.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تغییر عجیب مهران غفوریان در تلویزیون +عکس
برنامه جدید شبکه سه به نام عجوبه‌ها در حالی روی آنتن رفت که مهران غفوریان مجری برنامه با تغییرات ظاهری بسیار زیادی دیده شد.(ادامه)
تداوم هوای صاف در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران،گفت: هوای مازندران امروز دوشنبه ۲۰ آبان،صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
روایت خروج ۲۲ میلیارد دلار توسط یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد
(ادامه)


رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: اعتراض مطرح شده در نماز جمعه گذشته یک موضوع معیشیتی نبوده و مسئله یک کارمند با سازمان انرژی اتمی است. ماجرای فریاد پیرمرد معترض در نماز جمعه تهران چه بود؟
رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: اعتراض مطرح شده در نماز جمعه گذشته یک موضوع معیشیتی نبوده و مسئله یک کارمند با سازمان انرژی اتمی است.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد. ستاد انتخابات كشور دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ افتتاح می شود
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد.(ادامه)
کتک خوردن خبرنگار از آقای شهردار !
شهردار میناب مانع از تهیه خبر یک خبرنگار درباره مشکل شهری شد و به او سیلی زد.(ادامه)
انتخاب ستاد مرکزی پنج نفره شورای عالی اصلاح‌طلبان
با برگزاری نشست بیست و سوم شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با حضور همه اعضاء، پنج نفر به عنوان اعضای حقیقی ستاد مرکزی انتخابات این شورا انتخاب شدند.(ادامه)
عزم جدی برای افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر تا پایان آذرماه
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از اجرای عملیات تعریض تاکسی وی و محل دوربرگردان هواپیما و سیویل ورک فرودگاه رامسر در راستای بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه تا اواخر آذر ماه خبر داد.(ادامه)
عکس/ تصویر کمیاب رهبر انقلاب با لباس بلوچی
تصویری قدیمی از سال‌های جوانی آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که به نظر می رسد متعلق به سال‌های مبارزات ایشان در پیش از انقلاب و دوره تبعیدشان از سوی رژیم پهلوی به ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان باشد.(ادامه)
پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته وحدت
فرمانده انتظامی استان در پیامی میلاد پیشوای بزرگ جهان اسلام و هفته وحدت را به همه همکاران و مسلمانان جهان تبریک گفت.(ادامه)
پیشنهاد داورزنی به وزیر برای جانشین خودش
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان گزینه جانشینی معاون ورزش قهرمانی به وزیر ورزش پیشنهاد شد.(ادامه)
استاندار : آب و برق کارخانه های مازندران نباید به دلیل بدهی قطع شود
استاندار مازندران تاکید کرد که آب، برق و گاز کارخانجات و واحدهای تولیدی استان به دلیل بدهی نباید قطع شود.(ادامه)
استاندار: مناسبات مازندران و لری ارمنستان توسعه یابد
استاندار مازندران گفت: برای توسعه ارتباطات بخش های مختلف بین مازندران و لری ارمنستان باید برنامه ریزی کرد و مناسبات را افزایش داد.(ادامه)
رئیس اتحادیه صنف تلفن همراه مرکز مازندران گفت: به جرآت می‌توانم بگویم اگر مشکلات حال حاضر کسبه بازار موبایل از تجدید نظر در ضریب مالیاتی گرفته تا بازنگری در قوانین فروش سایت‌های اینترنتی در دستور کار مسئولان قرار نگیرد، بی شک منجر به تعطیلی نزدیک به نیمی از واحدهای صنفی در مرکز استان خواهد شد که هر کدام تقریبا برای 3 تا 4 نفر ایجاد اشتغال کرده‌اند. گلایه موبایل‌فروشان از ضریب بالای مالیاتی /نیمی از واحدهای صنفی در خطر تعطیلی!
