.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره ویژگی‌های قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کاراکتر‌ها و چالش‌های داستانی آن توضیحاتی ارائه کرد. جزئیات تازه از سری جدید «پایتخت»
نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره ویژگی‌های قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کاراکتر‌ها و چالش‌های داستانی آن توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در جلسه مجمع نمایندگان گیلان و با اکثریت آرا، رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد. رئیس جدید مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد
شمال نیوز: در جلسه مجمع نمایندگان گیلان و با اکثریت آرا، رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد.(ادامه)
قدردانی واعظی از حمایت رهبری
رئیس دفتر رئیس جمهوری با تقدیر از حمایت صبح امروز رهبر انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا در اصلاح قیمت بنزین گفت: حمایت ارزشمند مقام معظم رهبری نشان می‌دهد شجاعت و تدبیر در زمان تصمیم‌گیری برای انجام جراحی‌های اقتصادی با هدف حمایت از معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی کشور یکی از مطالبات رهبر انقلاب است.(ادامه)
دریاچه‌ی چورت یا «میانشه» در ۱۰ کیلومتری روستای چورت قرار دارد.این دریاچه در مسیر جاده ساری به سمنان و در فاصله حدودا ۸۰ کیلومتری از ساری قرار گرفت است و حدود ۲/۵ هکتار مساحت که بر اثر زلزله‌ای در سال ۱۳۱۸ خورشیدی و مسدود شدن مسیر عبور آب چشمه‌ای در کنار دریاچه به وجود آمده است. پاییز سحرآمیز در روستای چورت ساری (خبر)
دریاچه‌ی چورت یا «میانشه» در ۱۰ کیلومتری روستای چورت قرار دارد.این دریاچه در مسیر جاده ساری به سمنان و در فاصله حدودا ۸۰ کیلومتری از ساری قرار گرفت است و حدود ۲/۵ هکتار مساحت که بر اثر زلزله‌ای در سال ۱۳۱۸ خورشیدی و مسدود شدن مسیر عبور آب چشمه‌ای در کنار دریاچه به وجود آمده است. (ادامه)
شهادت یکی از کارکنان انتظامی در آشوب‌ها
سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه در درگیری با اراذل و اوباش و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
روایت احمدتوکلی از توصیه رهبر انقلاب به روحانی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبرانقلاب به رئیس جمهور گفتند، مناسب بود همزمان با اجرای سهمیه بندی بنزین اولین پرداخت نقدی یارانه‌ها نیز صورت می‌گرفت؛ ولی حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنید.(ادامه)
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات بسته جدید تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را اعلام کرد. جزئیات بسته جدید تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری اعلام شد
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات بسته جدید تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را اعلام کرد.(ادامه)
مسئولین ما واقعاً، شرعاً و عقلاً موظف‏ اند که امور را ارزیابی کنند، دقیق بفهمند که فعلاً مصلحت مملکت چیست؟ و اگر در این خصوص کوتاهی یا اشتباهی کنند واقعاً شرعاً ضامن هستند، این وظیفه آنهاست. واکنش آیت الله جوادی آملی به گرانی بنزین و اعتراضات مردمی
مسئولین ما واقعاً، شرعاً و عقلاً موظف‏ اند که امور را ارزیابی کنند، دقیق بفهمند که فعلاً مصلحت مملکت چیست؟ و اگر در این خصوص کوتاهی یا اشتباهی کنند واقعاً شرعاً ضامن هستند، این وظیفه آنهاست.(ادامه)

صادقی قرار است استعفایش را در نوبت عصر در اعتراض به نادیده گرفتن مجلس در تصمیمات مهم تقدیم هیات رئیسه کند که گفته می‌شود برخی دیگر از نمایندگان نیز با وی همراهی خواهند کرد. استعفای محمود صادقی از نمایندگی مجلس
صادقی قرار است استعفایش را در نوبت عصر در اعتراض به نادیده گرفتن مجلس در تصمیمات مهم تقدیم هیات رئیسه کند که گفته می‌شود برخی دیگر از نمایندگان نیز با وی همراهی خواهند کرد.(ادامه)
یک امام جمعه در جمع معترضان بنزینی+ عکس
