.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
10 شهر و 107 دهستان مازندران فاقد كتابخانه
(ادامه)
ازدواج دو هزار نو عروس مازني در عيد غدير
. (ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
درخشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی
در دوازدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد ، موفق به احراز رتبه نخست در بخش رتبه بندی امور پژوهشی و تحقیقاتی در بین دانشگاههای تیپ 2 در کشور شد .(ادامه)
ساري ميزبان آثار نقاشان ايراني
نمايشگاه گروهي آثار هنرمندان نقاش کشورمان روز گذشته در ساري گشايش يافت. در اين نمايشگاه بيش از 170اثر برگزيده نقاشان ايراني در نهمين آرت اکسپو کشور چين و هنرمندان مازندراني در مجتمع فرهنگي - هنري اداره کل فرهنگ و (ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدیر عزل شده !!
دکتر مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که صبح امروز در جلسه معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری سخن می گفت ،از مدیر آموزش و پرورش معزول به عنوان ...(ادامه)
دكتر حسين علايي نگاهي به انتخابات 24 آذر(ديدگاه)
دكتر حسين علايي(ادامه)
راه اندازي اولين دوره آموزش سربازي در جزيره " آشوراده"
معاون هماهنگ کننده استان گلستان در مراسم افتتاحيه مرکز آموزش سربازي جزيره آشوراده شهرستان بندرترکمن تاکيد کرد : با توجه به نياز سازمان بويژه در کلانتري و پاسگاه هاي مرزي، ساحلي تعداد 400 نفر از مشمولين جهت طي دوره سربازي در اين مرکز فراخواني شدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز سرهنگ پاسدار ولي الله رضايي، با اهميت توصيف کردن خدمت سربازي در اسلام گفت : خدمت و جهاد در راه خدا انسان را به (ادامه)
رامسر شهرستان نمونه گردشگري الكترونيك کشور
با تصويب هيات وزيران 60 منطقه در استان مازندران به عنوان مناطق گردشگري محلي، استاني، ملي و بين المللي تعيين شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, هيات وزيران به استناد ماده 8 قانون تشكيل سازمان ميراث فرهنگي، 16 منطقه استان مازندران را بين‌‏المللي، 11 منطقه را ملي ،17 منطقه استاني و16 منطقه از استان را منطقه محلي تعيين كرد.(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
برگزاری هشتمین مانور زلزله درمدارس مازندران
رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و (ادامه)
مازندران ميزبان كشتي پهلواني کشور
مسابقات كشتي پهلواني قهرماني ايران به ميزباني مازندران نيمه دوم آذر در ساري برگزار خواهد شد . اين رقابتها د رده سني بزرگسالان به گود خواهند رفت .مازندران پيش از اين هم ميزباني رقابت هاي كشتي پهلواني كشور را در رده هاي سنين و جوانان و جوانان بر عهده داشت .(ادامه)
اعدام همزمان 5 جنایتکار در شمال کشور
پنج مرد جوان که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم شده بودند دیروز در ورزشگاه مینودشت- از توابع استان گلستان- اعدام شدند. رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آبان 1384 به دنبال آدم ربایی و تجاوز به عنف در جنگل باقرآباد مینودشت در دستور کار پلیس استان گلستان قرار گرفت. (ادامه)
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند.
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ... شهمیرزادیها خواهان جدایی از استان سمنان
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند. شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ...(ادامه)
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص(ادامه)
شکست شموشک نوشهر مقابل پگاه گیلان
دیدار تیم های پگاه گیلان و شموشک نوشهر در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با برتری قاطع پگاه به پایان رسید. در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد تیم فوتبال پگاه گیلان با نتیجه 3 برصفر شموشک نوشهر را شکست داد. (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : در فراخوان ملي پرسش مهر ۶ رييس جمهور تعداد41 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در مرحله کشوري حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در مجموع استان مازندران در کسب ... آموزش و پرورش مازندران در کشور اول شد
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : در فراخوان ملي پرسش مهر ۶ رييس جمهور تعداد41 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در مرحله کشوري حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در مجموع استان مازندران در کسب ...(ادامه)
بیش از3هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در مازندران
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است. به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و (ادامه)
احداث موزه دفاع مقدس در استان گيلان
موزه تاريخ دفاع مقدس در يکي از مناطق نمونه گردشگري مصوب استان تاسيس مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مهندس بيژن زهاب، معاون امور گردشگري و فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گيلان (ادامه)
تاکیدقناعت بررقابتی شدن انتخابات
جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار در هفتمين جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در زمينه انتخابات مهمترين مسئله مشارکت حداکثري و ايجاد فضاي رقابتي در بين نامزدهاي انتخاباتي است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.915 seconds.