.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جمعه‌های فرصت ساز برای فرصت طلبان / سخنی با آیت الله علم‌الهدی (يادداشت)
(ادامه)
فواید چای سبز در پیشگیری از سرطان و دیابت
چای سبز دارای فواید بیشماری است و مصرف روزانه آن می تواند برای سلامت مفید باشد.(ادامه)
۳ خوراکی ناسالم که اغلب ما روزانه مصرف می‌کنیم
شاید بسیاری از ما تصور کنیم همین که غذا‌های چرب و شور نخوریم یعنی تغذیه‌ای سالم داریم، اما جالب است بدانید که این همه راه نیست و گاهی بدون آن که متوجه باشیم، خوراکی‌هایی می‌خوریم که ناسالم هستند.(ادامه)
واکنش وکیل بابک زنجانی به اظهارات روحانی
وکیل «بابک زنجانی» گفت: در طول 6 سال گذشته به کرات شاهد بودیم با اینکه پرونده موکلم قضایی است اما بهره‌برداری‌های سیاسی و جناحی از این پرونده می‌شود و غلبه انگیزه‌های سیاسی که می‌تواند مفسده‌انگیز باشد، بروز می‌کند.(ادامه)
رمزهای یکبارمصرف از ابتدای دی‌ماه اجباری می‌شود. اولین و مهم‌ترین مخالفان این موضوع بانک‌ها هستند که از هزینه بالای ارسال پیامک رمزهای یکبارمصرف گلایه دارند. البته برخی بانک‌ها می‌گویند که اپلیکیشن‌های رایگان برای رمزهای یکبارمصرف طراحی کرده‌اند اما چیزی حدود ٢٠‌میلیون گوشی غیر هوشمند دست مردم وجود دارد. رمز یکبارمصرف و همه دردسرهایش
رمزهای یکبارمصرف از ابتدای دی‌ماه اجباری می‌شود. اولین و مهم‌ترین مخالفان این موضوع بانک‌ها هستند که از هزینه بالای ارسال پیامک رمزهای یکبارمصرف گلایه دارند. البته برخی بانک‌ها می‌گویند که اپلیکیشن‌های رایگان برای رمزهای یکبارمصرف طراحی کرده‌اند اما چیزی حدود ٢٠‌میلیون گوشی غیر هوشمند دست مردم وجود دارد.(ادامه)
اسکناس دو هزاری با شماره‌ی رند، ۱۵۰ هزار تومان!
موقع به دست گرفتن پول، برای خریدن چیزی یا موقعی که آن را از عابر بانک یا شخص دیگری می‌گیرید، به چه چیزی توجه می‌کنید؟ عدد روی آن که نشانه ارزش پول است؟ پاره یا گوشه نداشتن آن؟ اگر پاسخ شما بله است، باید گفت که عده زیادی از مردم مثل شما هستند؛ اما عده دیگری شغل‌شان خرید و فروش پول است. این افراد به همه جزئیات روی یک اسکناس از جمله شماره سریال آن و حتی صورت و مخرج درج شده در کنار شماره سریال آن هم توجه می‌کنند.(ادامه)


در حالی گفته شده در سال آینده تمامی درآمد نفت برای پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود که اعلام منابع ۶۰ هزار میلیاردی برای این بخش، این تصور را ایجاد می‌کند که احتمالا درآمد نفتی در همین حد است؛ درصورتیکه این عدد می‌تواند فقط درآمد ناشی از صادرات نفت خام باشد و با توجه به درآمد ناشی از فرآورده‌ها و میعانات گازی و افزایش نرخ دلار در بودجه ۹۹، مجموع درآمد نفتی بیش از این خواهد بود. درآمد نفتی ایران در سال 99 چقدر است؟
در حالی گفته شده در سال آینده تمامی درآمد نفت برای پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود که اعلام منابع ۶۰ هزار میلیاردی برای این بخش، این تصور را ایجاد می‌کند که احتمالا درآمد نفتی در همین حد است؛ درصورتیکه این عدد می‌تواند فقط درآمد ناشی از صادرات نفت خام باشد و با توجه به درآمد ناشی از فرآورده‌ها و میعانات گازی و افزایش نرخ دلار در بودجه ۹۹، مجموع درآمد نفتی بیش از این خواهد بود.(ادامه)
پیش فروش جدید 7 محصول ایران خودرو در 21 آبان 98 (+جزئیات و جدول)
مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از 21 آبان آغاز می شود.(ادامه)
 قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است مدیر متواری گمرک بندرامیرآباد بازداشت شد
قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است(ادامه)
شبنامه علیه روحانی توسط کارمندان مجلس پخش شد
مهدی شیخ گفت: متاسفانه عده‌ای قصد دارند نوعی تقابل را ایجاد کنند و در طرف مقابل از دوقطبی شدن سخن به میان می‌آورند. در مجموع، این اقدامی نادرست بود و آن‌چه من دیدم این بود که کارمندان ان را پخش می‌کردند.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده نزدیک به لاریجانی گفت  : برخی تلاش می‌کنند به مجلس بیایند و رئیس مجلس شوند و بعد از آن به انتخابات ریاست‌جمهوری ورود کنند. تعداد این افراد هم زیاد است و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا رئیس مجلس بشوند و بعد از آن بتوانند به رئیس‌جمهوری برسند.