فارس نوشت: روز گذشته امام جمعه پرند در بین مردم معترض به گرانی بنزین حضور یافت و با آن‌ها صحبت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش نرخ سوخت یادآورشدند: سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و (طبعا) باید اجرا شود. تصمیم سران قوا باید اجرا شود/ مسئولان حفظ امنیت به وظایف خود عمل کنند / در این یکی دو روز حوادثی اتفاق افتاد و مشکلاتی هم درست شد؛ تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد / تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است / مردم از افرادی که تخریب می‌کنند، فاصله بگیرند(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش نرخ سوخت یادآورشدند: سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و (طبعا) باید اجرا شود.(ادامه)
جمعی از نمایندگان مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح رئیس جمهور هستند. همچنین خبرگزاری ها گزارش داده اند که در جلسه علنی امروز یک نماینده اصولگرا در حال جمع آوری امضاء از نمایندگان برای استیضاح علی لاریجانی است. استیضاح رئیس جمهور در ۵ محور در مجلس کلید خورد
جمعی از نمایندگان مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح رئیس جمهور هستند. همچنین خبرگزاری ها گزارش داده اند که در جلسه علنی امروز یک نماینده اصولگرا در حال جمع آوری امضاء از نمایندگان برای استیضاح علی لاریجانی است. (ادامه)
زمان رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد اعلام شد
زمان برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد پس از وصول نظریه کارشناسی در پی ایرادات دیوان عالی کشور، تعیین شد.(ادامه)
قیمت خودرو‌های سایپا امروز ۹۸/۰۸/۲۶
(ادامه)
لاریجانی: مابه‌التفاوت افزایش‌قیمت‌بنزین سریع‌ به حساب مردم واریز شود
رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالا‌ها به بهانه افزایش قیمت بنزین تاکید کرد که نیاز است فضای آرامی برای تصمیمات درست فراهم شود.(ادامه)
صیادان امروز به دریا نروند
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:دریای خزر امروز یکشنبه ۲۶ آبان ماه مواج است.(ادامه)
هرگونه افزایش قیمت کالا غیرقانونی است/ نظارت مستمر بر بازار
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید بر اینکه هر افزایش قیمتی به بهانه اصلاح قیمت بنزین غیرقانونی است، از نظارت مستمر و ویژه بر بازار خبر داد.(ادامه)
کرایه‌ها افزایش نمی‌یابد
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد:هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه‌ها در پی افزایش قیمت بنزین صورت نمی‌گیرد.(ادامه)
تعطیلی تمامی مدارس شهرستان کلاردشت
روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: تمامی مدارس شهرستان کلاردشت امروز یکشنبه تعطیل است.(ادامه)
علائم بیماری «التهاب روده» را بشناسید
فوق تخصص گوارش و کبد گفت:‌ اسهال خونی بلغمی، همراه با کم خونی و بی حالی از نشانه‌های بیماری التهاب روده است(ادامه)
آغاز تمرینات نساجی با سه روز تاخیر
پس از نشست مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی، تمرینات این تیم از امروز پیگیری می‌شود.(ادامه)
جدول/ ثبات نرخ ارز در بازار بین بانکی
(ادامه)
آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد
مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ امروز یکشنبه ۲۶ آبان پایان می‌یابد.(ادامه)
جای استقلالی‌ها در تیم ملی خالی است
مدیرعامل سابق آبی‌ها معتقد است جای استقلالی‌ها در ترکیب تیم ملی خالی است.(ادامه)
مفیدترین مواد غذایی برای بهبود سرماخوردگی
در این مطلب با مواد غذایی آشنا می‌شوید که مصرف آنها سیستم بدن شما را در برابر ویروس‌ها مقاوم می‌کند.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای داخلی
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جاده‌های مازندران در بیست و ششمین روز آبان بدون ترافیک
رئیس پلیس راه مازندران گفت:هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های استان به صورت عادی و روان در جریان است.(ادامه)
رهبر انقلاب: تصمیم سران قوا باید اجرا شود/ مسوولان حفظ امنیت به وظایف خود عمل کنند
رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش نرخ سوخت یادآورشدند: سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و (طبعا) باید اجرا شود.(ادامه)
بارش برف در محور کیاسر
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران از بارش خفیف برف در محور کیاسر خبر دارد و خواستار رعایت بیشتر قوانین و مقررات توسط رانندگان در تردد در این محور شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.