.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درآمد یک اپراتور تلفن همراه از آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی/عکس
(ادامه)
استقبال قرقیزستان ازسرمایه گذاری مازنی ها
(ادامه)
حضور دانشگاه کشاورزی ساری در نمایشگاه ازمیر ترکیه‏‏
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح سه شنبه ۲۷ آبان
(ادامه)
روحانی وارد مجلس شد/لجبازی برای دولت مناسب نیست
(ادامه)
تصاویر/جلسه‌رای‌اعتماد‌به‌وزیر‌پیشنهادی‌علوم
(ادامه)
دعوت به همکاری اداره کل ثبت احوال مازندران
(ادامه)
اسامی نمایندگان مخالف و موافق دانش‌آشتیانی
به گفته‌ی این عضو هیات رئیسه دو نماینده موافق دانش آشتیانی بخشی از وقت خود را به محمدرضا تابش و علی مطهری داده‌اند.(ادامه)
خیارایرانی‎درفروشگاه‎های آمریکایی / عکس
یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در صفحه شخصی خود عکس جالبی از خیار ایرانی بسته بندی شده در فروشگاه های آمریکا منتشر کرد. این کاربر در پست خود نوشت: « پرژِن کیوکمبر! احساس خوبیه وقتی آدم می‌خواد خیار بخره، روش نوشته باشه: خیار پارسی، حتا اگر مزه‌اش مثل کدو سبز باشه!»(ادامه)
483 نفر در تصادفات رانندگی مازندران جان باختند
(ادامه)
اعلام زمان برگزاری مراسم یادبود پاشایی
مراسم یادبودی به‌مناسبت درگذشت «مرتضی پاشایی» در تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
شهردار جدید محمودآباد معرفی شد
(ادامه)
شمال نیوز : مهمترین مسئله‌ای که در این سفرها باید مدنظر قرار گیرد، دستاورد سفر است، به نظر می رسد دستگاه های نظارتی باید سفرهای خارجی مسئولان  را بررسی کنند  که چه دستاوردی برای مردم دارد. سفر شهردار و سه عضو شورای شهر آمل به دبی !
شمال نیوز : مهمترین مسئله‌ای که در این سفرها باید مدنظر قرار گیرد، دستاورد سفر است، به نظر می رسد دستگاه های نظارتی باید سفرهای خارجی مسئولان را بررسی کنند که چه دستاوردی برای مردم دارد.(ادامه)
شمال نیوز : برخی از ماموران سرشماری نیز به نحوه اجرا و پشتیبانی این سرشماری اعتراض داشتند . از سوی اگرچه تبلیغات لازم در خصوص این سرشماری صورت پذیرفت اما اطلاع رسانی ها هدفمند و کامل نبود و به نظر می رسید متولیان امر به جای توجیه جامعه هدف بیشتر به ارائه گزارش کار و فعالیت خود اهمیت می دادند . پشتیبانی سرشماری کشاورزی مازندران مشکل زیادی داشت
شمال نیوز : برخی از ماموران سرشماری نیز به نحوه اجرا و پشتیبانی این سرشماری اعتراض داشتند . از سوی اگرچه تبلیغات لازم در خصوص این سرشماری صورت پذیرفت اما اطلاع رسانی ها هدفمند و کامل نبود و به نظر می رسید متولیان امر به جای توجیه جامعه هدف بیشتر به ارائه گزارش کار و فعالیت خود اهمیت می دادند .(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که بسیاری از مدارس استان همچنان از ضعف سیستم های گرمایشی رنج می برند اما مدیر کل نوسازی مدارس مازندران بازهم وعده سر خرمن داده و  می گوید : در صورت افزایش اعتبار تا پایان سال 94 تمامی کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند ! تجهیز تمامی مدارس مازندران به سیستم گرمایشی استاندارد !