.... عضو هیات‌رئیسه مجلس : لاریجانی از « ساری » و « آمل » کاندیدا نمی شود
شمال نیوز : این نماینده نزدیک به لاریجانی گفت : برخی تلاش می‌کنند به مجلس بیایند و رئیس مجلس شوند و بعد از آن به انتخابات ریاست‌جمهوری ورود کنند. تعداد این افراد هم زیاد است و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا رئیس مجلس بشوند و بعد از آن بتوانند به رئیس‌جمهوری برسند. ....(ادامه)
عکس/ بشار اسد در اتاق عمل
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بشار اسد که پس از پدرش، حافظ اسد از سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان رئیس جمهور کشور سوریه در میان مردم جهان شناخته می‌شود، دانش‌آموخته رشته چشم‌پزشکی از دانشگاه دمشق است. او قبل از دوران ریاست جمهوری‌اش مدت زمان کوتاهی به لندن سفر کرد و به تحصیلات تکمیلی در رشته خود مشغول شد.در ادامه تصویری را که مربوط به سالیان گذشته است، مشاهده می‌کنید که در آن بشار اسد، رئیس جمهور کشور سوریه در حال انجام یک عمل جراحی است: (ادامه)
دستگیری یک تیم تروریستی در نزدیکی دفتر علم‌الهدی
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: چندی پیش در نزدیکی دفتر بنده در یکی از همین هتل ها تیم تروریستی خطرناکی را دستگیر کردند، نظام اسلامی دروازه زیارت امام رضا(ع) را برای زائران خارجی باز کرده که حتی بعضی از آن ها نیز خراب کار هستند.(ادامه)
انهدام باند سرقت تلفن همراه در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام یک باند سرقت گوشی تلفن همراه با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
سکه ۴ میلیونی شد
قیمت سکه و طلا امروز نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش همراه بود و هر قطعه سکه طرح جدید به ۴ میلیون تومان رسید.(ادامه)
تغییر زمان بازی نساجی و استقلال
کمیته مسابقات از تغییر زمان ۴ مسابقه از هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ خبر داد.(ادامه)
چگونه "وی پی ان" قانونی بگیریم؟
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به نفوذ خدمات دیجیتال در زندگی روزانه کاربران و تحولاتی که خدمات دیجیتال در جامعه ایجاد کرده از لزوم تدوین سندی برای توسعه خدمات دیجیتال در کشور خبر داد. (ادامه)
عکس/ خوشحالی همسر استراماچونی از سفر به شیراز
همسر استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از مهمان‌نوازی مردم شیراز تشکر کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: ما مصمم‌تر از همیشه و به صورت قاطع مبارزه با فساد را ادامه می دهیم و مردم را در جریان اقدامات قرار خواهیم داد. قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم؛ گرفتارحاشیه‌ها نمی‌شویم / پای کار مبارزه با فساد خواهیم ماند / هر زمانی که کارمان به سرانجام رسید مردم را در جریان امور می‌گذاریم رییس قوه قضاییه گفت: گرفتارحاشیه‌ها نمی‌شویم و مصمم تر از همیشه پای کار مبارزه بافساد خواهیم ماند.(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: ما مصمم‌تر از همیشه و به صورت قاطع مبارزه با فساد را ادامه می دهیم و مردم را در جریان اقدامات قرار خواهیم داد.(ادامه)
چه کسانی عراق و لبنان را به این روز انداختند؟!(يادداشت)
(ادامه)
دیابت بیشتر بین چه قشری شیوع دارد؟
معاون اجرایی دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر و رییس اداره دیابت وزارت بهداشت اعلام کرد: جمعیت دیابتی‌های دنیا هم اکنون ۴۲۵ میلیون نفر است که این رقم تا سال ۲۰۴۵ به ۶۲۹ میلیون نفر می‌رسد. (ادامه)
آخرین وضعیت جعل مدرک دو عضو شورای شهر
رئیس شورای شهر مشهد توضیحاتی را در مورد اتهام مربوط به مدرک تحصیلی دو تن از اعضا شورای شهر مشهد را ارائه کرد.(ادامه)
دبیر ستاد امر به معروف: روحانی مرتکب جرم شده و مشمول دو سال حبس است
حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف در واکنش به صحبت های روحانی و با استناد به قانون آیین دادرسی کیفری نوشت: آقای روحانی مرتکب جرم شده و مشمول دو سال حبس است. (ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از وجود بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام در استان خبر داد. وجود ۵۰۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از وجود بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام در استان خبر داد.(ادامه)
حداد عادل در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نمی‌کند
پرویز سروری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از عدم کاندیداتوری غلامعلی حداد عادل در انتخابات آتی مجلس خبر داد.(ادامه)
خداحافظی وزنه بردار ایران از دنیای قهرمانی
سعید علی‌حسینی قهرمان وزنه‌برداری جهان، با امضای نامه بازنشستگی خود، رسماً از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.(ادامه)
ساعت بازی ایران - عراق تغییر کرد +علت
ایران در حالی روز پنجشنبه در مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف عراق می‌رود که سرپرست تیم ملی فوتبال عراق دلیل تغییر ساعت بازی با ایران را اعلام کرد. (ادامه)
بررسی زمینه‌های گسترش روابط اقتصادی ارمنستان و مازندران
صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی عضو اتاق بازرگانی مازندران با معرفی امکانات و ظرفیت‌های تولیدی استان از آمادگی برای گسترش پیوندهای اقتصادی با ارمنستان خبر دادند. (ادامه)
قاتل بابلی 2 ثانیه پس از اجرای حکم قصاص بخشیده شد
قاتل محکوم به قصاص در بابل روز دوشنبه 2 ثانیه پس اجرای حکم و آشنا شدن گردنش با طناب دار، توسط خانواده مقتول بخشیده شد و از مرگ رهایی یافت .(ادامه)
عکس/ کودکی "حبیب" در سریال فوق لیسانسه‌ها
تصویری دیده نشده از دوران کودکی بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه‌ها را مشاهده می‌کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.