.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کدام خوردنی ها برای قلب مفید است؟
اگر به سلامت قلبتان اهمیت می‌دهید، این مواد غذایی را به رژیم غذایی روزمره خود بیفزایید.(ادامه)
عکس/ پوستر دیدار ایران و عراق
از پوستر دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق در رقابت های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. (ال‌کلاسیکو آسیا)(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۲ آبان ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۲هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۶۳۰۰ تومان است.(ادامه)
واکنش ضرغامی به "سلام دادن روحانی به خاتمی"
(ادامه)
گلستان 10 درجه سردتر می‌شود
رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه فعال بارشی به استان از شامگاه امشب چهارشنبه گفت: در نتیجه فعالیت ۴ روزه این سامانه، هوای گلستان تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود(ادامه)
همه چیز درباره رمز دوم یک بار مصرف
چند وقتی است پرداخت های اینترنتی بیش از پیش مورد اقبال مردم قرار گرفته و شمار زیادی از کاربران از این روش استفاده می کنند. با این حال این مساله در کنار سهولتی که برای افراد به وجود آورده مشکلات امنیتی نیز ایجاد کرده است. رمز پویا برای بالا بردن افزایش ضریب امنیت ایجاد شده است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
۶۵ اثر صنایع دستی مازندران نشان ملی مرغوبیت دریافت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از اعطای ١٧ نشان ملی مرغوبیت به آثار هنرمندان صنایع‌دستی استان خبرداد و گفت: نشان ملی مرغوبیت تاکنون به ۶۵ اثر استان اهداء شده است.(ادامه)
هشدار AFC به بازیکنان عراق قبل از بازی با ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از دیدار حساس عراق برابر ایران به بازیکنان تیم ملی عراق هشدار داد که دست به هیچ حرکت سیاسی نزنند.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۸/۲۲ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۸/۲۲
قیمت دلار امروز ۲۲ آبان به ۱۱ هزار و ۴۳۸ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : وی کفت : مردم بیرون هیچ تصویری از یک پرچم ایستاده اصلاح طلبی ندارند. شاید چون اصلاح طلبی به عنوان یک جریان فرسوده و پیر شده و نیروهای مرکزی اش انگیزه خود را برای حضور جدی هم از دست داده اند..... اصلاح طلب‌ها پیر شده و کارایی شان را از دست داده‌اند / وزرای قدیمی منتظرند وارد میدان رقابت شوند! / اصلاح طلبی به عنوان یک جریان فرسوده و پیر شده است !
شمال نیوز : وی کفت : مردم بیرون هیچ تصویری از یک پرچم ایستاده اصلاح طلبی ندارند. شاید چون اصلاح طلبی به عنوان یک جریان فرسوده و پیر شده و نیروهای مرکزی اش انگیزه خود را برای حضور جدی هم از دست داده اند.....(ادامه)
حاشیه‌سازی و دخالت دولت در انتخابات، خلاف حق‌الناس است / به در خانه‌های مردم می‌روند، پول می‌دهند، لباس و لوازم زندگی می‌دهند؛ این اقدامات نوعی خرید رأی محسوب می‌شود / لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، باز شدن راه کاندیداتوری عناصر فاسد و بی‌صلاحیت نیست / اگر ایستادگی و مقاومت مقام معظم رهبری وجود نداشت، عده‌ای راه مذاکره با آمریکا را باز کرده بودند(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : پلیس می‌گوید جرایم به محض صدور، قطعی و لازم الاجرا نیستند و رانندگان می‌توانند نسبت به آن اعتراض کنند و پس از بررسی مأموران نتایج قطعی آن اعلام می‌شود. اما بواقع چگونه می‌توان.... چرا اعتراض به جریمه رانندگی هیچ فایده ای ندارد؟
شمال نیوز : پلیس می‌گوید جرایم به محض صدور، قطعی و لازم الاجرا نیستند و رانندگان می‌توانند نسبت به آن اعتراض کنند و پس از بررسی مأموران نتایج قطعی آن اعلام می‌شود. اما بواقع چگونه می‌توان....(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۲ آبان
(ادامه)
علائمی که نشان می‌دهند درد بالای کمرتان جدی است
زیاد قوز می‌کنید؟ درد بالای کمر بیشتر اوقات به دلیل وضعیت نادرست بدنی است. مقابل میز نشستن و خیره شدن به صفحه مانیتور باعث کوتاه و منقبض شدن عضلات سینه شده و به عضلات بالای کمر فشار وارد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان در شهرستان ساری خبر داد..... دستگیری هکر 16 ساله در ساری/حساب بانکی 250 شهروند هک شد
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.....(ادامه)
شمال نیوز : این معارفه در حالی برگزار شد که معاون سیاسی وزیر کشور ، تغییر فرمانداران را تا برگزاری انتخابات ممنوع اعلام کرده بود ..... مراسم معارفه فرماندار عباس آباد برای دومین بار برگزار شد!
