.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران  که پیش از این اخباری درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر شده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت ... عضومتخلف اتاق مازندران رئيس حل اختلاف شد!
یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران که پیش از این اخباری درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر شده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت ...(ادامه)
بر اساس شواهد بدست آمده بشر اوليه در دوره پارينه سنگي در مسير مهاجرت خود از آفريقا، در استان گيلان سكونت داشته است.اين آثار مربوط به بيش از صد هزار سال پيش ... بشر اوليه در استان گيلان سکونت داشته است
بر اساس شواهد بدست آمده بشر اوليه در دوره پارينه سنگي در مسير مهاجرت خود از آفريقا، در استان گيلان سكونت داشته است.اين آثار مربوط به بيش از صد هزار سال پيش ...(ادامه)
درآمد 50 ميليارد دلاري حاصل از فروش نفت زير ذره بين هيچ دستگاه و بنگاه اقتصادي نيست چرا که اگر قرار باشد روزي درب چاه‌هاي نفتمان را ببنديم بايد 900 ميليارد دلار کالا و خدمات عرضه کنيم تا بتوانيم 50 ميليارد دلار عايد کشور کنيم... نگاه سياسي ،عامل عقب ماندگي صنعت مازندران
درآمد 50 ميليارد دلاري حاصل از فروش نفت زير ذره بين هيچ دستگاه و بنگاه اقتصادي نيست چرا که اگر قرار باشد روزي درب چاه‌هاي نفتمان را ببنديم بايد 900 ميليارد دلار کالا و خدمات عرضه کنيم تا بتوانيم 50 ميليارد دلار عايد کشور کنيم...(ادامه)
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)
كاهش 19درصدي مصرف بنزين در گيلان
(ادامه)
بیش از 100 هزار نفر پرورش دهنده گل درمازندران ،‌سالانه ‌200‌ میلیارد تومان‌ در آمد دارند.بیش‌ از ‌50‌ نوع‌ گل‌ و گیاه شامل‌ ‌38‌ میلیون‌ اصله‌ درخت‌ و درختچه‌ زینتی‌ ، ‌25‌ میلیون‌ شاخه‌ گل‌ ، ‌13‌ میلیون‌ گل‌ آپارتمانی‌ و ‌4‌ میلیون‌ انواع‌ گلهای‌ باغچه ای ... در آمد 200 میلیاردی گل کاران مازندران
بیش از 100 هزار نفر پرورش دهنده گل درمازندران ،‌سالانه ‌200‌ میلیارد تومان‌ در آمد دارند.بیش‌ از ‌50‌ نوع‌ گل‌ و گیاه شامل‌ ‌38‌ میلیون‌ اصله‌ درخت‌ و درختچه‌ زینتی‌ ، ‌25‌ میلیون‌ شاخه‌ گل‌ ، ‌13‌ میلیون‌ گل‌ آپارتمانی‌ و ‌4‌ میلیون‌ انواع‌ گلهای‌ باغچه ای ...(ادامه)
جلسه هيئت كشتي مازندران با حضور استاندار
ابوطالب شفقت عصر سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه کشتی مازندران در محل استانداری افزود: در مازندران صنایع و واحدهای خصوصی توجه کمتری نسبت به ورزش و ورزشکاران داشته اند. استاندار مازندران خاطر نشان کرد: ورزشکاران استان در نبود اسپانسر و حامی مالی مجبور به حضور در استان ها و تیم های خارجی و داخلی بوده و این ضعف باید در ورزش مازندران خصوصا ورزش اول مازندران مرتفع گردد. رئیس هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران ادامه داد: کشتی ورزش اول مازندران است و باید به این ورزش در قیاس با ورزش های دیگر استان توجه ویژه ای شود. شفقت با اشاره به میزبانی موفق مازندران در مسابقات جام جهانی کشتی و جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد: مسابقات ورزشی المپیاد ایرانیان در مازندران باید با شکوه بهتری برگزار گردد. این مقام مسئول یادآور شد: مدیران ورزش استان می توانند با رایزنی های بیشتر توسط مقامات اقتصادی و صاحبان صنایع نسبت به جلوگیری در هجرت ورزشکاران بومی مازندران گام بردارند. مدیر کل تربیت بدنی مازندران نیز در این جلسه نیز کشتی را یک رشته تخصصی در استان قلمداد کرد. نصرالله پریچهره با اشاره به افتخارات و موفقیت های ورزشکاران مازندرانی در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی خاطر نشان کرد: ورزش کشتی میراث به دست آمده تاریخ کهن بوم ایرانیان و مردم طبرستان است. وی تصریح کرد: همه متولیان ورزش و کشتی مازندران باید دست به دست هم دهیم تا در اعتلا، رشد و شکوفائی ورزشکاران استان تلاش کنیم . پریچهره با اظهار تاسف از حضور قهرمانان بسیاری در رشته های مختلف ورزشی خصوصا کشتی در سایر استان ها یادآور شد: باید با تدابیر مسئولان و حمایت های اسپانسرهای مالی زمینه های حضور پرشور ورزشکاران مازندرانی را در استان خود شان فراهم سازیم. مدیر کل تربیت بدنی مازندران با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان از اواخر ماه جاری در مازندران از مردم خواست برای پرشور تر برگزار شدن این مسابقات در استان تلاش کنند. رئیس هئیت کشتی مازندران نیز در ادامه این جلسه به افتخارات کشتی گیران مازنی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 23 مدال طلا، 13 مدال نقره و 17 مدال برنز ماحصل تلاش کشتی گیران استان در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی است. علی اعظم مهدی پور ادامه داد: کشتی گیران مازنی توانسته از ابندای سال تاکنون بیش از 50 مدال مختلف در عرصه های جهانی، بین المللی و آسیائی کسب نمایند. وی همچنین تعداد مربیان مازندرانی مستقر در تیم ملی را 12 مربی ذکر کرد و افزود: محمد حسین دباغی به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور به مسابقات جهانی چین اعزام شده است. در پایان این جلسه سهراب لاریجانی، موسی امینی فر، جعفر سروری، علی رضا کاظم زاده و مهدی قاسمی به ترتیب به عنوان روسای هیئت های جدید شهرها و بخش های تنکابن، ساری، محمودآباد، آمل، بند پی شرقی و پل سفید انتخاب شدند. 38 هیئت کشتی در مازندران دارد و بیش از پنج هزار کشتی گیر سازمان یافته در مازندران وجود دارد.(ادامه)
کشت دوباره برنج در مازندران
کشاورزان‌ مازندرانی‌ خزانه‌ گیری‌ برای‌ کشت‌ دوباره‌ برنج‌ را درشالیزارهای‌ این‌ استان‌ آغاز کردند.‌ (ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب... شاعری به مجلس نمی رود
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب...(ادامه)
گلستان قهرمان کبدی بانوان ایران شد
(ادامه)
تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل شموشک نوشهر
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
سهميه بندى بنزين و کاهش گردشگران به گيلان
(ادامه)
معرفی معاونین جدید استانداری مازندران
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
"خداحافظ همین حالا "
(ادامه)
در سفر هاشمی به گیلان چه گذشت؟
هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد. در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به ...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
آمل میزبان مسابقات هندبال نوجوانان کشور
(ادامه)
درگیری فرماندار کردکوی با نیروی انتظامی
(ادامه)
هر 33 خانوار یک واحد صنفی
رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود. (ادامه)
احمد مظفری و ساختمان 30 میلیاردی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.93 seconds.