.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ارتفاع ۳.۵ متری امواج در خزر
دریای خزر امروز در معرض موج‌های ۳.۵ متری قرار دارد.(ادامه)
علی باقری: ایران متن پیشنهادی خود را در وین تحویل داد
در شرایطی که هفتمین دور مذاکرات احیای برجام از روز دوشنبه در پایتخت اتریش آغاز شده، مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرد که تهران متن پیشنهادی خود را در قالب دو موضوع لغو تحریم‌های ظالمانه و مسائل هسته‌ای تحویل داده است. (ادامه)
رئیس جمهور رحلت آیت‌الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت
در پی رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران، رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر کرد. (ادامه)
سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به امیکرون خفیف است
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، اغلب موارد مبتلا به کرونای امیکرون خفیف بوده و واکسن‌های موجود محافظت بالایی نسبت به آن دارند. (ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز11 آذر 1400 (ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
کاکایی‌های مهاجر میهمان مازندرانی‌ها
حدود ۳ هزار کاکایی امسال به سواحل رودخانه‌های کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد مهاجرت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نمونه ای از این ویروس جهش یافته در ۵ کشور اروپایی نیز مشاهده شده که نشان دهنده سرعت گردش این ویروس در جهان است .... خوش خیال نباشیم، کرونا هنوز با ماست!
شمال نیوز : نمونه ای از این ویروس جهش یافته در ۵ کشور اروپایی نیز مشاهده شده که نشان دهنده سرعت گردش این ویروس در جهان است ....(ادامه)
حمایت بی چون و چرا از خودروسازان اشتباه محض است/ دغدغه‌ای بجز دغدغه‌های مردم نداریم/ می‌توانیم به یک توافق عادلانه و عزتمندانه دست یابیم/ اقتصاد مسئله اصلی کشور است/ ما یار و مددکار دولت هستیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :کمیل مومنی گفت :  سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران  در اراضی خارج از طرح های هادی و دهیاران در داخل طرح و محدوده روستا به عنوان متولی امر نظارت و جلوگیری از تفکیک ساخت و ساز غیرمجاز وظیفه مند هستند.  جهاد کشاورزی ودهیاریها متولی نظارت و جلوگیری از تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز هستند.
شمال نیوز :کمیل مومنی گفت : سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در اراضی خارج از طرح های هادی و دهیاران در داخل طرح و محدوده روستا به عنوان متولی امر نظارت و جلوگیری از تفکیک ساخت و ساز غیرمجاز وظیفه مند هستند. (ادامه)
آیت الله حسن زاده علامه دلبسته ولایت بود
یکی از شاگردان علامه حسن زاده با بیان اینکه علامه حسن زاده دلبسته توحید و ولایت بود، از ایشان به عنوان علامه دهر یاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎ مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد + محبی کیست ؟
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
حاج عبدالله عبدی داغدار شد
(ادامه)
سید بهمن ابطحی جوانی است که از کودکی به همراه پدر بزرگ خود استاد قربانعلی کرم پور عمرانی، در روستای دیوا بندپی بابل، مشغول به نمدمالی است تا این هنر رو به فراموشی را زنده نگه دارند.نمدمالی از مشاغل سنتی بسیار قدیمی است که در آن با ایجاد فشار، رطوبت و حرارت، موجب درهم تنیده شدن الیاف پشمی می‌شوند و محصول نهایی که به آن نمد گفته می‌شود به عنوان زیراندازی محکم و با دوام مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این هنر کهن در مازندران رو به فراموشی است.نمد، زیراندازی سنتی با قدمتی است. ماده اصلی نمد، پشم گوسفند به رنگ‌های طبیعی سفید، قهوه‌ای، سیاه و یا ترکیبی از آنها برای زمینه و مقداری پشم رنگ شده است که در سال‌های نه چندان دور مورد استفاده خانواده‌ها قرار می‌گرفت. هنر سنتی “نمدمالی ” در روستای دیوا بندپی بابل(خبر)
