.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عزل مدیری که برای کربلا رفتن ۵۰میلیون گرفت
محمد گودرزی، مدیرعامل امدادخودرو سایپا پس از انتشار سندی مبنی بر دریافت حق ماموریت ۵۳ میلیون تومانی برای سفر پنج روزه به کربلا، از سمت خود برکنار شد؛ پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سایپا اعلام کرده مدیرعامل امدادخودرو پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.(ادامه)
ورزش قطعا موجب پیشگیری و همینطور کاهش فشار خون می‌شود اما نمی‌تواند به تنهایی و بدون کمک دارو فشار خون را به حدی برساند که بتوان دارو را حذف کرد. این علائم را جدی نگیرید مرگ به شما نزدیک تر می شود!
ورزش قطعا موجب پیشگیری و همینطور کاهش فشار خون می‌شود اما نمی‌تواند به تنهایی و بدون کمک دارو فشار خون را به حدی برساند که بتوان دارو را حذف کرد.(ادامه)
بسیج مدرسه عشق به انقلاب اسلامی و اسلام است(يادداشت)
(ادامه)
با حضور محمدی مدیرکل حوزه استاندار  سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران منصوب و معرفی شد . سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران منصوب شد
با حضور محمدی مدیرکل حوزه استاندار سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران منصوب و معرفی شد .(ادامه)
شمال نیوز: جلسه هیئت وزیران امروز به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و در این جلسه جواد قناعت به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی از اعضای هیئت دولت رأی اعتماد گرفت. جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی شد
شمال نیوز: جلسه هیئت وزیران امروز به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و در این جلسه جواد قناعت به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی از اعضای هیئت دولت رأی اعتماد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران با صدور حکمی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران را منصوب کرد .

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران منصوب شد + متن حکم
شمال نیوز: استاندار مازندران با صدور حکمی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران را منصوب کرد . (ادامه)
شمال نیوز:

رئیس جمهور گفت: پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست. حقوق‌های نجومی صدای رئیس جمهور را درآورد
شمال نیوز: رئیس جمهور گفت: پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست.(ادامه)
حقوق کارکنان کدام دستگاه‌ها محرمانه می‌ماند؟
با وجود عدم مشمولیت برخی دستگاه‌ها در قانون مدیریت خدمات کشوری، در رابطه با ورود اطلاعات حقوق کارکنان در سامانه ثبت حقوق و مزایا، داشتن قانون خاص برای اداره دستگاه اجرایی بهانه‌ای برای عدم ورود نیست و باید تمامی دستگاه‌های تعیین شده در قانون نسبت به این موضوع اقدام کنند.(ادامه)
ترکیب استقلال مقابل گل گهر مشخص شد
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با گل گهر مشخص شد و سیدحسین حسینی دروازه بان آبی پوشان همانند هفته گذشته نیمکت نشین است.(ادامه)
ثبت قرارداد حسن یزدانی با فولادین ذوب آمل
حسن یزدانی برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد امضا کرد(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته ۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۲۸۰ نفر رسید. فوت ۹۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۲۸۰ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته ۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۲۸۰ نفر رسید. (ادامه)
بنیاد برکت ۵۰۰ مدرسه در مازندران ساخته است
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این بنیاد بیشترین مدارس کشور را به تعداد ۵۰۰ واحد در مازندران احداث کرده است.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۳ آذر +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
غیرفعال بودن ۶۰ درصد معادن مازندران
از مجموع ۲۶۴ معدن موجود در مازندران ۱۶۱ معدن غیر فعال هستند.(ادامه)
مهندس نجفی : واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی الزامی است
(ادامه)
خسارت ۴٠ میلیارد ریالی وقوع سیل اخیر به تاسیسات برقی غرب مازندران
شمال نیوز : بر اثر وقوع سيل اخیر در منطقه غرب مازندران در برخي از شهرستانها شامل رامسر، تنكابن، چالوس و نوشهر در حدود ٤٠ میلیارد ریال خسارات به تاسيسات شبكه هاي توزيع برق وارد شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با اشاره به قابل تحمل نبودن پرداخت‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی، از سازمان اداری و استخدامی خواست قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین یک نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند. آیت‌الله رئیسی: پرداخت‌های غیرمتعارف قابل تحمل نیست/ به پرداخت حقوق نجومی خاتمه داده شود
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با اشاره به قابل تحمل نبودن پرداخت‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی، از سازمان اداری و استخدامی خواست قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین یک نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.(ادامه)
آخرین آمار کرونا در جهان +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۴۶۰ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۵۹ میلیون و ۶۵ هزار نفر رسید.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۳ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش اندک همراه است.(ادامه)
آیت الله لائینی:بنیاد برکت در حوزه اشتغال و خدمات رسانی خوش درخشیده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم خاطره خوبی از نهادهایی نظیر بنیاد برکت دارند، گفت: این بنیاد در حوزه اشتغال و خدمات رسانی خوش درخشیده است.(ادامه)
کشف دو جسد در ارتفاعات دماوند
امدادگران جمعیت هلال احمر آمل دو جسد را در ارتفاعات دماوند پیدا کردند.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 3 آذر چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 3 آذر 1400 (ادامه)
عکس / تصمیم کبرا هم در کتاب‌های درسی تغییر کرد!
س از سانسور ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار) در کتب درسی و پوشاندن لباس بر تن او! حالا طرحی از درس نوستالژیک تصمیم کبرا در فضای مجازی منتشر شده که به تصویب و تائید طرح جوانی جمعیت در مجلس کنایه زده. (ادامه)
اسفند امسال آغازی برای سفر‌های راهیان نور
اردو‌های راهیان نور در سومین نوروز کرونایی به صورت حقیقی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مادر گرامی شهید سرافراز عارف یوسف نژاد به فرزند شهیدش پیوست .+ شهید عارف یوسف نژاد را بیشتر بشناسیم .... مادر شهید عارف یوسف نژاد به فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز : مادر گرامی شهید سرافراز عارف یوسف نژاد به فرزند شهیدش پیوست .+ شهید عارف یوسف نژاد را بیشتر بشناسیم ....(ادامه)
بلایی که دیابت بر سر چشم می‌آورد
رتینوپلاستی دیابتی یکی از عوارض متعدد دیابت است که در اثر آسیب عروق شبکیه به وسیله قند خون بالا ایجاد می‌شود و اگر تشخیص و اقدامات مورد نیاز در زمان مناسب انجام نشود می‌تواند موجب نابینایی شود.(ادامه)
آب سد‌های مازندران آب رفت
ذخایر پشت سد‌های مازندران امسال در مقایسه با پارسال ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.(ادامه)
شور انتصاب‌های فامیلی در دولت سیزدهم را تکذیب کرد و گفت: چنین شایعاتی کذب و دروغ است و جوسازی و فضاسازی کسانی است که دنبال این هستند که مردم و دولت را به حاشیه ببرند / مردم تحت تأثیر چنین ادعاهایی قرار نخواهند گرفت چراکه ....(خبر)
(ادامه)
قوه قضاییه: حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد
مرکز رسانه قوه قضاییه از "اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته به منظور جلب رضایت اولیای دم" خبر داد. (ادامه)
پژو ۴۰۵ به قیمت 300 میلیون تومان نزدیک شد
رصد بازار نشان می‌دهد که که خودروهای پژو ۴۰۵ بدون نوسان قیمت (نسبت به ۲روز گذشته) در بازار خریدوفروش می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.