.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: در نمایندگی جدید ولی فقیه در استان مازندران نیز امام جمعه فعلی نکاء نصب می شوند و همان راه را ادامه خواهند داد؛ ایشان نیز چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند.
«محمدی لائینی» چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: در نمایندگی جدید ولی فقیه در استان مازندران نیز امام جمعه فعلی نکاء نصب می شوند و همان راه را ادامه خواهند داد؛ ایشان نیز چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام محمّدباقر لائینی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کردند. متن حکم نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام‌جمعه ساری
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام محمّدباقر لائینی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کردند.(ادامه)
پیام دبیر انجمن مازندرانی های مقیم مرکز بمناسبت 14 آبان روز مازندران(يادداشت)
(ادامه)
استاندار: ۸۰ درصد سواحل مازندران آزاد شد
استاندار مازندران با اشاره اجرای طرح آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل در مازندران گفت: ۸۰ درصد سواحل این استان آزاد شد.(ادامه)
بازداشت یکی از مدیران سابق به اتهام دریافت رشوه ۴۴ میلیاردی
یکی از مدیران سابق شرکت کشتیرانی به دلیل دریافت رشوه ۴ میلیون دلاری شب گذشته بازداشت شد.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند. ائمه (ع) چگونه شیعیان را برای دوران غیبت آماده کردند؟
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند.(ادامه)
دیاباته در آستانه محرومیت
مهاجم تیم استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادن سومین کارت زرد خود را دریافت کرد.(ادامه)
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان اعلام کرد کار انتقال مواد هسته‌ای به تأسیسات فردو از روز چهارشنبه ۱۵ آبان آغاز خواهد شد. جزییات راه‌اندازی مجدد سایت هسته ‎ای فردو
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان اعلام کرد کار انتقال مواد هسته‌ای به تأسیسات فردو از روز چهارشنبه ۱۵ آبان آغاز خواهد شد.(ادامه)
با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری های شهرستان های آستانه اشرفیه و املش، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بانوان و خانواده، معاونان هجده انتصاب جدید در استانداری گیلان
با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری های شهرستان های آستانه اشرفیه و املش، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بانوان و خانواده، معاونان(ادامه)
زمین لرزه‌ای ۳.۶ ریشتر ی پل سفید را لرزاند
شمال نیوز: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر استان مازندران - حوالی پل سفید را لرزاند.(ادامه)
رئیس کل بیمه : بیمه شخص ثالث راننده محور می‌شود
(ادامه)
فراخوان مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم در آبان ۹۸
(ادامه)
بازداشتی‌های شهرداری رودهن به 17 نفر رسید
در ادامه پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن دو پیمانکار و یک کارمند شهرداری رودهن در دام قانون گرفتار شدند و مجموع بازداشتی ها به ۱۷ نفر رسید.(ادامه)

عضو فراکسیون امید مجلس از انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: خانم ثنا اسدیان متولد 65 خواهر خانم آقای وزیر است که ماهانه 69 میلیون حقوق می‌گیرد.
حقوق ۶۹میلیونی برای خواهرزنِ آذری‌جهرمی
عضو فراکسیون امید مجلس از انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: خانم ثنا اسدیان متولد 65 خواهر خانم آقای وزیر است که ماهانه 69 میلیون حقوق می‌گیرد. (ادامه)
رختکن استقلال پس از پیروزی +عکس
استقلال با ۵ گل صنعت نفت را شکست داد تا قدرت خود را حسابی به رخ حریفان بکشد.(ادامه)
صحنه دردناک آتش زدن دو پلیس زن +عکس
تصویری دردناک از آتش زدن دو پلیس در تظاهرات مخالفان در شیلی توسط مواد آتش زا را می‌بینید. (ادامه)

