.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شرط دايی برای رضايت به مایلی‌کهن
بعد از زندان رفتن محمد مايلی کهن خيلی ها اعلام کردند حاضرند براي رهايی او از زندان پا در ميانی کنند، حتی وزارت ورزش اعلام کرد برای آزادی سرمربی سال های گذشته تيم‌ملی می خواهد وثيقه ای بگذارد. (ادامه)
تصاویر/ خودمانی‌ شدن پوتین و همسر رییس جمهور چین!
اولین قانون نانوشته دیپلماسی این است که «هرگز به همسران روسای جمهور نزدیک نشوید»، اما به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهوری روسیه که به تازگی مجرد شده، این قانون را فراموش کرده است.(ادامه)
چگونگی شکایت پرسپوليس از دایی
(ادامه)
شکست دولت روحانی چه کسانی را خوشحال می کند؟(ديدگاه)
(ادامه)
"خمسه" مادربزرگ شد/ عکس
مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» با حضور علیرضا خمسه در نقشی متفاوت، رامبد جوان و دیگر بازیگران این سریال به همراه 25 شخصیت عروسکی به زودی وارد بازار می شود. (ادامه)
انقلابی‌ترین داش مشدی ایران+تصاویر
شهید حاج اسماعیل رضایی و شهید طیب حاج رضایی، از بارفروشان میدان بار تهران بودند که در برپایی قیام 15 خرداد 1342 نقش مؤثری داشتند. پس از این واقعه، طیب به عنوان یکی از محرکین اصلی تحت تعقیب قرار گرفت به طوری که فرمانداری نظامی تهران طی گزارشی ویژه، به شاه اعلام کرد شخص طیب حاج رضایی مسئوول اصلی این اقدامات است.(ادامه)
عکس/ ادای احترام علی دایی به مایلی‌کهن و یک نکته!
(ادامه)
"ما متوجه شده‌ایم که فعالیت شما در وایبر اخیرا افزایش یافته و حساب شما مشکوک است به مبدا انتشار هرزنامه و به موجب این ابلاغ به شما اطلاع داده می شود که حساب کاربری شما در شرف مسدود شدن است؛ اگر شما به استفاده خود از وایبر برای این منظور ادامه دهید حساب شما مسدود خواهد شد".
پیامی عجیب به برخی کاربران وایبر در ایران
"ما متوجه شده‌ایم که فعالیت شما در وایبر اخیرا افزایش یافته و حساب شما مشکوک است به مبدا انتشار هرزنامه و به موجب این ابلاغ به شما اطلاع داده می شود که حساب کاربری شما در شرف مسدود شدن است؛ اگر شما به استفاده خود از وایبر برای این منظور ادامه دهید حساب شما مسدود خواهد شد". (ادامه)
شباهت بی نظیر عادل به برادرش/ عکس
این تصویر مربوط می شود به زمانی که مجری برنامه 90، 25 ساله و در آغاز راه برنامه پرطرفدارش بود. (ادامه)
علت اصلی بیکاری جوانان چیست؟
علت اصلی بیکاری جوانان چیست؟ این پرسشی است که بیش از دو دهه است نظرات و دیدگاههای متفاوتی در خصوص آن ارائه می‌شود اما با گذشت سالها هنوز در رفع آن موفقیتی حاصل نشده و عوامل موثر بر کاهش آن نیز در مرحله اجرا با نواقص و ضعف‌های فراوان رو به رو شده است. (ادامه)
یکی از همراهان تیم ملی کاراته به ایران بازنگشت
(ادامه)
شمال نیوز: نیروهای عراقی در جریان پاکسازی حومه تکریت، سه فروند جنگنده قدیمی مربوط به رژیم صدام را کشف کردند.
کشف جنگنده‌های مخفی‌شده توسط صدام
شمال نیوز: نیروهای عراقی در جریان پاکسازی حومه تکریت، سه فروند جنگنده قدیمی مربوط به رژیم صدام را کشف کردند. (ادامه)
برای کاهش وزن این اشتباهات را نکنید
شمال نیوز: رژیم گرفتن این روزها امری عادی شده است و هر کسی با کم کردن حجم غذا یا افزایش مدت زمان ورزش روزانه به دنبال کاهش هر چه بیشتر وزن است. این درحالی است که در این میان هرکسی قصد دارد به اندازه خود کمک کرده و نکاتی را یادآور می شود.(ادامه)
از انتشار تصاویر جعلی جنازه بن لادن تا بدل‌های صدام و مرگ ابوبکر البغدادی
این روزها خبر زخمی شدن، به هلاکت رسیدن و یا حتی جان سالم به در بردن ابوبکر البغدادی خلیفه خدخوانده داعش جزء خبرهای پربازدید سایت‌ها و خبرگزاری‌های منطقه‌ای و بین المللی است. خبری که حتی توسط سخنگوی این گروه تروریست تائید شده و مقامات رسمی عراق هم در اظهار نظرهای متفاوت این خبر را تائید کرده‌اند. اما اینکه آیا اببوبکر البغدادی به هلاکت رسیده است یا نه سوالی است که ذهن افکار عمومی دنیا را مشغول خود کرده است. (ادامه)
کاهش وزن3کیلودر5روزبا معجونی معجزه گر!