شمال نیوز : این معارفه در حالی برگزار شد که معاون سیاسی وزیر کشور ، تغییر فرمانداران را تا برگزاری انتخابات ممنوع اعلام کرده بود .....(ادامه)
عکس/ امین حیایی و همسرش با بانوی موتورسوار ایران
عکسی که امین حیایی با همسرش و بهناز شفیعی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ پیام عجیب مهدی طارمی به خانم بازیگر
مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش تیم ریوه آوه پرتغال، تولد نعیمه نظام دوست را به شکل جالبی تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ جشن تولد حسن روحانی در آسمان
صفحه اینستاگرام رئیس جمهور روحانی با انتشار سه عکس، نوشت: «۷۱ سالگی، سورپرایزی در مسیر برگشت از سفرهای استانی کرمان و یزد؛ همراه با کادر زحمت‌کش و مهربان پروازی.(ادامه)
مازندرانی ها یک میلیون بار با ۱۱۰ تماس گرفتند
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از افزایش ۸ درصدی تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون تماس با این سامانه برقرار شد.(ادامه)
پیش بینی هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ مرداب ‌‎رویایی پارک جنگلی سراوان
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از پارک های جنگلی گیلان که جلوه ای بسیار تماشایی دارد.(ادامه)
سرویس دهی به جامعه نیازمند توام با رحمت باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سرویس دهی به جامعه هدف و نیازمند باید با رحمت و رافت توام باشد خواستار توجه بیشتر به این قشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : همکاران این خبرگزاری در شیفت عصر با ورود به دفتر ، متاسفانه در بدو امر شاهد به هم ریختگی زیاد در لابی دفتر شده ، به نحوی که همه لوازم اداری و اسناد خبری از .... سرقت از دفتر یک خبرگزاری در مازندران / حضور پلیس در صحنه جرم+تصاویر
شمال نیوز : وی گفت : همکاران این خبرگزاری در شیفت عصر با ورود به دفتر ، متاسفانه در بدو امر شاهد به هم ریختگی زیاد در لابی دفتر شده ، به نحوی که همه لوازم اداری و اسناد خبری از ....(ادامه)
صادرات ۵ هزار تن انواع محصولات شیلاتی از مازندران
مدیر کل شیلات مازندران از صادرات ۵ هزار تن انواع محصولات شیلاتی در ۷ ماهه امسال از مازندران به خارج از کشور خبر داد.(ادامه)
عکس/ عیادت جهانگیری از امام‌جمعه قم
معاون اول رییس جمهوری از آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان ایشان قرار گرفت.(ادامه)
پیام ویلموتس در آستانه دیدار با عراق
سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار تیم ملی مقابل عراق پیامی صادر کرد.(ادامه)
قلعه‌نویی در بیمارستان بستری شد
سرمربی سپاهان به دلیل آنفلوآنزای شدید در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.287 seconds.