.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس: مرسدس بنز با روکش طلای سفید خالص
ماشین با استفاده از طلای ۱۸ عیار سفید ساخته شده است و دارای ویژگی‌های خیره کننده‌ای مانند پیشرانه چهارگانه V۱۰ T چهار موتور توربو را با ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰۰ نیوتن متر گشتاور ۰-۱۰۰ کیلومتر در کمتر از ۲ ثانیه و طی کردن ۴۰۰ متر در ۷ ثانیه رو داراست(ادامه)
جدیدترین قیمت‌های خودرو‌های پر متقاضی
(ادامه)
شمال نیوز : محمدی‌لائینی با بیان اینکه به دنبال این هستم تا آسیب‌های اجتماعی استان را با کمک مسؤولان کاهش و ریشه‌کن کنیم، بیان کرد: بنده سمت اجرایی ندارم اما با مسؤولان اجرایی، نظامی و قضائی استان تعامل و توافق خوبی را برای تحقق چشم‌انداز خودم خواهم داشت..... آیت الله لائینی : از جریان‌های انقلابی حمایت می‌کنم/از آنهایی که برای بنده بنر تبریک نصب نکردند، بیشتر قدردانی می‌کنم
شمال نیوز : محمدی‌لائینی با بیان اینکه به دنبال این هستم تا آسیب‌های اجتماعی استان را با کمک مسؤولان کاهش و ریشه‌کن کنیم، بیان کرد: بنده سمت اجرایی ندارم اما با مسؤولان اجرایی، نظامی و قضائی استان تعامل و توافق خوبی را برای تحقق چشم‌انداز خودم خواهم داشت.....(ادامه)
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور حقیقی از وضعیت پیش رفت فیزیکی احداث نیروگاه زباله سواز رشت به شدت انتقاد کرد و گفت:پیش رفت کار ساخت زباله سوز ساری خیلی بیشتر از رشت است..... وقتی « نوبخت » منت پیشرفت « زباله سوز ساری » را بر سر همشهریانش می گذارد !
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور حقیقی از وضعیت پیش رفت فیزیکی احداث نیروگاه زباله سواز رشت به شدت انتقاد کرد و گفت:پیش رفت کار ساخت زباله سوز ساری خیلی بیشتر از رشت است.....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۸ آبان
(ادامه)
عکس/ تبریک تولد باشگاه بایرن‌مونیخ به علی کریمی
باشگاه بایرن مونیخ آلمان که علی کریمی مدتی سابقه بازی در این تیم را داشت تولد جادوگر فوتبال ایران را تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ همدردی سردار آزمون با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی
سردار با گذاشتن این تصویر در اینستاگرام خودش با زلزله زدگان آذربایجان شرقی همدردی کرد.(ادامه)
زمان دومین مرحله فروش بلیت بازی‌های المپیک اعلام شد
کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو زمان قرعه کشی فروش بلیت بازی‌های ۲۰۲۰ را اعلام کرد.(ادامه)
دستگیری ۱۳ جوان در پارتی شبانه در کلاردشت
فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری ۱۳ جوان در پارتی شبانه در یکی از روستاهای شرق کلاردشت خبر داد.(ادامه)
ورزشگاه میزبان ایران مقابل عراق +عکس
رییس فدراسیون فوتبال عراق از انتخاب اردن و ورزشگاه بین‌المللی امان برای میزبانی تیمش از ایران خبر داده است.(ادامه)
حجاب همسر استراماچونی در ایران +عکس
استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال با استفاده از تعطیلی تمرینات تیمش همراه خانواده به شیراز سفر کرده است.(ادامه)
رضا مهاجری: اعتمادبه‌نفس نداریم/ هواداران نکته بارز بازی بودند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما به لحاظ فوتبالی خیلی خوب هستیم ولی اعتماد به نفس لازم را نداریم.(ادامه)
شمال نیوز : جالب‌تر  اینکه حتی نصب کارتخوان هم ضمانتی برای اجرای قانون نبوده و یک کار حداقلی است. پزشکان بسیاری در این میان اقدام به اتصال کارتخوان به حساب افراد دیگر می‌کنند و یا .... چه تعداد از پزشکان مازندران هنوز به نصب کارت‌خوان بی‌توجهند؟
شمال نیوز : جالب‌تر اینکه حتی نصب کارتخوان هم ضمانتی برای اجرای قانون نبوده و یک کار حداقلی است. پزشکان بسیاری در این میان اقدام به اتصال کارتخوان به حساب افراد دیگر می‌کنند و یا ....(ادامه)
یک پهباد از سوی سامانه پدافندی ارتش جمهوری اسلامی در شهر بندرامام خمینی از توابع شهرستان بندر ماهشهر ساقط لاشه آن در نیزارها پیدا شد. ساقط کردن یک پهپاد خارجی در جنوب
یک پهباد از سوی سامانه پدافندی ارتش جمهوری اسلامی در شهر بندرامام خمینی از توابع شهرستان بندر ماهشهر ساقط لاشه آن در نیزارها پیدا شد.(ادامه)
شایسته است بخش بخش فرمان تاریخی مقام معظم رهبری به نماینده جدید ولی فقیه در استان عنوان منشور توسعه و تعالی مازندران" توسط رسانه‌های گروهی، حوزویان و دانشگاهیان و دستگاه‌های اجرایی به اسناد و برنامه‌های کاربردی و اجرایی تبیین و تبدیل شود. انتظارات از نماینده جدید ولی فقیه در مازندران(يادداشت)
شایسته است بخش بخش فرمان تاریخی مقام معظم رهبری به نماینده جدید ولی فقیه در استان عنوان منشور توسعه و تعالی مازندران" توسط رسانه‌های گروهی، حوزویان و دانشگاهیان و دستگاه‌های اجرایی به اسناد و برنامه‌های کاربردی و اجرایی تبیین و تبدیل شود.(ادامه)
هنگام وقوع زلزله چه باید کرد؟
مهر: زلزله یکی از اتفاقات طبیعی است که درسراسر دنیا رخ می دهد. کشور ما نیز یکی از مناطق زلزله خیز است. بنابراین باید همیشه برای وقوع زلزله آماده باشیم و قبل از وقوع آن آموزش‌های لازم را ببینیم. (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار شهرستان نور در غم از دست دادن مادر به سوگ نشست.
