.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب(ديدگاه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی(ادامه)
قهرمانی گيلان و مازندران در کشتي آزاد
دوازدهمين دوره مسابقه هاي کشتي آزاد و فرنگي دانشجويان دانشگاه آزاد سراسر کشور با قهرماني تيم منتخب گيلان و مازندران در رشته آزاد و تهران در کشتي فرنگي به پايان رسيد. (ادامه)
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ... دستور احمدی نژاد برای برکناری مدیرکل محیط زیست گلستان
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ...(ادامه)
در آگهي‌هاي اين افراد که آشکارا در مرکز شهر پخش شده، بدون نام بردن از موسسه يا مجوز، با طرح سؤال «چرا گناه؟» جوانان به سفر با خود دعوت شده‌اند تا با حل مسائل شرعي محرم و نامحرم! به شمال ... راه حل خيرخواهانه يا کلاه شرعي به فساد کشيدن جوانان؟
در آگهي‌هاي اين افراد که آشکارا در مرکز شهر پخش شده، بدون نام بردن از موسسه يا مجوز، با طرح سؤال «چرا گناه؟» جوانان به سفر با خود دعوت شده‌اند تا با حل مسائل شرعي محرم و نامحرم! به شمال ...(ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ... بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
كلنگ هتل 7 ستاره رامسر در خرداد امسال
ئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اعلام كرد: در راستاي پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت به استان مازندران 80 مجتمع خدماتي در استان مازندران طي هفته آينده افتتاح مي شود.(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ... آتشی برای هشدار مسئولین
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ...(ادامه)
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
میانگین‌ سرانه‌ زمین‌ صنعتی‌ در مازندران‌ ‌5‌ متر مربع است‌.به گزارش شمال نیوز،معاون‌ اداری‌ مالی‌ استاندار مازندران‌ در جلسه‌ هماهنگی‌ با فعالان‌ شهرکها و نواحی‌ صنعتی‌ این  استان ‌با اعلام این خبر ...‌ میانگین‌ سرانه‌ زمین‌ صنعتی‌ در مازندران‌
میانگین‌ سرانه‌ زمین‌ صنعتی‌ در مازندران‌ ‌5‌ متر مربع است‌.به گزارش شمال نیوز،معاون‌ اداری‌ مالی‌ استاندار مازندران‌ در جلسه‌ هماهنگی‌ با فعالان‌ شهرکها و نواحی‌ صنعتی‌ این استان ‌با اعلام این خبر ...‌ (ادامه)
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران اول شد
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران، به عنوان یکی از 6 مرکز برتر کشور در سال 85 انتخاب شد.(ادامه)
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ... مجید اخشابی در بیمارستان ساری
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ...(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
جابجایی کوه توسط آقای استاندار!
استانداری یک استان شمالی کشور طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیماها در مرکز این استان را مطرح کرده است. این طرح در ابتدا به صورت یک پیشنهاد از سوی معاون عمرانی این استانداری (ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ... تذکر نماینده گنبد به وزیر کشور
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ...(ادامه)
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی  قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از  ... یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت:‌ براي نخستين بار در كشور نظام سلامت الكترونيكي به صورت پايلوت در بابلسر اجرا مي‌شود‌.با اجراي اين طرح مسئولان اجرايي و كاربران اينترنتي از تمامي اطلاعات مورد نياز مراكز بهداشتي و درماني پایلوت نظام سلامت الکترونیکی کشور در بابلسر
رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت:‌ براي نخستين بار در كشور نظام سلامت الكترونيكي به صورت پايلوت در بابلسر اجرا مي‌شود‌.با اجراي اين طرح مسئولان اجرايي و كاربران اينترنتي از تمامي اطلاعات مورد نياز مراكز بهداشتي و درماني(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
25 درصد تصادفات فوتی دانش آموزان ،حاشیه جادهها
شمال نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: 25 درصد تصادفات فوتی ، متاسفانه شامل دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها بوده است.(ادامه)
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران ظهور فرقه جديد انحراف جنسي و حضور آنان در شمال کشور
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران(ادامه)
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور ابتکار استاندار ، وحدت و همگرایی خادمان مازندران
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور(ادامه)
برف و کولاک، جاده هراز را بست
شمال نیوز - محور هراز در استان مازندران به دنبال برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن از امروز تا اطلاع بعدی بسته است. برف روب در حال پاکسازی هستند و بارش برف همچنان ادامه دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.157 seconds.