.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کنایه یک فعال سیاسی به احمدی نژاد: دوری از قدرت معجزه می‌کند!
ای کاش می‌شد ترتیبی داد تا تمام صاحبان قدرت برای دوره‌ای از آن دور بمانند، آنگاه همه مدافع سرسخت حقوق مردم، آزادی، دمکراسی، عدالت و توسعه می‌شدند. این را به طعنه نمی‌گویم. واقعاً کارساز است! (ادامه)
افشای یک انتصاب فامیلی جدید در شهرداری تهران
امانی، عضو شورای شهر تهران در اعتراض به انتصاب همسر یکی دیگر از اعضای این شورا به سمت سرپرست کمیسیون ۱۰۰ شهرداری تهران گفت: شورای پنجم یک مصوبه‌ای داشته تحت عنوان تعارض منافع که به اعتقاد من یکی از بهترین کار‌های شورای پنجم بوده است. شایسته نیست که در قبال یک واقعیت که در اذهان عمومی و رسانه‌ها به عنوان نقطه ضعف مطرح می‌شود از کنارش بگذریم. (ادامه)
معجون خاص کاهش دهنده قندخون
استاد طب سنتی گفت: آنچه فوری می‌تواند قند خون را پایین بیاورد، «به» پخته شده در داخل سرکه‌است؛ضمن اینکه مصرف عرق گزنه و عرق شنبلیله نیز بسیار موثر است.(ادامه)
یک روحانی از قم، کمک‌داور بازی پرسپولیس شد
صفحه اینستاگرامی کات‌بک (cutback_mag) که جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین اخبار ورزشی را برای مخاطبان ارائه می‌کند، به نقل از ایسنا خبر داد که حجت الاسلام محمد علی پور متقی کمک داور بازی پرسپولیس تهران و مسجد سلیمان شد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود. منصوریان: پرسپولیس از دست‌مان در رفت اما ...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود.(ادامه)
آشنایی با خواص و مضرات لیمو
لیمو فواید زیادی برای سلامتی دارد اما در عین حال ویژگی‌های خاصی در بدن وجود دارد که از مصرف آن جلوگیری می‌کند.(ادامه)
ورود از ۶ کشور به ایران ممنوع شد
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز موردی از واریانت "اُمیکرون" کرونا در کشور شناسایی نشده است، در عین حال از افرادی که هنوز برای واکسیناسیون علیه این بیماری اقدام نکرده‌اند، خواست که سریع‌تر برای واکسیناسیون مراجعه کنند. (ادامه)
رانش زمین چالش اصلی راه‌های مازندران
رانش زمین یکی از چالش‌های اصلی پیش روی ایمن سازی راه‌های مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸۰ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و ۳هزار و ۷۸۱ بیمار مبتلا به کووید نیز شناسایی شدند. فوت ۸۰ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۶۲۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸۰ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و ۳هزار و ۷۸۱ بیمار مبتلا به کووید نیز شناسایی شدند. (ادامه)
فریب ۲۹ شهروند مازندرانی با وعده فروش خودرو
فردی که با وعده فروش خودرو در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از ۲۹ شهروند مازندرانی کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۷ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
بازار ارز و طلا در امروز ۷ آذر /سکه ارزان شد
امروز نرخ دلار صرافی ملی ایران به مبلغ ۲۶ هزار و ۷۱۵ تومان رسید.قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است. (ادامه)
تلخ‌ترین عکس از آرمان و مادرش در بهشت زهرا
اولین تصویر از مادر آرمان عبدالعالی در کنار مزار پسرش منتشر شد. (ادامه)
کاروان اسکورت، راه می‌افتد. ۴ ماشین در یک ستون حرکت می‌کنند؛ کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، تویوتا هایلوکس دوکابین و یک سواری مشکی رنگ. ۱۴ محافظ در سه ماشین، و شخصیت در تینای مشکی نشسته است. این یک سفر روتین و جاافتاده برای تیم حفاظت است....(خبر)
(ادامه)
برخورد قاطع قضایی در انتظار مدیران مرتکب ترک فعل
دستگاه قضایی با مدیرانی که با ترک فعل موجب تضییع انفال و سرمایه های عمومی شده اند برخورد قانونی خواهد کرد.(ادامه)
پایان طبابت دندانپزشک قلابی در جویبار