سید بهمن ابطحی جوانی است که از کودکی به همراه پدر بزرگ خود استاد قربانعلی کرم پور عمرانی، در روستای دیوا بندپی بابل، مشغول به نمدمالی است تا این هنر رو به فراموشی را زنده نگه دارند.نمدمالی از مشاغل سنتی بسیار قدیمی است که در آن با ایجاد فشار، رطوبت و حرارت، موجب درهم تنیده شدن الیاف پشمی می‌شوند و محصول نهایی که به آن نمد گفته می‌شود به عنوان زیراندازی محکم و با دوام مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این هنر کهن در مازندران رو به فراموشی است.نمد، زیراندازی سنتی با قدمتی است. ماده اصلی نمد، پشم گوسفند به رنگ‌های طبیعی سفید، قهوه‌ای، سیاه و یا ترکیبی از آنها برای زمینه و مقداری پشم رنگ شده است که در سال‌های نه چندان دور مورد استفاده خانواده‌ها قرار می‌گرفت.(ادامه)
واکسینه شدن ۷۸ درصد از دانش آموزان مازندرانی
۷۸ درصد از دانش آموزان مازندرانی هر دو دُز واکسن کرونا را تاکنون تزریق کرده اند.(ادامه)
اعلام قیمت جدید برنج در بازار
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران قیمت انواع برنج در بازار استان را اعلام کرد.(ادامه)
باشگاه استقلال: میزبان دربی هستیم
باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، این باشگاه نشست خبری پیش از دربی هفته آینده را میزبانی می‌کند. (ادامه)
استاندار خراسان شمالی انتخاب شد
رئیس جمهور پس از رأی اعتماد هیات وزیران به استاندار جدید خراسان شمالی، گفت: باید از ظرفیت‌های این استان برای توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی به خوبی استفاده شود. (ادامه)
پایان هفته‌ای بارانی و سرد در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هوایی بارانی و سرد را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
تست سریع کرونا از زائران هنگام بازگشت به کشور
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به این که درمانگاه های هلال احمر، همه روزه آماده ارائه خدمات درمانی در کشور عراق هستند، از کنترل زائرین در مسیر بازگشت به کشور خبر داد. (ادامه)
مبتلایان به سنگ کلیه چی بخورند؟
در افراد مبتلا به سنگ کلیه باید مصرف گوشت قرمز و پروتئین‌های حیوانی محدود باشند و از همه چیز مهم‌تر اینکه مصرف مایعات باید به حدی باشد که شخص بتواند روزی دو الی سه لیتر ادرار داشته باشد.(ادامه)
مشخص شدن حریفان تیم‌های مازندرانی در جام حذفی فوتبال
۳ تیم مازندرانی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور حریفان خود را شناختند.(ادامه)
آیا صف‌های طولانی جایگاه‌های سی ان جی در ساری پایانی دارد؟
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران _منطقه ساری درباره علت صف‌های طولانی جایگاه‌های سی ان جی توضیحاتی داد.(ادامه)
کرونا در مازندران| از ۷۸ ابتلای جدید تا ۶۴ بیمار بدحال
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۶۳ نفر رسید که از این تعداد ۶۴ نفر بدحال هستند. (ادامه)
قیمت گوشی محدوده ۲۰ میلیون
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۱۸ تا ۲۰میلیونی در سطح بازار تهران است. (ادامه)
تصویری از رهبرانقلاب در کنار مزار شهید مدرس
کانال منتسب به پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب عکس از حضور ایشان در کنار مزار شهید مدرس منتشر کرد. (ادامه)
رشد ۳۰۰ درصدی نرخ گاز در پلکان ۱۲/ کمبود گاز نداریم
سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تعرفه های جدید مصرف گاز گفت: قیمت مصرفی گاز در پله دوازدهم ۳۰۰ درصد افزایش می یابد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قضاوت ۶ داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال
۶ داور مازندرانی این فصل در لیگ برتر فوتبال قضاوت خواهند کرد.(ادامه)
کشف پراید سرقتی بعد از ۴۸ ساعت در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف خودرو سواری پراید که ۴۸ ساعت گذشته در ساری به سرقت رفته بود، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.