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: چندی پیش یک طراح بازی اهل چین با استفاده از 99 آیفون 6 از همکارش خواستگاری کرد تا یکی از دیجیتالی ترین خواستگاری های دنیا را انجام داده باشد. هزینه خرید این آیفون ها تقریبا 80 هزار دلار شده است که معادل دو سال پس انداز این کارمند است.
خواستگاری با 99 آیفون 6! +عکس
شمال نیوز: چندی پیش یک طراح بازی اهل چین با استفاده از 99 آیفون 6 از همکارش خواستگاری کرد تا یکی از دیجیتالی ترین خواستگاری های دنیا را انجام داده باشد. هزینه خرید این آیفون ها تقریبا 80 هزار دلار شده است که معادل دو سال پس انداز این کارمند است. (ادامه)
نهمین دور مذاکرات ایران و 1+5 پایان یافت
مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 که روز سه شنبه و بعد از دو روز مذاکرات سه جانبه وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه کاترین اشتون هماهنگ کننده گروه 1+5 در مذاکرات با ایران برگزار شد پایان یافت. (ادامه)
شمال نیوز: باید دید که در اسفندماه سال 93، چه کسانی وارد کارزار انتخابات مجلس خبرگان خواهد شد و هاشمی رفسنجانی به عنوان یک سیاستمدار کارکشته با چه استراتژی وارد این میدان خواهد شد.


آینده سیاسی هاشمی رفسنجانی در خبرگان
شمال نیوز: باید دید که در اسفندماه سال 93، چه کسانی وارد کارزار انتخابات مجلس خبرگان خواهد شد و هاشمی رفسنجانی به عنوان یک سیاستمدار کارکشته با چه استراتژی وارد این میدان خواهد شد. (ادامه)
حمله سعید قاسمی به ظریف
یکی از فعالان حوزه سیاسی با تأکید بر اینکه راه موفقیت ما از مسیر دست دادن با وندی‌شرمن نمی‌گذرد، دست دادن وزیر خارجه ایران با جان‌کری را دون شأن ملت انقلابی خواند. (ادامه)
نخستین‎ تصویر البغدادی پس‎از مجروح‎ شدن
(ادامه)
جزئیات دستگیری ۶ متهم یک پرونده بزرگ اقتصادی+اسامی
به موجب احکام قطعی صادره از دادگاه، مشخصات شش نفر از محکومان اقتصادی اعلام گردید. (ادامه)
بانوان محترم ؛لطفا این کارهای اشتباه را انجام ندهید
(ادامه)
زمان پرداخت وام 50 میلیونی مسکن
(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده فوتبالیست‌های متخلف
سردار حمید صدرالسادات با اشاره به آخرین وضعیت بررسی کارت‌های معافیت فوتبالیست‌ها اظهار داشت: تا این لحظه کارت معافیت 26 نفر از بازیکنان فوتبال کشور ابطال شده و 18 نفر نیز به دلیل عدم مراجعه به سازمان وظیفه عمومی از ادامه فعاللیت ورزشی تا روشن شدن تکلیف وضعیت خدمتی‌شان جلوگیری شده است.(ادامه)
شمال نيوز: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: از آنجایی که سرافراز به هیچ گروه و جریانی بدهکاری ندارد می تواند اهداف و سیاست های خود را بدون مشکل پیش ببرد. سرافراز به هیچ جریان سیاسی در كشور بدهکار نیست
شمال نيوز: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: از آنجایی که سرافراز به هیچ گروه و جریانی بدهکاری ندارد می تواند اهداف و سیاست های خود را بدون مشکل پیش ببرد.(ادامه)
یک تفنگ مقابل سه پرنده مهاجر در گیلان
(ادامه)
پیام احمدی نژاد به رئیس جدید صداو سیما
(ادامه)
قبرستان جن‌ها در ایران +عکس
(ادامه)
مدیر متخلف وزارت نیرو برکنار شد
پس از اینکه مباحث مربوط به پرونده وکیل ۳۲ میلیارد تومانی از سوی برخی نماینده‌های مجلس و رسانه‌ها علنی شد، وزیرنیرو چندی پیش مدیر کل بازداشت شده امور حقوقی وزارت نیرو را برکنار و به جای وی برای ناصر امانی حکم سرپرستی صادر کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.