.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
امام جمعه سرخ‌رود مازندران منصوب شد
(ادامه)
ناکامی توطئه ترور سید حسن نصرالله
(ادامه)
این مناظره که با موضوع مدل های توسعه در ایران شکل گرفته بود اما در عمل طرفین به عنوان وکلای مدافع هاشمی و احمدی نژاد ایفای نقش کردند که شاید بر جذابیت این گفتگو افزود .... مناظره « مدل های توسعه در ایران » یا « وکلای مدافع هاشمی و احمدی نژاد » ؟!
این مناظره که با موضوع مدل های توسعه در ایران شکل گرفته بود اما در عمل طرفین به عنوان وکلای مدافع هاشمی و احمدی نژاد ایفای نقش کردند که شاید بر جذابیت این گفتگو افزود ....(ادامه)
شمال نيوز: با اجرایی شدن طرح انتخاب شهرداران از سوی هیئت چند نفره نمی‌توان حق استیضاح را از شوراها گرفت، لذا شوراها نیز با اهرم استیضاح، شهردار غیر همسو که اقدام به اجرای مصوبات شورا نکند را استیضاح می‌کنند؛ در نتیجه شاهد ناهماهنگی‌های بسیار و استیضاح‌های متعدد می‌شویم.
واگذاری انتخاب شهرداران تکدی‌گری سیاسی است
شمال نيوز: با اجرایی شدن طرح انتخاب شهرداران از سوی هیئت چند نفره نمی‌توان حق استیضاح را از شوراها گرفت، لذا شوراها نیز با اهرم استیضاح، شهردار غیر همسو که اقدام به اجرای مصوبات شورا نکند را استیضاح می‌کنند؛ در نتیجه شاهد ناهماهنگی‌های بسیار و استیضاح‌های متعدد می‌شویم. (ادامه)
برای یاری جوان رامسري همت کنید
(ادامه)
نديمي: مخالفان آشتیانی نمی‌توانند بگویند او سواد ندارد و تازه کار است
(ادامه)
معاون جدید فرماندار نکا معرفي شد
(ادامه)
یونسی خاطرنشان کرد: 375 خانه در محله آلوده عباس‌آباد نکا در یک شب در محاصره قرار گرفتند و تک تک خانه‌ها بازرسی و پاکسازی آن انجام شد و نیز پس از پاکسازی محلات آلوده با ایجاد برخی زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز، خانه بهداشت و فاضلاب مشکلات در این زمینه در آنجا برطرف شد.... یونسی : معتادان را شناسائی و دستگیر کنید
یونسی خاطرنشان کرد: 375 خانه در محله آلوده عباس‌آباد نکا در یک شب در محاصره قرار گرفتند و تک تک خانه‌ها بازرسی و پاکسازی آن انجام شد و نیز پس از پاکسازی محلات آلوده با ایجاد برخی زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز، خانه بهداشت و فاضلاب مشکلات در این زمینه در آنجا برطرف شد....(ادامه)
شمال نيوز: سئوال اینجا است آیا واقعا انتخاب استاد ارزشی و معتدل، انقلابی و دلسوز، مدیر توانمند از بین قشر عظیم فرهیختگان دانشگاهی آنقدر مشکل است که با وجود سپری شدن 16 ماه از تشکیل دولت با وجود سه دوره مدیریتی کوتاه همچنان با سرپرستی هدایت شود؟... آقای رئیس جمهور ؛ وزرای پیشنهادی علوم از مدیران ضعیف و طیف سیاسی خاص هستند !
شمال نيوز: سئوال اینجا است آیا واقعا انتخاب استاد ارزشی و معتدل، انقلابی و دلسوز، مدیر توانمند از بین قشر عظیم فرهیختگان دانشگاهی آنقدر مشکل است که با وجود سپری شدن 16 ماه از تشکیل دولت با وجود سه دوره مدیریتی کوتاه همچنان با سرپرستی هدایت شود؟...(ادامه)
زمان برگزاری جلسه رای اعتماد دانش آشتیانی
نمایندگان درجلسه سه شنبه آینده خانه ملت، صلاحیت «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی می کنند.(ادامه)
خودکشی مرد معتاد بابلسری پس از کشتن زنش
ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابلسر با کشف جسد زنی در یکی از ویلاهای این شهر، از راز قتل مرموز این زن و خودکشی قاتل معتاد مازندرانی پرده برداشتند.(ادامه)
ایران و 1+5 ؛ سوم آذر چه خواهد شد؟
توافق ، هر چند ناظر بر رفع تحریم ها باشد، واقعیت این است که برچیده شدن کامل تحریم ها ، مدت ها طول خواهد کشید و این گونه نیست که بلافاصله بعد از امضا، تحریم ها خود به خود لغو شوند. حذف کامل و واقعی تحریم ها، مراحلی و موانعی بعد از توافق خواهد داشت که از آن جمله می توان به لزوم رأی مثبت حداقل 9 کشور عضو شورای امنیت ، موانع کنگره آمریکا ، همکاری اتحادیه اروپا و ... نام برد.(ادامه)
بمب نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل
سرمربی استقلال در اندیشه جذب هافبک طراح و نیمکت نشین سپاهان است تا وی را جایگزین کریمیان کند.(ادامه)
شمخانی با اشاره به 5 نوبت بارریزی مهمات برای نیروهای داعش از سوی نیروهای ائتلاف در عراق گفت: تکرار این عملیات فرضیه سهوی بودن این اقدام را به کلی منتقی نموده است. شمخانی نامه اوباما به رهبر انقلاب را تائید کرد/ جزئیات پاسخ ایران به رئیس جمهور آمریکا(خبر)
شمخانی با اشاره به 5 نوبت بارریزی مهمات برای نیروهای داعش از سوی نیروهای ائتلاف در عراق گفت: تکرار این عملیات فرضیه سهوی بودن این اقدام را به کلی منتقی نموده است.(ادامه)
شمال نیوز:در پی مرگ مشکوک مردی 42 ساله به نام «حمیدرضا.خ» در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت. همسر كشي زن ساروی با قرص برنج !
