.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۴ آبان
(ادامه)
لزوم تقویت همکاری بین شورای شهرستان‌ها در مازندران
عضو شورای اسلامی استان مازندران با اشاره به منفعت واگذاری بخشی از وظایف دستگاه‌های دولتی به شوراهای دارای خلاقیت بر لزوم تقویت همکاری بین شوراهای شهرستان‌ها تاکید کرد.(ادامه)
عکس/ لیلا حاتمی در مراسم یادبود پدرشوهرش، مظاهر مصفا
مراسم یادبود مظاهر مصفا شاعر، استاد ادبیات فارسی و مصحح فقید با حضور امیربانو کریمی همسر مظاهر مصفا و فرزندان و خانواده او از جمله علی مصفا و لیلا حاتمی برگزار شد.(ادامه)
قیمت برخی محصولات ایران خودرو در بازار
(ادامه)
۳۰ دقیقه ورزش روزانه با بدن شما چکار می‌کند؟
آخرین بررسی‌ها نشان داده اند افرادی که فعالیت‌های ورزشی مداوم مانند دویدن یا شنا را به طور منظم انجام می‌دهند، کمتر از دیگران به مشکلات روانی مبتلا می‌شوند.(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه، صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال
(ادامه)
عکس/ حال و هوای نکونام در لحظه پنالتی پرسپولیس
در اوایل نیمه نخست دیدار فولاد - پرسپولیس، مدافع تیم میهمان به حریف پنالتی داد که این پنالتی توسط ترابی به گل تبدیل شد.(ادامه)
عکس/ درگیری ستاره پرسپولیس با گلر فولاد
وحید امیری در دیدار با فولاد بعد اینکه در مصاف با گردان نتوانست ضربه مناسبی به توپ وارد کند، با جمله ای از سوی دروازه بان فولاد مواجه می‌شود که باعث درگیری لفظی بین آنها می‌شود.(ادامه)
استاندار : آب شرب شرق بهشهر وصل شد
استاندار مازندران از وصل شدن آب شرب شرق بهشهر که براثر وقوع سیل روز گذشته خط انتقال آن تخریب شده بود خبر داد.(ادامه)
بازیکن ۸ میلیاردی پرسپولیس +عکس
خبر این است که باشگاه پرسپولیس باید ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بودیمیری که تنها ۴ ماه برای پرسپولیس بازی کرد (و ۲ گل زد) پول بدهد! این علاوه بر پولی است که بودیمیر گرفته و تازه اگر این ۸/۷ میلیارد را هم ندهند جریمه‌ای به آن اضافه می‌شود و تراژدی ژوزه تکرار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:
طی حکمی از سوی دکتر عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در سمت خود ابقا شد. مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران ابقا شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در سمت خود ابقا شد.(ادامه)
دفترچه بیمه حسن روحانی! +عکس
عکس منتشر شده از دفترچه بیمه رئیس جمهور حسن روحانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
خانم بازیگر ازدواج کرد +عکس
نیلوفر شهیدی در سریال‌های نظیر به کجا چنین شتابان، لیسانسه‌ها و مرضیه ایفای نقش کرده است.(ادامه)
نظر رهبر معظم انقلاب درباره چند همسری
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مدتی پیش درمورد نظر رهبر معظّم انقلاب درباره عدم استحباب تعدد زوجات یادداشتی را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند که در این گزارش میخوانید.(ادامه)
مکر شیطان در بیروت و بغداد(ديدگاه)
(ادامه)
آمریکا یک نهاد و ۹ فرد ایرانی را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا نام یک نهاد و ۹ شخصیت حقیقی ایرانی از جمله فرزند رهبری و رئیس قوه قضائیه را به فهرست افراد و نهادهای تحت تحریم خود اضافه کرد.(ادامه)
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد. راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ساری(خبر)
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد.(ادامه)
