتلانش
(ادامه)
 شهدای گمنام بار دیگر با بازگشت قهرمانانه شان آن هم با سربند یا زهرا(س) برای ما پیام های مهمی آورده اند تا تلنگری باشند در میانه ی این زندگی پرهیاهوی دنیایی. بازگشت قهرمانانه شهدای گمنام با سربند بانوی بی نشان(يادداشت)
شهدای گمنام بار دیگر با بازگشت قهرمانانه شان آن هم با سربند یا زهرا(س) برای ما پیام های مهمی آورده اند تا تلنگری باشند در میانه ی این زندگی پرهیاهوی دنیایی.(ادامه)
5 مصدوم با واژگونی 2 خودرو در محور سوادکوه + تصاویر
5 نفر در واژگونی 2 خودرو در محور سوادکوه مصدوم‌شدند.(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران به‌مناسبت درگذشت ابوالشهدا عبوری
آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت و در این متن آورده است؛ مردم مازندران از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری‌ دریغ نخواهند کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.