.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: مصادیق تخلفات فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات توسط نامزدها، احزاب و گروه‌ها در قانون مشخص شده است و انجام آنها حسب مورد مشمول مجازات می‎ شود..... سیاست مصادیق تخلفات تبلیغاتی انتخابات مجلس چیست؟
شمال نیوز: مصادیق تخلفات فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات توسط نامزدها، احزاب و گروه‌ها در قانون مشخص شده است و انجام آنها حسب مورد مشمول مجازات می‎ شود.....(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای وارداتی در بازار
(ادامه)
توجه به کاهش جمعیت کیفری در مازندران
رییس کل دادگستری مازندران گفت: همه دستورالعمل‌های کاهش جمعیت کیفری در مازندران باید اجرایی و عملیاتی شود.(ادامه)
نباید در اعتراض به گرانی به توطئه دشمن دامن زد/امامان جمعه صدای مردم باشند
امام جمعه قائم‌شهر گفت: امامان جمعه می‌توانند صدای مردم باشند و در اجتماعات مردمی، مذهبی مانند نمازجمعه باید حق مردم را مطالبه کنند.(ادامه)
یارانه حمایتی ۲۰ میلیون نفر واریز شد
نخستین مرحله واریز یارانه حمایتی ساعت ۲۴ شب گذشته به حساب یارانه نقدی برخی مشمولان واریز شد.(ادامه)
جاده های مازندران برفی و لغزنده/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند
رئیس پلیس راه مازندران گفت:با توجه به بارش برف در محور‌های کوهستانی استان رانندگان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پیام کی‌روش برای ایرانی‌ها
کارلوس کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپاآمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است.(ادامه)
تداوم بارش پراکنده باران در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای استان امروز ابری و همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ صف طولانی خودروها در «جایگاه‌های بنزین»
در جریان آشوب های خیابانی چند جایگاه توسط اشرار به آتش کشیده شد و مسیر حمل سوخت نیز مسدود شد و همین موضوع منجر به تشکیل صف های طولانی مقابل جایگاه های بنزین شد که مورد اعتراض مردم واقع شده بود.(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ آبان
(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره ویتامین F
حفظ یک نسبت سالم از اسید لینولئیک به اسید آلفا لینولنیک در رژیم غذایی ممکن است عاملی کلیدی برای بهینه سازی فواید ویتامین F باشد.(ادامه)
تصاویر: اصفهان ۹۰ سال قبل
یکی از مهمترین بخش های کار مطالعاتی هولتسر عکس هایی بود که او در مدت پرواز و پس از آن از شهرهای مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، کاشان و بوشهر برداشت. او همچنین از مردم کوچه و بازار و دروازه‌های شهرها نیز عکس هایی برداشت و مجموعه خود را کاملتر کرد. هولتسر در بازگشت عکس ها و یادداشت های خود از سفر به ایران را در قالب کتابی با عنوان "پرواز بر فراز ایران" به چاپ رساند(ادامه)
اینفوگرافی/ چرا بنزین گران شد؟
اینفوگرافی درباره چرایی افزایش قیمت بنزین.(ادامه)
کدام افراد حتما مبتلا به آلزایمر می‌شوند؟
نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد افراد بی‌سواد دست کم سه برابر بیش از سایر افراد در معرض اختلال حافظه و درنهایت آلزایمر هستند.(ادامه)
راه مردم از اشرار و اخلالگران جدا است
دادستان مرکز مازندران با تقدیر از فهم و بصیرت مردم در وقایع اخیر گفت: راه مردم از اشرار و اخلالگران جدا است.(ادامه)
عکس/ مربیگری استراماچونی در آ.اس رم
استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال زمانی در آکادمی باشگاه اول شهر رم سرمربی نوجوانان بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : بلاتکلیفی ایحاد منطقه آزاد تجاری که اکنون با طرح « من درآوردی » و عجیب سه لکه ای پیچیده تر شده است ، معضل پسماند و زیاله که هر روز بر بحرانی شدن آن افزوده می شود و دهها مشکل دبگر تنها .... رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : بلاتکلیفی ایحاد منطقه آزاد تجاری که اکنون با طرح « من درآوردی » و عجیب سه لکه ای پیچیده تر شده است ، معضل پسماند و زیاله که هر روز بر بحرانی شدن آن افزوده می شود و دهها مشکل دبگر تنها ....(ادامه)