مرتضی ناصحی هزینه های اولیه برای توسعه دولت الکترونیک را سرمایه گذاری در اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نتایج استمرار این فرآیند می تواند سهم قابل توجهی در کاهش هزینه های جاری دستگاه های اجرایی که یکی از سیاست های دولت است ، داشته باشد. ‎ لزوم اصلاح الگوی مصرف در ادارات
مرتضی ناصحی هزینه های اولیه برای توسعه دولت الکترونیک را سرمایه گذاری در اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نتایج استمرار این فرآیند می تواند سهم قابل توجهی در کاهش هزینه های جاری دستگاه های اجرایی که یکی از سیاست های دولت است ، داشته باشد. ‎(ادامه)
 هزینه سبد معیشت کارگران موضوعی است که باید به آن توجه شود، چرا که این روز‌ها با کاهش قدرت خرید کارگران، نوسانات نرخ ارز و تعطیلی واحد‌های تولیدی شاهد این هستیم که هزینه‌های زندگی کارگران از درآمد‌های آن‌ها بیشتر است. هزینه‌های زندگی کارگران چقدر است؟
هزینه سبد معیشت کارگران موضوعی است که باید به آن توجه شود، چرا که این روز‌ها با کاهش قدرت خرید کارگران، نوسانات نرخ ارز و تعطیلی واحد‌های تولیدی شاهد این هستیم که هزینه‌های زندگی کارگران از درآمد‌های آن‌ها بیشتر است.(ادامه)
برپایی ایستگاه سلامت در استانداری مازندران
(ادامه)
روش‌های سم زدایی بدن
(ادامه)
این ماده غذایی ضد سرطان است
ماده غذایی رایج در غذاهای ایرانی حتی پیش از آنکه به صورت علمی مورد مطالعه قرار گیرد، هزاران سال به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گرفته است.ماده غذایی ضدسرطان و مسکن درد که به سلامت قلب و مغز شما کمک می‌کند(ادامه)
 وی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است و ساعاتی پیش به علت عارضه قلبی درگذشت. نماینده شمالی مجلس هشتم دار فانی را وداع گفت/ تسلیت رییس مجلس
وی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است و ساعاتی پیش به علت عارضه قلبی درگذشت.(ادامه)
شکایت سه عضو شورا درباره مبلغ منزل شهردار مرکز استان
از روز گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر شکایت تعدادی از اعضای شورای شهر رشت از ناصر حاج محمدی شهردار این شهر به دادگاه پیچیده است. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران ، صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران بستری و مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت ..... نماینده ولی فقیه در مازندران تحت عمل جراحی قرار گرفت
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران ، صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران بستری و مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت .....(ادامه)
حضور بعضی از این افراد  در لیست احمدی نژاد  می تواند حضور احتمالی  آن ها را در لیست اصولگرایان تحت شعاع خود قرار دهد. احمدی نژاد به دنبال لیست انتخاباتی در گیلان+گزینه ها
حضور بعضی از این افراد در لیست احمدی نژاد می تواند حضور احتمالی آن ها را در لیست اصولگرایان تحت شعاع خود قرار دهد.(ادامه)
دستور ترخیص خودروهای دپو شده صادر شد
دستور ترخیص ۱۰۴۸ خودروی پروانه شده مانده در گمرک صادر شد. (ادامه)
روح‌الله زم و مسیح علی‌نژاد در ۱۳ آبانِ تهران
در تهران مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مقابل لانه جاسوسی - سفارت پیشین آمریکا در تهران برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. در این تظاهرات ماکتی از روح الله زم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا ساخته شده است.(ادامه)
عکس/ نتایج ۸ دیدار اخیر فولاد و پرسپولیس
در هشت تقابل اخیر فولاد خوزستان و پرسپولیس در لیگ برتر، سرخپوشان ۵ بار موفق به شکست فولاد شده اند و ۲ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و سهم فولادی ها نیز تنها یک برد می باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.