شمال نیوز:در پی مرگ مشکوک مردی 42 ساله به نام «حمیدرضا.خ» در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت.(ادامه)
یارانه آبان قابل برداشت شد
(ادامه)
رانت 7 هزار میلیاردی در دستور کار مجلس
(ادامه)
تأیید شهادت گروهبان «جمشید دانایی‌فر»
(ادامه)
عکس جدید از «محسن تنابنده» با گریم مادربزرگ
محمود بصیری در «دستفروش» و اکبر عبدی در «خوابم میاد» از جمله بازیگران مردی هستند که پیش از این ایفاگر نقش یک پیرزن بوده اند(ادامه)
2 گزینه احتمالی ریاست خبرگان به روایت آیت‌الله گرکانی
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی گزینه‌های احتمالی ریاست مجلس خبرگان گفت: درحال حاضر "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" و "آیت‌الله هاشمی شاهرودی" به‌عنوان گزینه‌های احتمالی ریاست مجلس خبرگان رهبری مطرح هستند.(ادامه)
سرطان معده؛ خاموش و خطرناک
بهترین روش تشخیص سرطان معده، آندوسکوپی است، اما عکسبرداری از معده به شیوه دبل کنتراست» نیز می‌تواند به تشخیص این بیماری کمک کند. اگر سرطان معده به موقع تشخیص داده شود، درمان‌پذیر است، اما با پیشرفت بیماری احتمال بهبودی کاهش می‌یابد. (ادامه)
عکسی قدیمی از مایلی‌کهن و علی دایی
زمانی هم بود که علی دایی و محمد مایلی کهن، مثل این روزها، با حاشیه های جنجالی شان، در صدر اخبار نباشند و هر دو در کنار هم بایستند و لبخندزنان عکس یادگاری بگیرند. عکس اول متعلق به دوران بازیگری علی دایی و مربیگری محمد مایلی کهن است، روزگاری که این دو رسم استاد و شاگردی را بهتر از این روزها می دانستند، اگرچه که جرقه اختلافات بالاخره بین آنها زده شد و تا زندانی شدن این روزهای مایلی کهن، ادامه پیدا کرده است. (ادامه)
کدام تنباکوی قلیان میوه‌ای سرطان‌زا تر است؟
مسوول ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو گفت: قلیان‌های میوه‌ای چندین برابر بیشتر از قلیان‌های معمولی خطر سرطان‌زایی دارند که این امر به دلیل مواد افزودنی موجود در آنهاست. (ادامه)
مجلل‌ ترین شاسی‌ بلند جهان +تصاویر
لندروور به‌تازگی با همکاری شرکت اسلحه‌سازی بریتانیایی هلند&هلند، یکی از لوکس‌ترین خودروهای SUV تاریخ را خلق کرده است. این خودرو که در اصل یک لندروور رنجروور اتوبیوگرافی LWB است برای اشراف متمولی که در فکر شکار هستند، طراحی و ساخته شده است. (ادامه)
تائید شهادت گروهبان «جمشید دانایی‌فر»
امیری با بیان اینکه از سوی وزارت خارجه و هم دستگاه دیپلماسی و نیز وزارت کشور برای وضعیت جسمی دانایی‌فر پیگیری‌هایی انجام شده و در حال انجام است، گفت: وزیر کشور در سفری که به پاکستان داشت، ضمن دیدار با مقامات این کشور این موضوع را مطرح کرده که امیدواریم آنها همکاری کنند تا زودتر تکلیف مشخص شود. (ادامه)
پیام پدر مرتضی پاشایی به هواداران / عکس
(ادامه)
افشاگری یكی از نزدیكان رئیس جمهور
بازی دو سر برد و سلسله لج بازی های رییس جمهور در مقابل جریان اكثریت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب شده تا حتی در محافل نزدیك به دولت نیز این موضوع مورد سوال قرار گیرد. (ادامه)
13 توصیه آسان برای رفع بوی بد دهان
بعد از هر وعده غذایی برای باقی نماندن غذا در دهان و لابه‌لای دندان‌های تان، مسواک بزنید (ادامه)
عکس دیده نشده از کودکی مرتضی پاشایی و برادرش
(ادامه)
منتجب نیا: عزم نمایندگان مجلس برای ساقط کردن دولت
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.