شمال نیوز : در حالی که بسیاری از مدارس استان همچنان از ضعف سیستم های گرمایشی رنج می برند اما مدیر کل نوسازی مدارس مازندران بازهم وعده سر خرمن داده و می گوید : در صورت افزایش اعتبار تا پایان سال 94 تمامی کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند !(ادامه)
شمال نیوز: حال با نزدیک شدن به نشست مهم اعضای خبرگان رهبری برای تعیین ریاست مجلس خبرگان، نام آیت الله سید کاظم نورمفیدی منتخب اول مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز وارد گمانه زنی ها برای ریاست این مجلس شده است. احتمال نامزدی آیت الله نورمفیدی برای ریاست مجلس خبرگان
شمال نیوز: حال با نزدیک شدن به نشست مهم اعضای خبرگان رهبری برای تعیین ریاست مجلس خبرگان، نام آیت الله سید کاظم نورمفیدی منتخب اول مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز وارد گمانه زنی ها برای ریاست این مجلس شده است.(ادامه)
افزایش قیمت نان تا 30 درصد از اول آذر
یک مقام مسئول از افزایش حداقل بیش از 10 درصدی و حداکثر 30 درصدی قیمت نان در کشور خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت گندم و آرد 10 درصد افزایش می‌یابد. (ادامه)
از مبارزه با سرطان تا چربی سوزی، همه در یک میوه خاص
(ادامه)
عکس/بدل پاشایی در مراسم تشییع
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
مرداد امسال بود که فرجی دانا با حضور در مجلس و دریافت کارت قرمز از نمایندگان، از جایگاه وزارت علوم کنار رفت و حسن روحانی که در اردبیل به سر می برد، بعد از ظهر همان روز حکم سرپرستی نجفی را صادر کرد. حکم سرپرستی نجفی نیز روز پنجشنبه به پایان می رسد و طبق قانون وقتی 3 ماه سرپرستی ...
آخرین اخبار از راهروهای مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت/ انتخاب وزیر علوم به حکم حکومتی می‌کشد؟
مرداد امسال بود که فرجی دانا با حضور در مجلس و دریافت کارت قرمز از نمایندگان، از جایگاه وزارت علوم کنار رفت و حسن روحانی که در اردبیل به سر می برد، بعد از ظهر همان روز حکم سرپرستی نجفی را صادر کرد. حکم سرپرستی نجفی نیز روز پنجشنبه به پایان می رسد و طبق قانون وقتی 3 ماه سرپرستی ... (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:21 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
انتصاب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر
(ادامه)
واریز 7 میلیارد تومانی به حساب یک شهروند+عکس
(ادامه)
دفاع جانانه از رحیمی در مراسم ترحیم مادرش
این نخستین بار است که کسی به غیر از رئیس دولت دهم از رحیمی دفاع همه‌جانبه می‌کند. شاید بیان این سخنان به منزله مرحله جدیدی در پرونده محمدرضا رحیمی باشد. (ادامه)
تصاویر/ چهره ها در کنار کاریکاتورهایشان
(ادامه)
هشتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح دوشنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد
دنیا بر روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حساب باز می‌کند و آن را جدی می‌گیرد(خبر)
هشتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح دوشنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد (ادامه)
برف و باران در راه مازندران
(ادامه)
انجمـن خیـرین مسکن ساز تنها انجمـن تخصصـی در ساخـت و سـاز می باشد که به منظـور بهره مندی افراد نیازمند و محروم و اقشار کم درآمد جامعه و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 1383 در کشور تاسیس و شروع به کار کرد. و دبیرخانه آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار گردید... مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز مازندران منصوب شد
انجمـن خیـرین مسکن ساز تنها انجمـن تخصصـی در ساخـت و سـاز می باشد که به منظـور بهره مندی افراد نیازمند و محروم و اقشار کم درآمد جامعه و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 1383 در کشور تاسیس و شروع به کار کرد. و دبیرخانه آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار گردید...(ادامه)
عکس/ زيدان پدر، مربی زيدان پسر
با حضور زیدان پدر روی نیمکت کاستیا و همچنین قانونی شدن سن انزو زیدان برای حضور در بازی‌های رسمی، او برای اولین بار از تیم C رئال به تیم کاستا منتقل شد و اولین بازی رسمی اش را انجام داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.894 seconds.