رئیس اتحادیه صنف تلفن همراه مرکز مازندران گفت: به جرآت می‌توانم بگویم اگر مشکلات حال حاضر کسبه بازار موبایل از تجدید نظر در ضریب مالیاتی گرفته تا بازنگری در قوانین فروش سایت‌های اینترنتی در دستور کار مسئولان قرار نگیرد، بی شک منجر به تعطیلی نزدیک به نیمی از واحدهای صنفی در مرکز استان خواهد شد که هر کدام تقریبا برای 3 تا 4 نفر ایجاد اشتغال کرده‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند. صدای شما مردم، صدای این چند نفر نیست / نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود /هر کسی که به فساد آلوده است باید با او برخورد شود/ در این دولت، یک ریال و یک دلار گم نمی‌شود، آن برای دوران دیگری بود که میلیاردها گم شد و پیدا نکردیم(خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند.(ادامه)
طرح اقدام ملی مسکن چیست؟
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی: قرارداد‌های مسکن مشارکتی باید به شکلی باشد که انبوه‌سازان واحد‌های خود را احتکار نکنند و واحد‌های که در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد نباید با قیمت بالا در اختیار مردم قرار گیرد. همچنین وزارت راه و شهرسازی نباید مالکیت را به انبوه‌ساز منتقل کند و انبوه‌ساز نیز ملزم به تکمیل واحد‌های مسکونی در زمان مشخص باشد. (ادامه)
رای 5 باره مجلس برای تعیین تکلیف طرح تشکیل وزارت بازرگانی
نشست علنی امروز مجلس در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی با حواشی روبرو شد.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس با استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس موافقت کردند. موافقت مجلس با استعفای جلالی از نمایندگی/ دست راست لاریجانی سفیر ایران در روسیه می‌شود
شمال نیوز: نمایندگان مجلس با استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس موافقت کردند.(ادامه)
حضور حاشیه ساز یکی از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در سایت هسته‌ای نطنز و ممانعت از ورود وی به شدت خبرساز شد. ماجرای خانم بازرس و کیف مشکوکش
حضور حاشیه ساز یکی از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در سایت هسته‌ای نطنز و ممانعت از ورود وی به شدت خبرساز شد.(ادامه)
قرار بازداشت شبنم نعمت‌زاده تمدید شد
قرار بازداشت شبنم نعمت‌زاده تمدید شد.(ادامه)
۱۸ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری مازندران اضافه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خرید ۱۸دستگاه ماشین‌آلات جدید تجهیز شده به چرخه ناوگان راهداری مازندران خبر داد.(ادامه)
عکس/ پاییز زیبای طبس
پاییز فصل رنگ هاست، فصلی که برگ‌های زرد و خشک درختان بر روی زمین می‌نشینند و راه رفتن بر روی آن‌ها دل نشین است. به نیمه‌های پاییز که می‌رسیم، طبیعت شهرستان طبس زیباتر و دیدنی‌تر می‌شود.(ادامه)
اسامی تیم داوری بازی ایران و عراق اعلام شد
از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اسامی تیم داوری بازی دو تیم ملی فوتبال عراق و ایران مشخص شد.(ادامه)
سرمربی پرسپولیس به ایران بازگشت
تمرینات پرسپولیس بعد از ۴ روز تعطیلی از امروز با حضور گابریل کالدرون برگزار می‌شود.(ادامه)
برداشت برنج در ۳۷ هزار هکتار از مزارع کشت مجدد و پرورش رتون در مازندران
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت برنج در ۳۷ هزار و ۱۶۴ هکتار از مزارع کشت مجدد و پرورش رتون استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : کاندیدای پوششی افرادی هستند که خود به درستی می دانند هم به لحاظ پایگاه اجتماعی و وزن سیاسی  و هم به لحاظ سوابق اجرایی و مدیریتی ،در حد و اندازه نمایندگی مجلس نیستند.... نیمی از کاندیداهای فعال برای انتخابات مجلس یازدهم در مازندران پوششی هستند!
شمال نیوز : کاندیدای پوششی افرادی هستند که خود به درستی می دانند هم به لحاظ پایگاه اجتماعی و وزن سیاسی و هم به لحاظ سوابق اجرایی و مدیریتی ،در حد و اندازه نمایندگی مجلس نیستند....(ادامه)
ممنوعیت استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد و کنترل نشده برای مردم و مسافران ممنوع است.(ادامه)
تبریک سفیر ایران در اسپانیا به نماینده جدید ولی فقیه در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل بانوان مازندران همچنین نفوذ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فشار جریان های سیاسی را از دیگر عواملی برشمرد که در اجرایی نشدن این دستور در استان تاثیر گذاشته است.  .... لابی‌های مردانه، سد راه تحقق پست‌های مدیریتی بانوان در مازندران
شمال نیوز : مدیر کل بانوان مازندران همچنین نفوذ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فشار جریان های سیاسی را از دیگر عواملی برشمرد که در اجرایی نشدن این دستور در استان تاثیر گذاشته است. ....(ادامه)
ادامه توزیع نفت سفید برای خانوار‌های فاقد گاز طبیعی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: ۲ هزار لیتر سهمیه نفت سفید از ابتدای امسال تاکنون در مازندران توزیع شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.