فردی که بدون مدرک تحصیلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، در جویبار دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تسهیل فعالیت تجار و صادرکنندگان کشور به منظور رونق و توسعه صادرات، گفت: با حضور در تاجیکستان و اجلاس شانگهای بستر مناسبی برای توسعه روابط منطقه‌ای کشور ایجاد شده است. رئیسی: قرارداد گاز با ترکمنستان احیا خواهد شد
شمال نیوز : رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تسهیل فعالیت تجار و صادرکنندگان کشور به منظور رونق و توسعه صادرات، گفت: با حضور در تاجیکستان و اجلاس شانگهای بستر مناسبی برای توسعه روابط منطقه‌ای کشور ایجاد شده است.(ادامه)
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه نمایندگان سه استان شمالی کشور با رئیس جمهور، از وعده رئیس جمهور برای تشکیل سازمان  ملی مدیریت پسماند با محوریت استان‌های شمالی کشور خبر داد. سازمان ملی مدیریت پسماند تشکیل می‌شود/ نگذارید کشاورزان و دامداران زمین گیر شوند
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه نمایندگان سه استان شمالی کشور با رئیس جمهور، از وعده رئیس جمهور برای تشکیل سازمان ملی مدیریت پسماند با محوریت استان‌های شمالی کشور خبر داد.(ادامه)
عکس/ جاده چالوس را از بالا ببینید
نمای هوایی از جاده زیبای چالوس را ببینید.(ادامه)
حرکت روان خودرو‌ها در محور‌های شمالی
حرکت خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های شمالی عادی و روان است.(ادامه)
دسترسی ۲۵۰ خانوار شهرستان رامسر به اینترنت پر سرعت
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از دسترسی ۲۵۰ خانوار شهرستان رامسر به اینترنت پر سرعت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

وکلای ملت امروز با استماع نظرات موافقان و مخالفان یوسف نوری، به وی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند. مجلس به «نوری» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کرد
شمال نیوز: وکلای ملت امروز با استماع نظرات موافقان و مخالفان یوسف نوری، به وی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند.(ادامه)
زندگی آیت الله حسن زاده آملی / اینفوگرافی
(ادامه)
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد.
ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه شد
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد. (ادامه)
صیادان مازندرانی با خیال راحت دل به دریا بزنند
وضعیت دریای خزر امروز برای صیادی آرام و مساعد است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۰ درصد دانش آموزان مازندرانی که از اول آذر به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شدند نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کرونایی بی‌تفاوت و بی‌اعتنا هستند. یک‌هزار و ۱۵۵ مدرسه مازندران به دلیل بی‌توجهی به قوانین کرونایی تذکر گرفتند / وضعیت باثبات شیوع کرونا ویروس دراستان مازندران بسیار شکننده است
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۰ درصد دانش آموزان مازندرانی که از اول آذر به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شدند نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کرونایی بی‌تفاوت و بی‌اعتنا هستند.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با قرائت گزارش این کمیسیون، برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطلوب عنوان کرد و افزود کمیسیون با رای اکثریت اعضا با وزارت نوری موافق است / نوری: جهش به سمت تمدن نوین اسلامی با آموزش و پرورش امکانپذیر است ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ بازدید وزیر بهداشت از فرودگاه امام خمینی(ره)
وزیر بهداشت از نحوه رعایت پروتکل‌ها و غربالگری مسافران در بدو ورود به کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران بازدید کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی:جامعه روحانیت در مناطق مختلف مازندران فعال شود
نماینده ولی فقیه در مازندران تشکیل جامعه روحانیت را در مناطق مختلف استان ضروری دانست و گفت: علما و روحانیون در قالب تشکل ها به فعالیت بپردازند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.