.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین می‌گیرند
شرکت پالایش و پخش اعلام کرد: برای مسافربرهای بر پایه اینترنت ( اسنپ و تپ‌سی) مشروط بر آن که نرخ‌های خود را از مقادیر مصوب، به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت. (ادامه)

در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر «محو دولت اسرائیل» مطرح شده؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است. محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمینند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و اراذلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند، و این اتفاق خواهد افتاد؛ مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند. ما از مردم فلسطین حمایت می کنیم، یهود ستیز نیستیم / «محو اسرائیل» به معنای محو مردم یهودی نیست / محو اسرائیل یعنی مردم فلسطین اراذلی مانند نتانیاهو را بیرون کنند؛ این اتفاق خواهد افتاد(خبر)
در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر «محو دولت اسرائیل» مطرح شده؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است. محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمینند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و اراذلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند، و این اتفاق خواهد افتاد؛ مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند.(ادامه)
عکسی جالب از کرنری که نفس ایران را در دقیقه 92 گرفت
تیم ملی عراق شب گذشته با یک کرنر در دقیقه 92 توانست ایران را شکست دهد.(ادامه)
نکات مهم سهمیه بندی بنزین
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی می‌شود.(ادامه)
 پدر شهیدان موسوی امیری امروز پنجشنبه در سن ۸۷ سالگی بر اثر بیماری در بابل دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پدر شهیدان موسوی امیری در بابل درگذشت
پدر شهیدان موسوی امیری امروز پنجشنبه در سن ۸۷ سالگی بر اثر بیماری در بابل دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : این حمایت همان طرحی است که روحانی چند روز پیش از آن خبر داد. در زیر به چند سوال درباره این طرح پاسخ داده شده..... طرح حمایت معیشتی دولت چیست؟ / آیا همان یارانه نقدی است؟ / حمایت معیشتی تا چه زمانی قرار است پرداخت شود؟ / مجموع دریافتی خانوده ها شامل یارانه نقدی و کمک معیشتی چقدر خواهد بود؟
شمال نیوز : این حمایت همان طرحی است که روحانی چند روز پیش از آن خبر داد. در زیر به چند سوال درباره این طرح پاسخ داده شده.....(ادامه)
بنزین سهمیه بندی شد با این قیمت ها
براساس تصمیم سران قوا از ساعت صفربامداد امروز 24 ابان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوزسهمیه بندی شد .(ادامه)
فضیلت پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله بر سایر انبیای بزرگ خدا با دلایل مختلف قرآنی، روایی و عقلی ثابت می‌شود. ....(خبر)
(ادامه)
قابل توجه کسانی که کارت سوخت ندارند
(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر اعلام فرهاد صنیعی‌فر مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، با استعفای دکتر علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه موافقت شد..... مدیرعامل باشگاه نساجی استعفا کرد
شمال نیوز : بنا بر اعلام فرهاد صنیعی‌فر مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، با استعفای دکتر علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه موافقت شد.....(ادامه)
شمال نیوز : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه .... بنزین سهمیه‌بندی شد / دولت قیمت‌های جدید بنزین را اعلام کرد +جزئیات
شمال نیوز : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه ....(ادامه)
برداشت برنج در 66 هزار هکتار از مزارع کشت مجدد و رتون مازندران
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت برنج در 65 هزار و 950 هکتار از مزارع کشت مجدد و پرورش رتون استان خبر داد.(ادامه)
پدرشهیدان موسوی امیری آسمانی شد
سیدحسن موسوی‌امیری پدر شهیدان سید علی و سیدیوسف موسوی امیری در سن ۸۷ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
عکس: محمود احمدی نژاد در حال ثبت دارایی هایش
محمود احمدی نژاد در حال ثبت دارایی هایش/ در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام اعضا دارایی خود را ثبت کردند.(ادامه)
کدام خوراکی ها را نباید با معده خالی خورد؟
یک کارشناس ارشد تغذیه گفت: علاوه بر نوع ماده غذایی که افراد مصرف می‌کنند، زمان خوردن آن‌ها هم بسیار اهمیت دارد.(ادامه)
قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۸/۲۳
قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۴۳ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.(ادامه)
عکس/ گزارشگر دیدار ایران و عراق
جواد خیابانی بعنوان گزارشگر دیدار امروز دو تیم عراق - ایران انتخاب شد. این بازی ساعت 17:30 در قالب برنامه فوتبال برتر از شبکه سه به صورت زنده پخش خواهد شد.(ادامه)
۱۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی به مردم بابلسر اهداء شد
فرماندار بابلسر گفت: از سال ۹۳ تاکنون هزار و ۵۰۰ فقره اسناد مالکیت علوی در سه مرحله به مردم شهرستان واگذار شده است.(ادامه)
سند ۱۰ هزار فقره املاک علوی در مازندران واگذار شده است
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:سند مالکیت ۱۰ هزار فقره املاک به مساحت ۱۲۰ هکتار در انحصار بنیاد علوی در مازندران به مردم واگذار شده است.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۸/۲۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۸/۲۳
قیمت دلار امروز ۲۳ آبان به ۱۱ هزار و ۴۴۸ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
ترافیک در محور هراز سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک را در محور هراز سنگین اعلام کرد.(ادامه)
اهدای ۸۳۰۰ فقره سند املاک علوی در مازندران
مدیرکل بنیاد مستضعفان مازندران گفت: تاکنون هشت هزار و ۳۰۰ فقره سند مالکیت املاک علوی به متراژ بیش از یک میلیون مترمربع به صورت رایگان در استان اهداء شده است.(ادامه)
عکس/ پوشش همسران ترامپ و اردوغان در کاخ سفید
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر/ روزنامه های ورزشی پنجشنبه، 23 آبان
(ادامه)
اینفوگرافی|حکم رهبر معظم انقلاب در انتصاب نماینده ولی فقیه مازندران
اینفوگرافی حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انتصاب نماینده ولی فقیه استان مازندران در چهارچوب فراخوان رهبری، تجلیل دیار علویان و منشور توسعه تعالی ‌طراحی شد.(ادامه)
شمال نیوز : در این گردهمایی که اساتید مطرح جودو از سراسر استان حضور داشتند بر انجاد و همدلی در راستای حمایت از فدراسیون جودو و رشد و تعالی این رشته ارزشی در استان تاکید کردند ..... دور همی خانواده بزرگ جودو مازندران در حمایت از فدراسیون جودو + تصاویر
شمال نیوز : در این گردهمایی که اساتید مطرح جودو از سراسر استان حضور داشتند بر انجاد و همدلی در راستای حمایت از فدراسیون جودو و رشد و تعالی این رشته ارزشی در استان تاکید کردند .....(ادامه)
محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محور چالوس فردا جمعه ۲۴ آبان ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران از ظهر امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه ابری همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.008 seconds.