رئیس اتحادیه گرمابه‌داران، سونا و ماساژ با اشاره به غیرقانونی بودن هرگونه ماساژ در منزل و اعزام ماسور (ماساژور) به خانه‌ها، از طرحی خبر داد که بر اساس آن مراکز دارای مجوز، به دنبال عقد قرارداد با ادارات برای ماساژ کارمندانشان در پشت میز کارشان هستند. طرح ماساژ کارمندان پشت میز محل کار
رئیس اتحادیه گرمابه‌داران، سونا و ماساژ با اشاره به غیرقانونی بودن هرگونه ماساژ در منزل و اعزام ماسور (ماساژور) به خانه‌ها، از طرحی خبر داد که بر اساس آن مراکز دارای مجوز، به دنبال عقد قرارداد با ادارات برای ماساژ کارمندانشان در پشت میز کارشان هستند.(ادامه)
در این فیلم آیت الله جوادی آملی نظر کارشناسی و فقهی خویش را درباره صیغه و بحث داغ چند همسری بیان می‌کند: فیلم / نظر آیت‌الله جوادی آملی درباره صیغه و چندهمسری
در این فیلم آیت الله جوادی آملی نظر کارشناسی و فقهی خویش را درباره صیغه و بحث داغ چند همسری بیان می‌کند:(ادامه)
قتل 2 خواهر توسط مرد جانی در گنبدکاووس
مرد جوانی در گنبدکاووس به دلیل اختلافات خانوادگی همسر و خواهر همسرش را به قتل رساند. (ادامه)

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران میزان خسارات اولیه وارده به جسم راه‌ها و ابنیه فنی ، علائم و تجهیزات را 60 میلیاردریال اعلام کرد. خسارت 60 میلیاردی سیل به راه‌های شرق مازندران
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران میزان خسارات اولیه وارده به جسم راه‌ها و ابنیه فنی ، علائم و تجهیزات را 60 میلیاردریال اعلام کرد.(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد. بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد.(ادامه)
با‌زداشت خواهر ابوبکر البغدادی +عکس
یک مقام ترکیه به خبرگزاری رویترز گفت که بازداشت خواهر بزرگتر بغدادی ممکن است به درک کارکرد‌های داخلی داعش کمک کند. یک مقام ترکیه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که خانم عواد در یک سرپناه موقتی با شوهر، عروس و پنج فرزندش زندگی می‌کرد و به ظن مشارکت در فعالیت‌های داعش تحت بازجویی است.(ادامه)
هفت معجزه عجیب سوره «حمد»
(ادامه)
دلتنگم آه ای سامرا دلتنگ آن صحن و سرا / فضایل و سیره اخلاقی امام یازدهم/ بیانات ارزشمند مرحوم آیت الله بهجت در مورد اباالمهدی(ع) +تصاویر و مداحی(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک اتفاق، برای همه درس حساب می‌شود. مثلاً سیل ابتدای سال و درسی که همه مسئولان باید از آن می گرفتند و حالا با بارش‌های دوباره و امتحان پس دادن مدیران، متوجه می‌شویم نمره همه آن‌ها «نیاز به تلاش» است!همان تجدید خودمان !..... نمره مدیریت مسئولان مازندران ، «نیاز به تلاش» است ! یعنی همان « تجدید » !
شمال نیوز : یک اتفاق، برای همه درس حساب می‌شود. مثلاً سیل ابتدای سال و درسی که همه مسئولان باید از آن می گرفتند و حالا با بارش‌های دوباره و امتحان پس دادن مدیران، متوجه می‌شویم نمره همه آن‌ها «نیاز به تلاش» است!همان تجدید خودمان !.....(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌‌‌الاسلام‌ و المسلمین احمد روحانی لیموندهی از مبارزان سیاسی پیش از انقلاب به دیار حق شتافت..... 

حجت الاسلام احمد روحانی لیموندهی دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز : حجت‌‌‌الاسلام‌ و المسلمین احمد روحانی لیموندهی از مبارزان سیاسی پیش از انقلاب به دیار حق شتافت..... (ادامه)
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای کاظم جلالی نماینده تهران در مجلس اعلام وصول می شود. استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای کاظم جلالی نماینده تهران در مجلس اعلام وصول می شود.(ادامه)
شمال نیوز: روز دهم آذر دستور شروع رسمی فرایند انتخابات توسط وزیر کشور بر اساس جدول زمان‌بندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  صادر خواهد شد. شرایط ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس اعلام شد+برنامه زمان‌بندی
شمال نیوز: روز دهم آذر دستور شروع رسمی فرایند انتخابات توسط وزیر کشور بر اساس جدول زمان‌بندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر خواهد شد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال با ویلموتس به زودی تسویه می کند
فدراسیون فوتبال برای تاکید بر تعهدات خود به سرمربی تیم ملی،سومین قسط وی را هم در حساب واریزی اعمال کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.