.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پخش گزارش خبر در گذشت مرتضي پاشايي قطعا رضايت ميليون ها ببينده را در پي داشته چرا واكنش هاي مردم نيز حكايت از ابراز رضايت انها به ويژه قشر جوان از اين حركت صداو سيما دارد. درگذشت مرتضی پاشایی و آزمون موفق رسانه ملی
پخش گزارش خبر در گذشت مرتضي پاشايي قطعا رضايت ميليون ها ببينده را در پي داشته چرا واكنش هاي مردم نيز حكايت از ابراز رضايت انها به ويژه قشر جوان از اين حركت صداو سيما دارد.(ادامه)
وی با اشاره به اینکه واریز یک میلیارد تومان پول از سوی مسئولان استان به حساب فدراسیون کشتی جهت تامین جوایز، امکانات و ... یکی از ایرادات در برگزاری این مسابقات است،افزود: اگر قرار بر این بود تا به وسیله برگزاری این مسابقه ترغیب، تشویق و یا آورده ای برای جویبار ایجاد شود، پرداخت چنین مبلغی اضافه بود... اعتراض علیپور به پرداخت یک میلیاردی برای میزبانی مسابقات کشتی
وی با اشاره به اینکه واریز یک میلیارد تومان پول از سوی مسئولان استان به حساب فدراسیون کشتی جهت تامین جوایز، امکانات و ... یکی از ایرادات در برگزاری این مسابقات است،افزود: اگر قرار بر این بود تا به وسیله برگزاری این مسابقه ترغیب، تشویق و یا آورده ای برای جویبار ایجاد شود، پرداخت چنین مبلغی اضافه بود...(ادامه)
در این مراسم که چهره های فاخر ادبی چون استاد کیوس گوران، استاد حسین اسلامی و دیگر فعالان ادبی استان حضور داشتند، از 50 کتابدار، کتابخانه های عمومی برتر و خادمان کتاب مازندران تجلیل شد... خادمان کتاب مازندران تجلیل شدند
در این مراسم که چهره های فاخر ادبی چون استاد کیوس گوران، استاد حسین اسلامی و دیگر فعالان ادبی استان حضور داشتند، از 50 کتابدار، کتابخانه های عمومی برتر و خادمان کتاب مازندران تجلیل شد...(ادامه)
آخرين مهلت بخشش مشمولان غايب
(ادامه)
تصویب شرایط عزل رئیس کل بانک مرکزی
(ادامه)
نامه سرگشاده احمد توکلی به روحانی
(ادامه)
موج جدید بارش برف و باران
(ادامه)
حکم جلب بازیکن پرسپولیس صادر شد
رییس سازمان لیگ برتر گفت: «ما قصد نداشتیم این مساله رسانه‌ای شود اما رفتار این بازیکن کار را به جایی رساند که مراجع قضایی وی را با صدور احضاریه به دادسرا فرا خواندند.»(ادامه)
بازیگر «صبح جمعه با شما» درگذشت
(ادامه)
نامه توکلی به روحانی درباره وزارت علوم
(ادامه)
نمایشگاه کتاب در هفته کتاب درمازندران
(ادامه)
زمان نمایش فیلم‌های پخش‌نشده مرتضی پاشایی در تلویزیون
تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 25 آبان‌ماه به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
پاسخ رسمی واتیکان به نامه یک مرجع تقلید
پیرو نامه ارسالی آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک­‌های جهان پاسخ رسمی از سوی واتیکان به دفتر این مرجع تقلید واصل شد.(ادامه)
ختم استقلالی برای پاشایی /عکس
(ادامه)
استعفای میلی منفرد از معاونت وزارت علوم
(ادامه)
قبل از خرید موبایل بخوانید
(ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت نام در کارشناسی ارشد
(ادامه)
متنی از منصوریان برای در گذشت پاشایی
علیرضا منصوریان مربی نفت تهران و بازیکن سابق استقلال در پیامی درگذشت مرتضی پاشایی را به خانواده و هوادارانش تسلیت گفت.(ادامه)
رخصت فرهاد مجیدی از علی دایی
داربی 77، آخرین شهرآورد فرهاد مجیدی بود. او را لحظاتی قبل از ورود به زمین در حال کسب اجازه از مربی حریف می‌بینید. در مسابقه بعدی سرخابی‌ها که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، هر دوی این چهره‌ها غایب هستند.(ادامه)
خاطره مشاور احمدی نژاد درباره سعید راد
(ادامه)
پیشنهاد بازنشستگی به استاد شجریان
(ادامه)
اظهارات جنجالی فائزه هاشمی در خصوص انتخابات
جریان اصولگرایی رای ثابتی دارد و پای صندوق‌های رای هم که می‌روند رای آنها معمولا بیش از آن رای سنتی نیست.(ادامه)
فروش تابلوی «روحانی»+عکس
تابلوهای منقّش به تصویر روحانی که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بیستم مطبوعات پیام هایی را روی آن برای روحانی نوشتند، برای فروش به نفع نیازمندان به سازمان بهزیستی اهدا کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز/عکس
(ادامه)
واکنش هنرمندان به درگذشت پاشایی
(ادامه)
مجری شبکه 3 درباره درگذشت پاشایی: طبق دستور صداوسیما پخش آیتم به این مناسبت ممنوع شد
(ادامه)
وقتی استادان دانشگاه هم رفتگر می شوند
(ادامه)
معرفی برترین رسانه ها در نمایشگاه بیستم
(ادامه)
بیانیه خانواده مرتضی پاشایی درباره برخی تجمعات و حاشیه‌ها
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.