.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: منصورعلی زارعی گفت: در دیدار اخیر نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس‌جمهور مقرر شد تا یک تیم کارشناسی ضمن بازدید از سد "فینسک" نظرات خود را به دفتر رئیس‌جمهور ارائه دهد تا تصمیم‌گیری در این باره صورت گیرد. بررسی کارشناسی سد "فینسک" با دستور رئیس‌جمهور
شمال نیوز: منصورعلی زارعی گفت: در دیدار اخیر نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس‌جمهور مقرر شد تا یک تیم کارشناسی ضمن بازدید از سد "فینسک" نظرات خود را به دفتر رئیس‌جمهور ارائه دهد تا تصمیم‌گیری در این باره صورت گیرد.(ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی تردد در جاده‌های مازندران
تردد در جاده‌های مازندران از ابتدای امسال تا پایان آبان ۱۰ درصد افزایش داشت.(ادامه)
وجود ۵۳ درصد از جنگل‌های هیرکانی در مازندران
حدود ۵۳ درصد از جنگل‌های هیرکانی کشور در مازندران قرار گرفته است.(ادامه)
مجرد‌ها برای مسکن نام نویسی کنند
مجرد‌ها می‌توانند برای خانه دار شدن در طرح ملی مسکن نام نویسی کنند.(ادامه)
پرسپولیس و نفت‌ مسجد سلیمان بدون تماشاگر
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بدون تماشاگر برگزار می‌شود. (ادامه)
تعطیلی ۴ موسسه درمانی غیر مجاز در مازندران
۴ موسسه در مانی غیر مجاز با حکم تعزیرات مازندران تعطیل شدند.(ادامه)
 شمال نیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دستگیری سوداگران دارو در استان خبر داد و گفتک برخی کارمندان رسمی شرکت های دارویی کشور داروهای ضروری بیماران را احتکار می کردند. سوداگران دارو در مازندران به دام افتادند
شمال نیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دستگیری سوداگران دارو در استان خبر داد و گفتک برخی کارمندان رسمی شرکت های دارویی کشور داروهای ضروری بیماران را احتکار می کردند.(ادامه)
عکس/ آبشاری در دل جنگل‌های قلعه رودخان
این تصویر از طبیعت بکر منطقه فومن گیلان توسط عکاس طبیعت پویا پالیزکار به ثبت رسیده است.(ادامه)
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تاکید کرد: ایجاد 7 منطقه آزاد جدید که امسال ابلاغ شد، اشتباه بزرگی بود؛ چون ظرفیت مناطق آزاد فعلی هنوز بهره برداری نشده است و ولع ایجاد مناطق آزاد به کشور آسیب می زند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور، گفت: به منظو بالابردن بهره وری سیستم اداری و ارایه خدمات بهینه به مردم، مدیریت استان در بخش های مختلف باید از حالت سنتی خارج و به فناوری های نوین و دیجیتالی مجهز شود. ‎ فرصت یک ماهه برای شناسایی املاک مازاد و 15 روزه برای جمع آوری زباله ها
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور، گفت: به منظو بالابردن بهره وری سیستم اداری و ارایه خدمات بهینه به مردم، مدیریت استان در بخش های مختلف باید از حالت سنتی خارج و به فناوری های نوین و دیجیتالی مجهز شود. ‎(ادامه)
اعمال محدودیت ستاد ملی کرونا برای افراد واکسن نزده
دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفت: ستاد ملی کرونا می‌تواند برای افرادی که واکسن نزده‌اند، محدودیت‌هایی اعمال کند چون این افراد می‌توانند منشاء ایجاد موج‌های بیماری در کشور شوند. (ادامه)
افزایش ۹ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا
تولید انرژی خالص نیروگاه نکا از ابتدای امسال تا پایان آبان حدود ۹ درصد افزایش یافت.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
سمند ۳ میلیون تومان یکروزه گران شد
در حالی که روند افزایش قیمت ها در بین اکثر خودروهای موجود در بازار متوقف شده است اما برخی از خودروهای بازار مانند خودروهای سمند و تیبا کماکان در حال گران شدن هستند. (ادامه)
۵ فایده پیاده‌روی برای لاغر شدن