در غم از دست دادن مادر / فرماندار نور داغدار شد
شمال نیوز: فرماندار شهرستان نور در غم از دست دادن مادر به سوگ نشست. (ادامه)
مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد. تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون درگذشت
مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد.(ادامه)
حضور در مجالس عروسی چه حکمی دارد؟
پاسخ سوالات خود درباره حضور در مجالس عروسی طبق استفتائات دفتر مقام معظم رهبری را در اینجا بخوانید.(ادامه)
تستیم: با آمدن فصل پاییز، سراسر ایران رنگ های پاییزی به خود می گیرد و خزانی زیبا را تشکیل می دهد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سومین فصل سال که با عنوان فصل برگ‍ریزان شناخته می‌شود با ریزش برگ‌های زرد و نارنجی همچون گوهری در رکاب سال می‌درخشد. تصاویر: طبیعت پاییزی گیلان(خبر)
تستیم: با آمدن فصل پاییز، سراسر ایران رنگ های پاییزی به خود می گیرد و خزانی زیبا را تشکیل می دهد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سومین فصل سال که با عنوان فصل برگ‍ریزان شناخته می‌شود با ریزش برگ‌های زرد و نارنجی همچون گوهری در رکاب سال می‌درخشد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری(ره) از تاریخ 20 تا 24 آبان به مدت 5 روز برگزار خواهد شد. اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری (ره)
شمال نیوز: اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری(ره) از تاریخ 20 تا 24 آبان به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.(ادامه)
استراماچونی و همسرش در شیراز (عکس)
سرمربی استقلال به همراه خانواده به شیراز رفته است و از مکان های تاریخی این شهر بازدید کرد(ادامه)
دختران مکانیک (عکس)
عصر ایران: کیانا یار احمدی با کارشناسی حقوق و نیلوفر فرهمند با کارشناسی گرافیک که هر دو 29 ساله هستند مدت 5 ماهی است که بر حسب علاقه به یادگیری مکانیکی ماشین های سواری مشغول هستند، این دو که قبل از این با هم دوست بودند مدتی پیش بنا به علاقه خود و با مشورت خانواده شان برای اینکه بتواند مهارت یک مکانیک را کسب کنند به تعمیرگاهی در تهران مراجعه و مشغول به یادگیری این حرفه شده اند . هر دو بر این باروند که می توانند پس از کسب آموزش لازم تجربه خود را به دیگر زنان نیز انتقال دهند.علی هامونی صاحب مغازه مکانیکی و هادی ، همکارشان معتقد هستند که آن دو استعداد خوبی دارند و حتی روز های تعطیل را نیز برای یادگیری به سر کار می آیند. (ادامه)
زلزله گیلان را لرزاند
دقایقی پیش زلزله ۵.۹ ریشتری استان گیلان را لرزاند.(ادامه)


مقام معظم رهبری درباره برگزاری و شرکت در مراسمات لعن اعلام کردند: برگزاری و شرکت در این مراسمات حرام و خلاف قانونی است. فتوای رهبر انقلاب در مورد مراسم لعن + تصویرنوشته
مقام معظم رهبری درباره برگزاری و شرکت در مراسمات لعن اعلام کردند: برگزاری و شرکت در این مراسمات حرام و خلاف قانونی است.(ادامه)
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟ چه کنیم تا از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم؟
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟(ادامه)
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند..... آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم + سخنرانی ها و تصاویر
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.....(ادامه)
تحقق مازندرانی سالم و رشد یافته
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:مازندران سالم و رشد یافته دو ویژگی برجسته استان خواهد بود.(ادامه)
۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی است
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی است گفت: از این میزان ۱۲ درصد نیازمند بازسازی و ۱۸ درصد نیازمند مقاوم سازی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.