.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روند تزریق واکسن دوز دوم و یادآور در مازندران مناسب نیست
معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ۷۹ درصد جامعه هدف دوز دوم واکسن را دریافت کردند، گفت: به دلیل عدم استقبال، وضعیت مناسبی در تزریق دوز دوم و یادآور واکسن نداریم.(ادامه)
واکسیناسیون ۴۴ هزار نفر در مراکز هلال احمر مازندران
۴۴ هزار نفر در مراکز تجمیعی هلال احمر مازندران در برابر کرونا تاکنون واکسینه شده اند.(ادامه)
آخرین وضعیت خارجی‌های استقلال و پرسپولیس
مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که درخواست و مستندات باشگاه استقلال به فدراسیون رسیده تا مشکل بازیکنان خارجی این تیم حل شود.(ادامه)
قتل،پایان جشن عروسی در آمل
جشن عروسی در روستای ولیسده آمل با قتل پایان یافت.(ادامه)
شمال نیوز: جریانات سیاسی پیرامون شهید فخری‌زاده و صنعت هسته‌ای کشور باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا برسیم به عاملان و آمرانی که باعث ترور کسی می‌شوند که رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی ۲۰ سال دنبال حذف آن بودند. جریانات سیاسی اطراف پدرم را بررسی کنید، به عاملان ترورش می رسید
شمال نیوز: جریانات سیاسی پیرامون شهید فخری‌زاده و صنعت هسته‌ای کشور باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا برسیم به عاملان و آمرانی که باعث ترور کسی می‌شوند که رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی ۲۰ سال دنبال حذف آن بودند.(ادامه)
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با تشریح جزئیات جدید از طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: برخی کارمندان "استخدام" و برخی دیگر در این "تبدیل وضعیت" می‌شوند ....(خبر)
(ادامه)
آغاز طرح کنترل بازار در مازندران
طرح کنترل و نظارت بر بازار با همکاری بسیج از امروز در مازندران آغاز شد.(ادامه)
جدال رایکا در جام حذفی
رایکا بابل در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور امروز میزبان تیم اسپاد الوند تهران است.(ادامه)
اعلام ۵۴۱ گزارش تخلف اقتصادی به سازمان صمت مازندران
۵۴۱ گزارش مردمی پیرامون تخلفات اقتصادی آبان امسال به سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اوضاع در محور‌های شمالی آرام و بی‌ترافیک است
آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های شمالی عادی و روان است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۶۳ نفر براثر حوادث ناشی از کار طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش داشت. کاهش ۹ درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۶۳ نفر براثر حوادث ناشی از کار طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش داشت.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
اینفوگرافی / حکمت عدم استجابت دعا
خدای متعال گاهی اجابت دعای انسان را به تأخیر می‎اندازد و یا رد می‎کند، بینش و آگاهی انسان محدود است و از همین‌رو نمی‎تواند خیر و شر خود را در همه ابعاد درک کند کما اینکه تأخیر در اجابت دعا، ارتقای معنوی و برخورداری از پاداش بیشتر است. (ادامه)
خلوتی دیدنی میدان فردوسی در سال ۱۳۴۰ +عکس
میدان فردوسی در سال ۱۳۴۰ (ادامه)
آسمان آبی و هوای آفتابی در مازندران
هوای مازندران امروز صاف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
اینفوگرافیک / واکسیناسیون کرونا در ایران و جهان تا ۵ آذر
با ادامه واکسیناسیون علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسیناسیون کامل (دو دوز)، چین با اختلاف زیاد در رتبه نخست قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار مربوط به تعداد «واکسیناسیون کامل» و درصدهای مربوط به هر کشور و همچنین وضعیت ایران را مشاهده خواهید کرد. برای تهیه این آمارها از چند منبع معتبر خارجی (بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها) استفاده شده و آمار ایران، بر اساس اعلام وزارت بهداشت است. (ادامه)
گاز خانگی خط قرمز شرکت گاز در فصل سرما
شرکت گاز در فصل سرما بخش خانگی و مراکز حیاتی را خط قرمز خود می‌داند.(ادامه)
درمان بیمار کرونایی با ۹۰ درصد درگیری ریه در بابل
بیمار کرونایی با درگیری ۹۰ درصدی ریه در بابل درمان و با حال مساعد روانه خانه خود شد.(ادامه)
خواص خرمالو برای سرماخوردگی
سرماخوردگی و آنفلوآنزا را می توان از طریق مصرف منظم خرمالو به تاخیر انداخت. (ادامه)
هشدار درباره تولید ویروسی جدید از کرونا
یک مطالعه جدید در ارتباط با امکان تولید ویروسی جدید از ویروس کرونا هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، تعداد شهرهای آبی کرونایی مازندران نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است. افزایش شهرهای آبی مازندران / خداحافظی با شهرهای قر مز و نارنجی
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، تعداد شهرهای آبی کرونایی مازندران نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است. (ادامه)
۳۵۱ مازندرانی براثر کرونا در مراکز درمانی بستری هستند
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۱ نفر رسید. (ادامه)
عکس/ پلیس سند رسمی مالکیت وسیله نقلیه صادر کرد
تصاویری از برگ سبز صادره از سوی مراکز تعویض پلاک منتشر شده که در آن عنوان «رسمی» در کنار سند مالکیت وسیله نقلیه نقش بسته است. با اقدام جدید پلیس راهنمایی و رانندگی در صدور برگ‌ سبزهای جدید خودرو، به نظر می‌رسد فصل جدید پیش روی سند مالکیت خودرو گشوده شده است.(ادامه)
 لاریجانی در متنی که حدود ۳۰ صفحه است سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. وی اظهار کرده، هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برای وی ندارد اما باعث اصلاح رویکرد شورای نگهبان می‌شود. پاسخ ۳۰ صفحه ای علی لاریجانی به شورای نگهبان درمورد رد صلاحیتش / رئیس مجلس دهم گفته می خواهد باعث اصلاح رویکرد شورا شود
لاریجانی در متنی که حدود ۳۰ صفحه است سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. وی اظهار کرده، هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برای وی ندارد اما باعث اصلاح رویکرد شورای نگهبان می‌شود. (ادامه)
مهلت صدور رای پرونده ویلمتوس تمدید شد
دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعلام رأی خود در پرونده سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را به تعویق انداخت.(ادامه)
قیمت سمند چند شد؟
(ادامه)
شمال نیوز:بنابر اعلام وزارت بهداشت، ۴هزار و ۸۵۰ مبتلای جدید کرونا در کشور شناسایی شدند و ۹۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۷ هزار و ۶۷۲ نفر رسید. ثبت ۹۶ فوتی و ۴۸۵۰ ابتلای جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۳۷۶ نفر رسید
شمال نیوز:بنابر اعلام وزارت بهداشت، ۴هزار و ۸۵۰ مبتلای جدید کرونا در کشور شناسایی شدند و ۹۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۷ هزار و ۶۷۲ نفر رسید.(ادامه)
فیروزجایی:سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود
عضو هیئت رئیسه ملی مجلس با بیان اینکه سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود، گفت: این سازمان با محوریت استان های شمالی فعالیت می کند.(ادامه)
شایع‌ترین و خطرناک‌ترین نوع آنفلوانزا کدام است؟
به گفته یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی شایع‌ترین نوع آنفلوانزاکه در این فصل به همراه کرونا در گردش است، آنفلوانزای نوع A است که علائم آن با سایر آنفلوانزاها تفاوت چندانی ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.427 seconds.