گرچه ممکن است کاهش سریع اضافه وزن دست نیافتنی به نظر برسد اما ورزش کردن در تسهیل این روند مفید و موثر خواهد بود.(ادامه)
اُمیکرون فرزند یاغی کرونا
سویه اُمیکرون کرونا می‌تواند قدرت سرایت،بیماری‌زایی و مرگ و میر بیشتری داشته باشد.(ادامه)
آفتاب پاییزی تا چهارشنبه می‌ماند
هوای مازندران از امروز تا روز چهارشنبه صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
موافقت کمیته علمی با تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تمامی اعضای کمیته علمی کشوری کرونا در جلسه امروز خود بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالاتر از ۱۸ سال در کشور تاکید کردند. (ادامه)
ویتامین D موجب توقف چه التهابی می‌شود؟
دانشمندان پی برده اند که نوعی ویتامین D می تواند به کاهش التهاب ریه در بیماران کرونایی کمک کند.(ادامه)
از ابتلای 76 کرونایی جدید تا فوت ۲ مازندرانی
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۴۱ نفر رسید. (ادامه)
تصاویر / رونمایی از المان شهید محسن فخری زاده - آبسرد دماوند
آیین رونمایی از المان شهید محسن فخری زاده در محل ترور وی در شهر آبسرد دماوند با حضور فرزندان شهید و مسئولان کشوری و استانی و حضور پرشور مردم برگزار شد. (ادامه)
سازمان جهانی بهداشت: میزان سرایت اومیکرون هنوز مشخص نیست
سازمان جهانی بهداشت گفت: هنوز مشخص نیست سویه جدید ویروس کرونا در مقایسه با دیگر سویه‌ها مسری‌تر بوده یا باعث بیماری شدیدتری شود. (ادامه)
درس دادن معلم فداکار از روی تخت بیمارستان + عکس
معلمی که از روی تخت بیمارستان هم تدریس را فراموش نمی‌کند. (ادامه)
شمال نیوز:استاندار مازندران روز یکشنبه با نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص محورهای توسعه ای، ضرورت حل مشکلات و موانع پیش روی مردم و اعتلای استان و برنامه های دولت در مازندران در بخش های مختلف دیدار و گفتگو کرد. ‎ تاکید آیت الله لائینی و حسینی پور بر تعامل همه ارکان قدرت برای شکوفایی مازندران
شمال نیوز:استاندار مازندران روز یکشنبه با نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص محورهای توسعه ای، ضرورت حل مشکلات و موانع پیش روی مردم و اعتلای استان و برنامه های دولت در مازندران در بخش های مختلف دیدار و گفتگو کرد. ‎(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نامه هشدار آمیز احمد توکلی به رئیسی
هشدار احمد توکلی نسبت به پیامدهای ناشی از گران شدن برخی اقلام دارویی(ادامه)
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه  سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است....

فینسک یا عروسک خیمه شب بازی !
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است.... (ادامه)
حجت الاسلام ملا کریمی گفت: ما هرچه داریم از شهداست، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم. دادستان بابل: با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم
حجت الاسلام ملا کریمی گفت: ما هرچه داریم از شهداست، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
خطر از بیخ گوش علی پروین و حسن روشن گذشت
حسن روشن و علی پروین در پرواز مشترک راهی دبی بودند که هواپیمای آنها بعد از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه امام خمینی برگشت.(ادامه)
8 آذر 1376 یکی از تاریخ های ماندگار در ورزش ایران است که تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با غلبه براسترالیا راهی جام جهانی شود. حکم صعود ایران به جام جهانی 24 سال پیش/عکس
8 آذر 1376 یکی از تاریخ های ماندگار در ورزش ایران است که تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با غلبه براسترالیا راهی جام جهانی شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.