شمال نیوز: گلستان استاندار گلستان گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در کنار ۷ منطقه آزاد دیگر در کشور با رأی ۸۰ درصدی نمایندگان به تصویب رسید..... تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون و تقدیر از نمایندگان گلستان
شمال نیوز: گلستان استاندار گلستان گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در کنار ۷ منطقه آزاد دیگر در کشور با رأی ۸۰ درصدی نمایندگان به تصویب رسید.....(ادامه)
ناآرامی های مازندران بازداشتی نداشت
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به شرایط و اوضاع آرام و عادی در استان گفت: کسی در ماجرا و ناآرامی های اخیر در استان بازداشت نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: با رای پنج عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران ، مدیرعامل جدید این خانه معرفی و جایگزین علی یوسفی شد. مدیرعامل جدید خانه مطبوعات مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با رای پنج عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران ، مدیرعامل جدید این خانه معرفی و جایگزین علی یوسفی شد.(ادامه)
پیش‌بینی بارش سنگین در شمال کشور/ خطر جدی سیلاب
براساس اخطاریه سازمان هواشناسی بارش شدید باران و برف از روز دوشنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: قرارگاه ویژه نظارت و تنظیم بازار در استان مازندران تشکیل و از امروز دوشنبه برای مدیریت بر بازار استان و جلوگیری از هرگونه تخلف صنفی آغاز به کار کرد. قرارگاه ویژه نظارت و تنظیم بازار مازندران آغاز به کار کرد
شمال نیوز: قرارگاه ویژه نظارت و تنظیم بازار در استان مازندران تشکیل و از امروز دوشنبه برای مدیریت بر بازار استان و جلوگیری از هرگونه تخلف صنفی آغاز به کار کرد.(ادامه)
ربیعی زمان وصل اینترنت را اعلام کرد
(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اقدام رهبر انقلاب در حمایت از تصمیم سران قوا در مورد افزایش قیمت بنزین را جوانمردانه توصیف کرد و گفت که ایشان با حمایت تمام قد از این تصمیم به بگومگوها و آشوب‌ها پایان دادند.
مطهری: اقدام رهبری جوانمردانه بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اقدام رهبر انقلاب در حمایت از تصمیم سران قوا در مورد افزایش قیمت بنزین را جوانمردانه توصیف کرد و گفت که ایشان با حمایت تمام قد از این تصمیم به بگومگوها و آشوب‌ها پایان دادند. (ادامه)
طلب سنگین بشار از پرسپولیس چقدر است؟
در حال حاضر، طلب بشار از پرسپولیس بیش از ۴ میلیارد تومان شده و اگر این بازیکن عراقی از باشگاه شکایت کند، می‌تواند جدا از دریافت این رقم، غرامت هم دریافت کند!(ادامه)
بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از مناطق سیل‌زده شرق استان
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران از مناطق سیل‌زده گلوگاه بازدید کرد و سپس برای گفت و گو به جمع کارگران رفت.(ادامه)
عزم جزم تعزیرات و صمت مازندران برای کنترل بازار
پرونده‌های گران فروشی که به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شود خراج از نوبت رسیدگی خواهد شد.(ادامه)
نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد افراد بی‌سواد دست کم سه برابر بیش از سایر افراد در معرض اختلال حافظه و درنهایت آلزایمر هستند. کدام افراد حتما مبتلا به آلزایمر می‌شوند؟
نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد افراد بی‌سواد دست کم سه برابر بیش از سایر افراد در معرض اختلال حافظه و درنهایت آلزایمر هستند.(ادامه)

در این گزارش ۱۳ راهکار را که سبب می‌شود در مصرف سوخت خودروی شما صرفه‌جویی شود، معرفی می‌کنیم. با این ۱۳ راهکار در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنید
در این گزارش ۱۳ راهکار را که سبب می‌شود در مصرف سوخت خودروی شما صرفه‌جویی شود، معرفی می‌کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.