.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت ارز ۹۸/۰۸/۲۵ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۸/۲۵
قیمت دلار امروز ۲۵ آبان به ۱۱ هزار و ۴۹۷ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای داخلی
(ادامه)
عکس/ بازیگر شهرزاد در کنار عادل فردوسی‌پور
شب گذشته عادل فردوسی پور مجری برنامه توقیف شده ۹۰ در جمع هواداران پرشمارش ، بیش از ۴ ساعت ناچار شد در جشن امضای رونمایی از کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن، کتاب و لباس و کاغذ امضا کند و عکس یادگاری بگیرد. تصاویر محمد کرمعلی از این برنامه زین‌های او را مه موهایش این روزها حسابی سفید شده نسبت به سال قبل در همین موقع، به تصویر کشیده است.(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۵ آبان
(ادامه)
تکذیب اظهارات منتسب به رئیس قوه قضائیه درباره مخالفت با سهمیه‌بندی بنزین
سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه(میزان) در توئیتر خود اظهارات منتسب به رئیس قوه قضائیه درباره مخالفت با سهمیه‌بندی بنزین را رد کرد. (ادامه)
تصویر جعلی آتش زدن پمپ بنزین بندرعباس
تصویر جعلی که ساعاتی پیش در فضای مجازی تحت عنوان «به آتش زدن پمپ بنزین بندر عباس»منتشر شد در واقعیت متعلق به کدام کشور بود؟(ادامه)
رانش زمین در 4 نقطه از منطقه هزارجریب نکا
رانش زمین در منطقه هزارجریب نکا دوباره مشکل‌ساز شده است و با بارش اولین برف پاییزی و بارش باران در مناطق کوهستانی شاهد رانش زمین در چهار نقطه از منطقه هزارجریب نکا هستیم.(ادامه)
دریای خزر تا دوشنبه مواج است
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:دریای خزر تا روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه مواج است.(ادامه)
تعطیلی مدارس برخی از شهرهای غرب مازندران و چهاردانگه ساری
آموزش و پرورش مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت بارش برف کلیه مدارس شهرستان کلاردشت، منطقه کجور و مدارس روستایی منطقه مرزن آباد و بخش های کیاسر و پشت کوه منطقه چهار دانگه در روز شنبه ۲۵ آبان ۹۸ تعطیل اعلام می گردد.(ادامه)
شمال نیوز :  آیا جنابعالی از این اقدام خبر داشتید یا خیر؟ اگر از این اقدام مطلع بودید چرا نمایندگان مجلس را در جریان این اقدام مهم قرار نداده اید؟ واگر اطلاع نداشتید، نقش وجایگاه مجلس در این کار مهم چه می شود؟.... حدود۳۲ هزار میلیارد تومان درآمد افزایش قیمت بنزین بین مردم توزیع می شود ؛ پس ۴۱ هزار میلیارد تومان باقی مانده در کجا هزینه می گردد؟
شمال نیوز : آیا جنابعالی از این اقدام خبر داشتید یا خیر؟ اگر از این اقدام مطلع بودید چرا نمایندگان مجلس را در جریان این اقدام مهم قرار نداده اید؟ واگر اطلاع نداشتید، نقش وجایگاه مجلس در این کار مهم چه می شود؟....(ادامه)
اینفوگرافی/ نکات مهم سهمیه‌بندی بنزین و پرداخت یارانه‌ جدید
درباره سهمیه‌بندی و قیمت‌های جدید بنزین و پرداخت یارانه‌های جدید چه نکاتی را باید بدانیم.(ادامه)
اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان برای گازرسانی بخش کوهستانی بلده
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح گازرسانی بخش کوهستانی بلده خبرداد و گفت؛ این طرح از منطقه ونوش اجرا و تا در بخش اجرا می‌شود. (ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت‌نام برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد
داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تا فردا مهلت دارند که برای ثبت‌نام در کدرشته‌محل‌های اعلام شده اقدام کنند.(ادامه)
کبد چرب، قاتلی خاموش که می‌تازد
دانشیار دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: کبد چرب بدلیل نداشتن علامت و نشانه‌های ظاهری بعنوان قاتل خاموش جوامع بشری امروزی شناخته می‌شود.(ادامه)
بیرانوند و سردار برای گرفتن جوایز AFC چقدر شانس دارند؟
یک دروازه‌بان و یک مهاجم، امیدهای ایران برای کسب مهمترین جوایز AFC هستند.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد نظری با عنوان اینکه واحدهای مزبور به تفکیک و براساس ضوابط مقررات ساخته می شوند افزود: متراژ واحد های مسکونی که ساخته میگردد برای واحدهای ویلایی حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ متر می باشد.... آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن از آذرماه در استان مازندران
شمال نیوز : سید محمد نظری با عنوان اینکه واحدهای مزبور به تفکیک و براساس ضوابط مقررات ساخته می شوند افزود: متراژ واحد های مسکونی که ساخته میگردد برای واحدهای ویلایی حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ متر می باشد....(ادامه)
برف پاییزی روستاهای مازندران را سفید کرد
بارش برف پاییزی ارتفاعات و روستاهای کوهستانی مازندران را سفید پوش کرد.(ادامه)
تصویری از زن معترض عراقی که به خاطر برد عراق مقابل ایران، جهانی شد!
