.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
يادواره سرداران و 150 شهید سنگرساز بی سنگر
(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه دانشگاههای مازندران
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتی از اردوگاه اصولگرایان
(ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
وزیر کشور:ما نظر خود را در مورد شهردار رشت دادیم دیگران به تفاهم برسند
(ادامه)
حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي" در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌هاي "علي عبدالهي"، "روح‌الله قهرماني" را به عنوان استاندار جديد گيلان به حاضرين معرفي كرد... معارفه و توديع استانداران گيلان با حضور وزیر کشور
حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي" در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌هاي "علي عبدالهي"، "روح‌الله قهرماني" را به عنوان استاندار جديد گيلان به حاضرين معرفي كرد...(ادامه)
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد معاونت برتر صدا و اقدام عجیب آقای مدیر کل
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد(ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
توقف عمليات ساخت کنارگذر مخرب انزلى
(ادامه)
تعطیلي60 آموزشگاه متخلف در مازندران
(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
 اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ... پرندگان خاموش در اتاق رئيس !
اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
درحاليکه هنوز بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در استانهاي شمالي کشور به طور کامل برطرف نشده، سازمان حفاظت محيط زيست طي دستورالعملي صدور پروانه عادي شكار پرندگان وحشي در اين استان را صادر کرده ... با وجود آنفلوآنزا، شکار پرندگان در گيلان آزاد شد
درحاليکه هنوز بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در استانهاي شمالي کشور به طور کامل برطرف نشده، سازمان حفاظت محيط زيست طي دستورالعملي صدور پروانه عادي شكار پرندگان وحشي در اين استان را صادر کرده ...(ادامه)
سال تحصیلی جديدبا560هزاردانش آموز مازندرانی
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
مازندران تولید کننده 16درصد گل و گیاه کشور
(ادامه)
 پدر زیست شناسی نوین ایران زندگینامه دکتر محمود بهزاد(گزارش)
پدر زیست شناسی نوین ایران(ادامه)
استانداران و همه مقام های کشور، نوکر مردم هستند، کسانی که در کنار مردم نیستند، عضو این دولت نیز نمی باشند و به این دولت تحمیل شده اند!...این دولت هیچ نیازی به حزب ندارد، و من یک ریال به احزاب باج نخواهم داد ...
وقتی شورای تامین استان غلط می کند!
استانداران و همه مقام های کشور، نوکر مردم هستند، کسانی که در کنار مردم نیستند، عضو این دولت نیز نمی باشند و به این دولت تحمیل شده اند!...این دولت هیچ نیازی به حزب ندارد، و من یک ریال به احزاب باج نخواهم داد ... (ادامه)
عمليات اجرايي طرح IT در کتابخانه های مازندران
(ادامه)
مازندران تولید كننده 44 درصد برنج کشور
(ادامه)
ممنوعيت شکار پرنده "یلوه حنایی" در گیلان
(ادامه)
آزاد سازی سواحل ، شبیه معجزه
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود. (ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.016 seconds.