.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ... جشنواره ملی مرکبات
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ...(ادامه)
محمود رنجبر در خلق و خوی انتخابات هشتم مجلس(يادداشت)
محمود رنجبر(ادامه)
معاون عمرانی استاندار : مصرف انرژی در کشور ساماندهی نشده است
(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز
(ادامه)
نمایندگان استان گیلان طی نامه‌ای از رییس جمهور خواسته‌اند که وزارت کشور حکم شهردار رشت را صادر نمايد. شواری شهر رشت بیش از سه ماه است که شهردار این شهر را انتخاب کرده اما وزارت کشور بعد از 55 روز به استانداری گیلان اعلام کرد که این... شهردار رشت قانونی است
نمایندگان استان گیلان طی نامه‌ای از رییس جمهور خواسته‌اند که وزارت کشور حکم شهردار رشت را صادر نمايد. شواری شهر رشت بیش از سه ماه است که شهردار این شهر را انتخاب کرده اما وزارت کشور بعد از 55 روز به استانداری گیلان اعلام کرد که این...(ادامه)
پیروزی پگاه گیلان برابر مس سرچشمه
(ادامه)
طالبی سرمربی نساجی مازندران شد
(ادامه)
رويارويي دو رئيس به نفع كيست؟(يادداشت)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
مدیر کل تربیت بدنی مازندران روانه بیمارستان شد
(ادامه)
حسن قلی زاده فرماندار جوان و  پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ... کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...(ادامه)
اقدام اصولگرایانه رئیس جمهور
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد جوانان روستایی کشور
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر... محیط زیست گیلان چالش ها وتوانمندی ها
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر...(ادامه)
فتاح: تعرفه آب و برق تغییر نمی‌کند
(ادامه)
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن
(ادامه)
معرفي زود هنگام نامزدهاي 21نفره اعتدالگرایان در گلستان
(ادامه)
گلوگاه مفاسد اقتصادی کشور پیدا شد!
(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
لیگ برتر کشتی‌آزاد: پیروزی گاز مازندران مقابل پاس
(ادامه)
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
همایش 13 ساله ها در نکاء
(ادامه)
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ... از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا نخواهم شد
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ...(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.208 seconds.