در میان عکس شادی طرفداران عراق بعد از پیروزی تیم ملی این کشور برابر ایران، یک عکس بیش از همه تصاویر دیگر دست به دست شده است و این، تصویر خانم مسنی است که توپ فوتبال را بالای سرش گرفته است.(ادامه)
ماشین عروسی متفاوت در زرند +عکس
زوج زرندی در مراسم جشن ازدواجشان ماشین عروس را با عکس شهدای مدافع حرم تزیین کردند.(ادامه)
بازیکنی که خود را مدیون استراماچونی می‌داند +عکس
بازیکن سابق تیم ملی جوانان برزیل خود را مدیون سرمربی ایتالیایی استقلال تهران می‌داند.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی تصریح کرد:با این شرایط به نظر می‌رسد ادامه کار در باشگاه نساجی میسر نباشد زیرا نمی‌توان پذیرفت همه تصمیمات توسط یک نفر اتخاذ شود. یعنی یک نفر هر زمانی خواست مدیر یا مربی را کنار بگذارد و.... حدادیان تهدید به کناره گیری کرد / حدادیان: نمی‌شود همه تصمیمات را فقط یک نفر بگیرد
شمال نیوز : نایب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی تصریح کرد:با این شرایط به نظر می‌رسد ادامه کار در باشگاه نساجی میسر نباشد زیرا نمی‌توان پذیرفت همه تصمیمات توسط یک نفر اتخاذ شود. یعنی یک نفر هر زمانی خواست مدیر یا مربی را کنار بگذارد و....(ادامه)
شمال نیوز: مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتشار تکذیبیه‌ای شایعات و جملات منتسب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره قیمت بنزین را تکذیب کرد..... مجمع تشخیص مصلحت نظام : تصمیم گیری با دولت و محلس بود !
شمال نیوز: مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتشار تکذیبیه‌ای شایعات و جملات منتسب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره قیمت بنزین را تکذیب کرد.....(ادامه)
اعتراضات بنزینی در چند شهر کشور
تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین بعداز ظهر امروز جمعه در چند شهر کشور صورت گرفته است.در شهرهای خوزستان و سیرجان کرمان این اعتراضات بیشتر بوده است.(ادامه)
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران از برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران در استان به صورت هم‌زمان با سراسر کشور خبرداد. آزمون احراز صلاحيت مشاوران فناوري اطلاعات برگزار مي‌شود
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران از برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران در استان به صورت هم‌زمان با سراسر کشور خبرداد.(ادامه)
انتصاب رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی بابل
رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد. دیدار اعضا مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد.(ادامه)
هواشناسی: بارش سنگین برف و باران در راه است
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای نسبت به بارش سنگین برف و باران از امروز تا دوشنبه هفته آینده در برخی استان‌های کشور هشدار داد.(ادامه)
اولین اظهارات روحانی پس از افزایش قیمت بنزین
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت و اهمیت اقدام دولت در افزایش نرخ بنزین و کمک به خانوارهای ضعیف و متوسط کشور از محل درآمد حاصل از آن، اظهار داشت: این کار به نفع مردم و اقشار تحت فشار جامعه بوده و می‌تواند در حل مشکلات آنان مفید و موثر باشد.(ادامه)
کدام خودروها سهمیه بنزین نمی‌گیرد؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.905 seconds.